رفتن به مطلب

amirtabatabaie

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط amirtabatabaie

  1. amirtabatabaie

    مخفی شدن زیر منو در یک منو

    با عرض پوزش بدستور کارفرما سایت موقتا غیر فعال و از دسترس عموم خارج است. تا به حال با چنین مشکلی مواجه نشده اید؟ راهی به ذهنتان نمی رسد؟
  2. amirtabatabaie

    مخفی شدن زیر منو در یک منو

    با سلام خدمت دوستان عزیز مشکلی برای بنده بوجود آمده که شاید برای شما هم قبلا این اتفاق افتاده باشه. یک منوی آبشاری از محصولات دارم که این زیر منوها در تمامی منوها مثل درباره ما - تماس با ما و ... نمایش داده می شوند ولی در منوی صفحه اصلی (خانه) نمایش داده نمی شود. صفحه اصلی (منوی خانه) سایت من اسلایدر دارد و این مشکل تنها و تنها در اینترنت اکسپلورر 9 اتفاق می افتد. برای رفع آن از z-index:999 در ie.css استفاده کردم ولی باز هم مشکل برقرار است. لطفا راهنمایی بفرمایید.
  3. amirtabatabaie

    اسامی کشورها بصورت drop down در CB

    در طراحی فرم ثبت نام با کامپوننت CB ، چگونه می توان اسامی کلیه کشورها رو بصورت drop down داشت؟ چون خیلی مشکله تک تک کشور ها رو جهت drop کردن اضافه کنیم.
  4. amirtabatabaie

    کار با فرم ثبت نام CB

    دوستان عزیز ، یک فرم ثبت نام دلخواه با کامپوننت سی بی روی سرور ایجاد کرده ام ، قصد دارم با پلاگین مربوطه آن را بعنوان ثبت نام پیشفرض معرفی کنم. اما قبل از این کار 2 سوال دارم : 1. آیا در آینده در صورت انصراف امکان برگرداندن به ثبت نام پیشفرض جوملایی وجود دارد؟ منظورم از لحاظ نحوه عملکرد هست ، نه ظاهر قضیه. چون می دانم که با غیر فعال کردن همان پلاگین به حالت پیشفرض قبلی بر میگرده. ولی دیدم که بعضی ها کامنت گذاشته اند که با برگشت به حالت قبلی مشکل ارسال نشدن ایمیل تایید به آدرس ایمیل ثبت نام کنندگان بوجود آمده! 2. در قسمت تنظیمات ثبت نام در سی بی ، بخشی برای آدرس ایمیل ارسالی به ثبت نام کننده و دریافت از طرف او وجود دارد. آیا بعد از مشخص کردن این آدرس ، امکان تغییر آن در آینده وجود دارد ؟ یا به قول معروف رو همان آدرس گیر می کنه؟ از دوستانی که با این روش کار کرده و تجربه دارند ممنون می شم راهنمایی بفرمایند.
×
×
  • افزودن...