رفتن به مطلب

ramo_masih

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره ramo_masih

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

363 بازدید کننده پروفایل
  1. ramo_masih

    عناوین با فونت متفاوت

    همینگونه است که می فرمایید دوست عزیز اول فونت فارسی رو قرار دادم دوم فونت انگلیسی را ولی عنوان هایی که انگلیسی هستند، قسمت حروفشان با فونت انگلیسی نمایش داده میشود و قسمت اعدادشان با فونت فارسی. به عنوان مثال یکی از عنوان ها این است: abc-123 حال چه نظری دارید؟
  2. ramo_masih

    عناوین با فونت متفاوت

    دوست عزیز ممنون بابت توجه تان ولی خواب من میخواهم در یک موقعیت این حالت را داشته باشم که چند مطلب با عنوان فارسی و و چند مطلب با عنوان انگلیسی و فونت های متفاوت را نمایش دهم که هیچ ترتیب منظمی هم ندارند، حال باید چه کرد؟
  3. ramo_masih

    عناوین با فونت متفاوت

    با سلام دوستان اگر بخواهیم چند مطلب را در سایت بگونه ای نمایش دهیم، که فونت عنوان هایشان متفاوت باشند، چه باید کنیم؟ مشکل کنونی من الان این است که چند مطلب از نوع k2 ایجاد کرده ام، که یک مطلب با عنوان فارسی میباشد، و دیگری با عنوان انگلیسی است. و میخواهم برای نمایش بهتر هر کدام فونت متفاوتی داشته باشند، آیا راه حلی میباشد؟ متاسفانه در فایل k2.css هد ها فقط با یک کلاس div.catItemHeader h3.catItemTitle تعریف شده اند، و از قسمت مدیریت نیز بخشی برای تعریف کلاس و css نمیباشد، و فکر کنم اگر بشود به بخش مدیریت امکانی را اضافه کرد که در هر مطلب عنوان آن مطلب، کلاس بگیرد و یا افزونه ای برای این کار باشد، مشکل برطرف شود. لطفا راهنمایی فرمائید. با تشکر
  4. ممنون دوست عزیز از پاسختان ولی اینی که شما میگید یک منوی جدید دیگر ایجاد میکند، و همان طور که من گفتم می خواهم همون منوی اصلی را فقط داشته باشم، با این قابلیت که تعدای از صفخات ا در فوتر به صورت لینک نمایش دهم به عنوان مثال سایت http://www.coffeepress.ir/ را نگاه بیانذازید در فوتر فقط تعدادی از صفحات منتخب منوی اصلی در فوتر به صورت لینک نمایش داده شده است.
  5. با سلام لطفا افزونه ای را برای جوملا 3 معرفی کنید که بتوان منوی اصلی را در فوتر به صورت لینک وار با قابلیت انتخاب صفحه به نمایش بگذارد. با تشکر
×
×
  • افزودن...