رفتن به مطلب

parseh98

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره parseh98

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

189 بازدید کننده پروفایل
  1. parseh98

    مشکل پس از آپدیت

    درود و سپاس جناب صفر علی، من تنها کاری که با جوملا میکنم اینه که مطالب را منتشر میکنم حالا اگر شما اصرار دارید که من تغییر دادم حرفی نیست ولی این مشکل پس از بروزرسانی بوجود آمد. باز هم سپاس از شما برای راهنمایی که کردید ، من چیزی ازش سر در نیاوردم ولی امیدوارم که به گفته شما بد شانس نباشم وگر همه چیز خراب میشه شاد و پیروز باشید
  2. parseh98

    مشکل پس از آپدیت

    سپاس از پاسخ شما من همین کار را با راهنمایی جناب صفر علی انجام دادم ، به گونه زیر: ایجاد کاربر از طریق phpmyadmin برای جوملا 2.5 : به جدول users_# برید و روی تب insert کلیک کنید و فیلدها را با توجه به توضیحات زیر پر کنید id=شناسه دلخواه وارد میکنیم که البته قبلا نباید استفاده شده باشه . این شناسه را به خاطر بسپارید . دوباره لازمش داریم name=نام را وارد میکنیم username=نام کاربری را وارد میکنیم email=آدرس ایمیل را وارد میکنیم password=رمز عبور را وارد میکنیم دقت کنید در فیلد function گزینه MD5 را انتخاب کنید تا پسورد بصورت هش ذخیره بشه usertype=برای کاربر ادمین عبارت deprecated را وارد کنید و برای اعضا عبارت Registered را وارد کنید block=0 sendemail=0 باقی گزینه ها نیازی به پرکردن ندارند روی دکمه Go کلیک کنید مرحله بعد به سراغ جدول usergroups_# میریم تو این جدول کاری نداریم فقط در ستون title سطح دسترسی موردنظرتون را پیدا کنید و ببینید در ستون id شناسه آن چند است و آن را به خاطربسپارید که لازمش داریم خب میرسیم به آخر کار یعنی جدول user_usergroup_map_# قبلا" گفتم دو تا شناسه را به خاطر بسپارید . اونا رو اینجا لازم داریم که به همدیگه متصلشون کنیم روی تب insert کلیک کنید و مانند زیر عمل کنید user_id=همون شناسه ای که در ابتدا گفتم ایجاد کنید group_id=دومین شناسه ای که مربوط به سطح دسترسی میشد را وارد کنید روی دکمه Go کلیک کنید کار تمام است! شوربختانه نتیجه نداد ، برای کاربری خودم هم که سرپرست کل است چک کردم ، همینگونه است ولی باز هم سطوح دسترسی اینگونه اند و بیشتر بخشها همانگونه که نوشتم غیر فعال.
  3. parseh98

    مشکل پس از آپدیت

    با درود من یک عکس از بخش بروز رسانی در همین پست ارسال میکنم . اگر درست است آیا تنها بایستی من پس از پشتیبان گیری آن را دوباره آپدیت کنم یا خیر ؟ در مورد سطح دسترسی هم نمی دانم که چه شده ولی با اینکه سرپرست کل هستم ولی دسترسی به بخش هایی مانند تعیین سطوح دسترسی ممکن نیست و می گوید که من مجاز به مشاهده آن قسمت نیستم. و در بسیاری از بخشهای دیگر هم گزینه هایی مانند ذخیر و غیره وجود ندارند.
  4. parseh98

    مشکل پس از آپدیت

    بله حق با شماست ، ولی نمی دانم چرا پس از آپدیت سایت با آپدیت ساز شما این مشکل بوجود آمده است! آیا خود شما حاضر هستید که اطلاعات ورود به کنترل پنل همین سایت را در اختیار من قرار دهید ! جناب صفر علی کمی منصف و عادل باشید.
  5. parseh98

    مشکل پس از آپدیت

    با درود مواردی را که نوشته بودید مو به مو انجام دادم ولی شوربختانه درست نشد، همانگونه که گفتم و فرتور آن را نیز ارسال کردم ، هم آیدی خودم و هم آن آیدی جدید که حکم سرپرست کل را دارند قادر نیستند بخش سطوح دسترسی را ببینند ! و یا در بخش ماژول ها گزینه های بالا مانند ذخیره و غیره وجود ندارند! من را ببخشید ولی نمی توانم اطلاعات ورود به کنترل پنل و جوملا را در اختیار شما قرار بدم. و امیدوارم راهی برای این مشکل که پس از آپدیت بوجود آمده پیدا بشه. با سپاس ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ درود بر شما ، من همچنان در انتظار پاسخی از شما هستم ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ خواهش میکنم که به من کمک کنید ! چرا وقتی بسته بروز رسانی قرار می دهید پشتیبانی نمی کنید ، خوب وقتی نمی توانید چرا در کد ها دست کاری می کنید ؟ پرسش من این است ، من بروز رسانی نمی خواهم ، می خواهم بسته بروز رسانی شما را به حالت پیشین برگردانم ، چکار کنم ؟ من هنوز فایل هایی که در ابتدا برای نصب آپلود کردم را نیز هنوز دارم .
  6. parseh98

    مشکل پس از آپدیت

    درود بر شما طبق نظر شما پیش رفتم و در قسمت سطوح دسترسی با این مشکل روبرو هستم خوشحال میشم که کمکم کنید
  7. parseh98

    مشکل پس از آپدیت

    شوربختانه درست نشد نمی دانم چکار کنم ، اشتباه کردم از طریق جومینا آپدیت کردم ، چرا همیشه چیزی که درست کار میکنه در دست کاری ماها باید خراب بشه ، امیدوارم مدیریت جومینا هم ببینه و پاسخی برای این مشکل که از بابت آپدیت با جومینا بوجود آمده پاسخگو باشه !
  8. parseh98

    مشکل پس از آپدیت

    با درود ، من پس از آپدیت جوملا توسط بخش آپدیت سایت جومینا در بخش مدیریت دچار مشکل شده ام و این بخش ها در بیشتر جاهای مدیریتی را به طور کلی ندارم. لطفا به فایل ضمیمه نگاه کنید.
×
×
  • افزودن...