رفتن به مطلب

g-sd.ir

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره g-sd.ir

  • درجه
    عضو تالار جومینا

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://www.g-sd.ir

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

384 بازدید کننده پروفایل
  1. g-sd.ir

    راهمایی در مورد نصب -مجدد-جوملا 2.5

    سلام 1 این کتاب رو از کجا بگیرم 2 مشکل من تو نصب فقط تو همون یک مورد هست لطفا همون مورد رو راهنمایی بفرمایید.
  2. g-sd.ir

    راهمایی در مورد نصب -مجدد-جوملا 2.5

    سلام شدیدا کارم گیره لطفا سریعتر پاسخ بدهید تا جوملا رو نصب کنم یه سوال دیگه هم پیش امد: ایا نصب جوملا 3 روی هاست فعلی ممکن هست؟(پیش نیازهاش مثل جوملا2 هست یا فرق میکنه) و در حال حاظر نصب جوملا 3 عقلانی است یا نه؟
  3. g-sd.ir

    راهمایی در مورد نصب -مجدد-جوملا 2.5

    سلام می خواهم جوملا کنونی را حذف و دوباره نصب نماییم ولی تا به حال نصب جوملا انجام ندادم و سوالاتم این است 1 ایا هنگامی که داخل فایل منیجر هاست می شویم تمامی پوشه های موجود را می توان پاک نمود یا نه؟(چون در اموزش نصب اماده فقط پوشه www پاک شود)(اگر پاسخ منفی است کدام پوشه ها را می توان حذف کرد) 2 هنگام ایجاد دیتابیس، ابتدا دیتابیس موجود را پاک نماییم سپس دیتا بیس جدید بسازم یا نه؟
  4. g-sd.ir

    مشکل پیش پا افتاده

    سلام کاری که گفتید انجام دادم اما درست نشد حتی نوع مجموعه مطلب رو دستکاری کردم کش جوملا و مرورگر رو حذف کردم بازهم نشد چی کار کنم بهتره؟ مجدد جوملا نصب کنم یا راه حل دیگه ای داره
  5. g-sd.ir

    مشکل پیش پا افتاده

    یه سوال دیگه چگونه بفهمم هاستی که استفاده می کنم مال کدوم شرکت هست. (چون این هاستی که استفاده می کنم مشکل داره قطع ارتباط زیاد داره می خام تغییرش بدم)
  6. g-sd.ir

    مشکل پیش پا افتاده

    سلام داخل این سایت بروید و مشکلات رو ببینید g-sd.ir مشکل اول: وقتی در منوها ،منوی درباره رو انتخاب میکنید هرکدوم از مطالب رو که انتخاب کنید امتیاز دهی نمایش داده میشه در صورت که غیر فعالش کردم و همچنین کلید ادامه و برگشت آخر هر مطلب میاد حالا کجا باید درستش کنم؟ مشکل دوم: توی مطالب ویژه وقتی کلیک می کنید انتخاب مطلب بالای مطلب نوشته شده مقاله ها چگونه این مقاله ها رو حذف کنم؟
  7. g-sd.ir

    مشکل ساختن فرم ارتباط با ما با rsform pro

    سلام تمام فرم رو طراحی و درست کردم اما نمیتونم فیلدی درست کنم که ارتفاع داشته باشه (جهت ورودی متن) چون باید ورودی متن دست کم چهار خط ارتفاع داشته باشه و نتونستم همچین فیلدی درست کنم با این فرم ساز تازه کار رو شروع کردم با php هم بلد کار کنم اما کجا رو باید دست بزنم نمیدونم لطفا راهنمایی کنید. --------------------------------------------------------------------------------------------- سلام مشکل این جا هست که می خام مانند سایر فرم های ارتباط با ما فیلد ورودی متن عریض باشه اگر با این فرم ساز نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید.
  8. g-sd.ir

    افزونه اطلاع رسانی به هر کاربر

    سلام به این سایت یه سری بزنید www.g-sd.ir می خواهم تعدادی کاربر تعریف کنم (مربی رزمی) بعد از اون مربی بیان با یوزر و پسی که در اختیارشون میزارم وارد بشن و هنرجویان خودشون را ثبت نام کنند و همچنین یکسری اطلاعاتی که براشون میزارم ببیند (تا اینجا کار مشکلی نیست یک قالب دیگه انتساب دادم و فرم ها رو هم طراحی کردم چون فعلا بیشتر از این وارد نیستم) مشکل:می خام مربیان وقتی وارد میشن تعداد مسابقات و درجه و سایر اطلاعات مورد نظر به نمایش در بیاد میتونستم پس از ورودشون لینکشون بدم به یک مطلب ولی گفتم یک افزونه باشه که این اطلاعات رو به نمایش دربیاره در یکسری موقعیت های خاص چون غیر از اون زیبا و جذاب نیست و هر مربی رو باید لینک داد به مطلب خاص خودش یا یک صفحه ویژه اون مربی بیاد بالا و در موقعیت های خاص قالب اون اطلاعات رو نشون بدم اما بلد نیستم چه طور این صفحه فقط به اون مربی نشون داده بشه ایا افزونه برای این کار داریم که به من معرفی کنید؟؟
  9. g-sd.ir

    افزونه اطلاع رسانی به هر کاربر

    سلام می خام کاربرانی که تعریف می کنم 1- پس از ورود به سایت اسمش مثل همین تالار بالای صفحه بیاد(فکر کنم یک ماژول می خواد) 2- یکسری از فعالیت هایی رو که انجام داده بهش نشون بدم (مثل دانشجو که وارد سایت میشه کارنمش رو می بینه ولی نمیتونه تغییر بده)
×
×
  • افزودن...