رفتن به مطلب

ali asemani

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره ali asemani

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

389 بازدید کننده پروفایل
  1. با سلام میخواستم ببینم از دوستان کسی اگر آموزشی در زمینه ماژول نویسی و کامپوننت نوسی به صورت فیلمی یا متنی برای جوملا 2.5 میشناسه معرفی کنه یا لینک دانلودش رو برام بزاره ممنون میشم راهنماییم کنید.
  2. با سلام کامپوننت یا ماژولی وجود داره که من به عنوان مدیر سایت بتونم برای هر کاربر که خواستم بسته ای رو بزارم و کاربر با ورود به سایت بسته ای که من براش گذاشتم رو بتونه دانلود کنه(این بسته می تونه یه عکس و فال صوتی و... باشه) خواهشا راهنمایی کنید.خیلی کاریش دارم.
  3. ali asemani

    گذاشتن پست ثابت در جوملا 2.5

    سلام کسی میدونه مثل جوملا 1.5 که در قسمت ایجاد و ویرایش پست گزینه ای برای اینکه پستی رو ثابت کنیم در اختیار میگذاره در جوملا 2.5 چطوری باید این گزینه رو فعال کرد یا اگه فعال هست کجا باید برم و اون پست ثابت کنم
  4. ali asemani

    مشابه سیستم دانشگاهی گلستان

    سلام. می خوام ببینم در جوملا 2.5 چطوری میشه مانند سیستم گلستان دانشگاه اما در حد مهد کودک مدیر بتونه در قسمت مدیریت برای هر بچه ی مهد یک صفحه داشته باشه و نمره های مربوط به اون بچه در صفحه مربوط به اون بچه بزاره یا چیزهای مربوط به اونو مثل عکس و فیلم و... از طرف دیگه هر بچه با ورود به سایت به صفحه شخصی خودش بره و چیزهایی که مدیر برای او گذاشته را ببینه اما نتونه چیزی آپلود کنه یا پستی بزاره .آیا کامپوننت یا ماژولی برای اینکار هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
  5. ali asemani

    گذاشتن پست ثابت

    با سلام خدمت دوستان. میخواستم ببینم پلاگینی وجود داره که مدیر بتونه در قسمت ایجاد مطلب پست مربوطه را در صفحه اصلی یا صفحات دیگه ثابت کنه که با ایجاد مطلب جدید در همون صفحه بمونه؟ مثلا در بلاگفا گزینه ای هست که بتونی پستی را ثابت کنی. دوستان لطف کنن راه حلی بجز ماژول html دستی بدن.
×
×
  • افزودن...