رفتن به مطلب

sawper

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره sawper

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

312 بازدید کننده پروفایل
  1. sawper

    افزونه Rsmembership

    با سلام به اعضاء سایت افزونه فوق را نصب کردم ولی به هیچ نحوی اون چیزی که باید نمیشه ، کلاً یک ثبت نام ساده رو برای حالت رایگان چجوری باید تنظیم کنم؟ آیا تنظیمات خاصی برای K2 داره؟ لطفاً اگر لینک مطلب آموزش تنظیمات یا فیلم آموزشی برای این افزونه هست را به اشتراک بگذارید . متشکرم .
  2. sawper

    افزونه نمایش و ورق زدن کتاب Flipping Book

    پسندیدم ممنون از راهنمائیتون ، جدول ها رو دست بردم . درست شد . امیدوارم بعداً مشکلی پیش نیاد . -------------------------------------------------------- آیا راهی هست که کپی رایت افزونه را برداشت ؟ در هنگام نمایش کتابها یک پاپ آپ در بالا سمت راست (لینک سایت سازنده ) وجود دارد .
  3. sawper

    افزونه نمایش و ورق زدن کتاب Flipping Book

    سلام به اعضای انجمن جومینا ماژول flipping book قبل و یا بعد از نصب فایل های زبان فارسی منتشر شده در سایت اصلی برای جوملای 2.5 و بعد از ذخیره نام دسته ها و دیگر بخش هایی که فارسی وارد می شوند ، در صفحه مدیریت و یا خود سایت علامت سوال نمایش می دهد. لطفاً فایل های ضمیمه را مشاهده و در حل مشکل کمکم کنید . و همین طور اگر ممکنه نسخه موفقی از این برنامه منتشر نمائید متشکرم .
  4. sawper

    لطفاً در خصوص نمایش فیلم راهنمائی کنید .

    از شما ممنونم. در خصوص تغییر سایز و فرمت دانلود فیلم ، افزونه های نمایش فیلم در یوتویوب قابلیت انتخاب HD گزینه یا 720 را در خود ماژول نمایش دارند. و یک لینک هم بیشتر برای منبع فیلم ندارند . این افزونه برای جوملا موجود هست آیا؟ (برای انتخاب کیفیت پائین 420 برای اینترنت کند و نمایش HD برای اینترنت سریع) مثل مازول نمایش در این سایت : http://www.dastbekar.com/animation/air-mater-2011_farsi
  5. sawper

    لطفاً در خصوص نمایش فیلم راهنمائی کنید .

    با سلام به همه کاربران انجمن لطفاً در خصوص نمایش و نگهداری فیلم در سایت راهنمائیم کنید . -استفاده از ساب دومین برای نگهداری لینک مستقیم فیلم (کوتاه یا حجیم) و نمایش در مقالات سایت امکانپذیر و اصولی هست؟یا استفاده از پوشه مثلاً video در داخل مسیر هاست ریشه سایت اصلی چه معایبی داره؟ یا کلاً روش استاندارد نمایش و ذخیره سازی فیلم(بدون بک آپگیری) چیست؟ -آیا ماژولی برای تغییر سایز واقعی نمایش(hd-720-...) و انتخاب کیفیت فرمت دانلود که خیلی سایت ها دارند ، موجوده؟ که البته در دسترس باشه متشکرم.
×
×
  • افزودن...