رفتن به مطلب

sedaghat

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره sedaghat

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. sedaghat

    ایجاد ماژول اختصاصی برای کاربر عضو

    از راهنمایی تون سپاسگذارم. دقیقا حق با شماست بنده هم از قدرتش تعریف کردم و اصرار بر این دارم که با جوملا نیازمو ببندمش. جوامع مجازی رو تایید میکنم جستار فراوونی هم کردم اما شاید سادگی طرح و نیاز من به اندازه استفاده از کامپوننت های جوامع مجازی نبود و بخاطر همین از انجمن راهنمایی خواستم جالب اینجاست تا جایی که سوادم قد داد توی سایر بخشهای جوملا لاتین هم گشتم و هیچ گفتگویی پیرامون موضوع مورد نظر پیدا نکردم.! البته فقط یه پلاگین پیدا کردم(فقط یه پلاگین!!!) که دقیقا خواست منه و اونم پولی و گشتن رایگان تا اکنون نتیجه نداده.. http://extensions.joomla.org/extensions/directory-a-documentation/downloads/22557?qh=YTo3OntpOjA7czo3OiJwcml2YXRlIjtpOjE7czo2OiJwcml2YXQiO2k6MjtzOjc6ImdhbGxlcnkiO2k6MztzOjk6ImdhbGxlcmllcyI7aTo0O3M6ODoiZ2FsbGVyeSciO2k6NTtzOjk6ImdhbGxlcnkncyI7aTo2O3M6ODoiZ2FsbGVyeXMiO30%3D
  2. sedaghat

    ایجاد ماژول اختصاصی برای کاربر عضو

    خیلی جالبه که جوملا با این قدرتش یه همچین امکان ساده ای که برای هر کاربر بشه یه ماژول خاص خودش رو نشون بدی نداره ه ه . . . از راهنمایی تون سپاسگذارم ولی برای 100 تا کاربر هم نمیشه 100 تا سطح مختلف تعریف کرد!!! جوملا بنظر اصلا از این امکانی که من توی سایتم نیاز دارم پشتیبانی نمیکنه کل موضوع چیز خاصی نیست(اعضاء گالری عکس خصوصی خودشون رو داشته باشند.) مشکل ای که من سایت رو با جوملا بستم حالا برای پاسخ به نیاز جدید گرفتار شدم :(:( خیلی دلم میخواد با جوملا ببندمش اما فکر کنم نیاز به کمممک و راهنمایی و تبادل آرا بیشتری هست... از دوستانی که توانایی ارایه راه حل دارن تـــــــشــــــــکـــــــــر میکنم.
  3. sedaghat

    ایجاد ماژول اختصاصی برای کاربر عضو

    ممنونم از پاسخ شما اما من میخوام یه گالری عکس شخصی برای هرکدوم از کاربرام ایجاد کنم یه کامپوننت هم پیدا کردم(فقط یک کامپوننت) اون هم پولی بود! راهکار دیگه ای نمیشه زد که ماژول رو مختص به همون کاربر کرد؟
  4. sedaghat

    ایجاد ماژول اختصاصی برای کاربر عضو

    دوست گرامی شاید واضح توضیح نداده بودم دقیقا می خوام کاری کنم که مثلا ماژول عکس گل1 فقط برای کابر Ahmad مثلا مشاهده بشه و ماژول عکس 2 فقط برای کاربر reza و بهمین ترتیب. دوست گرامی شاید واضح توضیح نداده بودم دقیقا می خوام کاری کنم که مثلا ماژول عکس گل1 فقط برای کابر Ahmad مثلا مشاهده بشه و ماژول عکس 2 فقط برای کاربر reza و بهمین ترتیب. یعنی اگه 100 تا کاربر دارم هر کدومشون یه ماژول اختصاصی بسازم و به همون عضو اختصاص بدم! خودم هم هنگ کردم که چرا نمیشه!!!
  5. sedaghat

    ایجاد ماژول اختصاصی برای کاربر عضو

    کسی میتونه بمن بگه چطور میشه ماژول جوملا رو برای یه کاربر عضو اختصاصی کرد که فقط برای همون نشون بده من یه ماژول عکس دارم که فقط میخوام همون کاربر عضو ببینه و برای اعضاء دیگه هم بفراخور موضوع ماژولی رو ایجاد کنم که فقط متعلق بهمون کاربر باشه!!!
  6. این پلاگین رو پیدا کردم اما نتونستم بگیرمش Ji File Gallery یه چیزی مشابه همین هم باشه عالیه!
  7. سلام کسی می تونه کمک کنه یه ایده دارم نمیدونم چطوری اجراش کنم میخوام یه پوشه عکس رو برای یه کاربر عضو که به سایت ورود کرده توی یه موقعیت بهش نشون بدم یه چیزی مثل آلبوم عکس خصوصی! اگه ماژول، پلاگین یا کامپوننتی باشه که راهنماییم کنید ممنون میشم وگرنه چطور میشه مثلا 100 تا ماژول گالری تعریف کرد بعد بهش گفت که فقط برای همون کاربری که وارد شده نمایش بده!؟
×
×
  • افزودن...