رفتن به مطلب

pari-sh

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره pari-sh

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

273 بازدید کننده پروفایل
  1. pari-sh

    مشکل در نصب Rsform

    سلام من کامپوننت Rsform را از سایت شما دانلود کردم موقع نصب خطای وجود نداشتن فایل xml را می دهد ممنون میشم راهنماییم کنید.
  2. pari-sh

    تنظیم ارتفاع هدر

    ممنون از راهنماییتون ، انجام دادم ولی مشکلم حل نشده ( هدر سایتم چون بکگراند دارد نمیشه ارتفاعش را auto قرار دهم ، در قسمت کلاس صفحه هم یک کلاس به صفحه اختصاص دادم ولی چه چوری خصوصیات این کلاس رو برای یک صفحه خاص بدون فایرباگ تعیین کنم.) ممنون میشم راهنماییم کنید.
  3. pari-sh

    مشکل در دوزبانه کردن سایت

    من این سوال رو قبلا هم مطرح کردم ولی کسی جواب نداده ممنون میشم منو راهنمایی کنید ، من یک سایت به زبان فارسی ایجاد کردم بعد که سایت رو دو زبانه کردم حالا پرچم زبان دوم ( انگلیسی) در سایت نمایش داده می شود روش کلیک می کنم صفحه زبان انگلیسی نمایش داده می شود ولی پرچم زبان اول ( فارسی) در سایتم نمایش داده نمی شه ، ماژول انتخاب زبان و پلاگین های مربوطه را هم فعال و تنظیم کرده ام تاپیک قبلیتون : http://forum.joomina.ir/topic/25879-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D9%88-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87/
  4. pari-sh

    تنظیم ارتفاع هدر

    هدر سایتم ارتفاع 400px با بکگراند مشکی دارد و شامل لوگو، منو و اسلایدر است می خواهم در بقیه صفحه های سایت که ماژول اسلایدر را حذف می کنم ارتفاع هدر 200px شود که فضای خالی مربوط به اسلایدر در قسمت هدر نمایش داده نشود . ممنون میشم منو راهنمایی کنید
  5. pari-sh

    سایت دو زبانه

    سوال اول من یک قالب به زبان فارسی ایجاد کردم بعد که زبان دوم آن را ساختم حالا فقط پرچم زبان دوم (انگلیسی)در سایتم نمایش داده می شود و پرچم زبان اول(فارسی ) در سایتم نیست که روی آن کلیک کنم و به صفحه فارسی برم مازول انتخاب زبان و پلاگین های سیستم کد زبان را هم فعال کردم . سوال دوم قسمت هدر سایتم دارای ********************************************* ممنون می شم منو راهنمایی کنید.
  6. pari-sh

    نمايش مطلب با استفاده از تگ

    سلام ممنون ميشم منو راهنمايي كنيد ، من مي خواهم در صفحه اصلي در سه تا تگ div سه تا مطلب مختلف نمايش بدم درون اين سه تا تگ كد"<"jdoc:include type="component> گذاشتم ولي هر سه مطلب را در هر سه تا تگ نمايش مي دهد من مي خواهم در هر تگ فقط يك مطلب را نشان دهد.گزينه ويژه را هم براي نمايش مطلب در صفحه اصلي بله قرار دادم.
×
×
  • افزودن...