رفتن به مطلب

jvd.irani

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره jvd.irani

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

410 بازدید کننده پروفایل
  1. jvd.irani

    ایجاد تغییری کوچک در افزونه

    سلام : من با افزونه فریلنسی جومبریی کار میکنم , اما بخش کتگوری این افزونه خیلی جالب نیست اطلاعات رو به صورت یک لیست باکس نمایش میده , اگه بخوام فقط اون بخش از افزونه رو تغییر بدم باید چیکار کنم , باید یه افزونه جدا برای دسته بندی نصب کنم یا باید همین افزونه جومبری رو تغییر بدم .
  2. jvd.irani

    ایجاد دسته بندی مطالب

    سلام , دنبال یک افزونه می گردم که بتونه مطالب دسته بندی شده رو مشابه نمونه داده شده در بیاره , یعنی اول فقط سردسته ها نمایش داده میشه و با کلیک بر روی هر سر دسته منویی باز میشه که زیرمجموعه های اون نمایش داده می شه . http://ponisha.ir/projectslistbycategory.php
  3. jvd.irani

    درخواست یک قالب شبیه به قالب جومفا

    سلام , میشه بگین قالب استفاده شده در سایت http://joomfa.org/ کدوم قالبه ؟
  4. jvd.irani

    مشکل در بخش کاربران

    سلام : وقتی جوملا رو با اطلاعات نمونه نصب می کنم , وارد بخش مدیریت میشه و مشکلی نیست اما بخش کاربری رو به این صورت نمایش می ده . جوملا 2.5 و ومپ 2.2
  5. jvd.irani

    تغییر قالب به صورت دلخواه

    مچکرم , این قالب رو خودم ساختم , اما در ساختنش برای جوملا مشکل دارم . از فریم ورکهایی که معرفی کردید استفاده می کنم , ولی اگه یه آموزش برای ساخت قالب اختصاصی برای جوملا باشه , اونجوری راحت ترم , از فرومها معمولا یه آموزش شسته و رفته در نمیاد , بیشتر برای رفع مشکله آیا آموزش جامع و شیوا برای طراحی قالب جوملا سراغ دارین دوست عزیز .
  6. jvd.irani

    تغییر قالب به صورت دلخواه

    سلام : بنده به css و html میشه گفت مسلطم , قصد دارم , قالب پیشفرض رو (یا هر قالب دیگه ای رو) به صورت قالب این سایت در بیارم , http://xeclipse.ir/ آیا قالب آمادهای هست که به این اندازه موقعیت داشته باشه , اگه وجود نداره لطفا راهنماییم کنید که برای در آوردن قالب به این صورت باید پیکار کنم . با سپاس فراوان .
×
×
  • افزودن...