رفتن به مطلب

mht-joomla

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره mht-joomla

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

305 بازدید کننده پروفایل
  1. سلام به دوستان من قالب محرم 90 رو اگه کسی داره میخوام چون تمام لینک هایی که در این انجمن قرار داده شده یا توسایته اصلی هم هستن کار نمیکنن و امکان دانلود نیست لطفا لینک جدید رو تو این پست قرار داده تا استفاده کنیم اجر شما با امام حسین (ع).
  2. mht-joomla

    درخواست کامپوننت تغییر پوشه ادمین

    دوستان سلام من دنبال کامپوننت تغییر پوشه ادمین بودم که در سایت جومینا پیدا کردم اما واسه کاربران سطح اول گذاشتن بابا پس ما رو هم دریابید چکار کنم حالا که این کامپوننت رو دریافت کنم راهنمایی کنید ممنون از عزیزان.
  3. سلام دوست عزیز من جستجو کردم نبود لطف کنید راهنمایی بفرمائید.
  4. سلام به دوستان من سایتم رو به هاست منتقل کردم که قبلش(لوکال) هیچ مشکلی در نصب ماژول نداشت حالا بعد از آنلاین شدنش و انتقال به هاست خواستم ماژولی نصب کنم که با خطایی در عکس زیر مواجه میشم ضمنا چند ماژول سالم رو تست کردم.ممنون میشم راهنمایی کنید.
  5. mht-joomla

    مشکلات بعد از انتقال سایت لوکال به هاست

    سلامی دوباره : دوست عزیز کاملا حرف شما درست بود اما اشکال از من نبود از اون دو هاست رایگانی که استفاده میکردم مشکل بود که با انتقال سایتم روی یک هاست خارجی رایگان مشکلم به راحتی برطرف شد و بازهم از پاسختون که باعث تجدید نظرم شد ممنون.
  6. mht-joomla

    مشکلات بعد از انتقال سایت لوکال به هاست

    دوست عزیز ممنون از پاسختون ولی تک تک این کارها رو انجام دادم فایده نداشت اگر راهنمایی بیشتری دارین ممنون میشم
  7. mht-joomla

    مشکلات بعد از انتقال سایت لوکال به هاست

    سلام به دوستان عزیز : من یه سایت با جوملا 2.5 بصورت لوکال طراحی کردم و حالا بعد از انتقال به هاست رایگان جهت تست به خطای برخورد میکنم که اونم بعد از انجام تمام کارهای لازم برای انتقال سایت که دایره المعارف جومینا توضیح داده. Database connection error (2): Could not connect to MySQL. وقتی آدرس سایت رو فرخوانی میکنم خطایی که بالا نوشتم تو یک صفحه سفید ظاهر میشه؟ :(
×
×
  • افزودن...