رفتن به مطلب

shedayat

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره shedayat

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. shedayat

    مرتب سازی خودکار مطالب

    دستتون درد نکنه. درست شد. فقط نمی شه کاری کرد که مثل متن نوشته هم تا قبل ادامه مطلب تو صفحه ی اول نشون داده بشه (مثل وبلاگ ها) ؟؟؟
  2. shedayat

    مرتب سازی خودکار مطالب

    سلام دوباره. کتاب رو هم قسمت منوهاش رو دیدم، ولی چیز خاصی نوشته نبود. بگذریم، خودم پیداش کردم. مسیرش اینه اگه اشتباه نکنم: منوها-مدیریت منو- منوی اصلی- صفحه ی اصلی قسمت تنظیماتش رو طبق چیزایی که دوستمون گفته بود مرتب کردم. ولی همچنان پست ها رو نشون نمی ده. فقط مطالب ویژه شده رو تو صفحه ی اصلی نشون می ده. شاید من اشتباه می کنم، که صد در صد همینطوره ممنون از دوستان
  3. shedayat

    مرتب سازی خودکار مطالب

    مثل اینکه یه بار دیگه باید برم اون کتاب رو بخونم. آخه یه بار خونده دارم. ایندفعه باید عمقی بخونم با تشکر از دوستان
  4. shedayat

    مرتب سازی خودکار مطالب

    من اون کتاب رو حدود یک ماه پیش خوندم. یعنی باید برای گرفتن این جوابم کل کتاب رو دوباره بخونم. هیچ جور نمی شه اینجا جوابم رو بدید؟
  5. shedayat

    مرتب سازی خودکار مطالب

    سلام. منم خیلی وقته که همچین سوالی برام پیش اومده بود. ولی "تنظیم منو" رو پیدا نکردم. اگه میشه لطفا آدرس دقیق تر بدید. اگه اسکرین شات بزارید که عالی می شه. ممنون.
  6. shedayat

    هاست رو از کجا تهیه کنم؟

    خیلی ممنون از پاسخ مفیدتون. چطور می شه این چیزایی که فرمودید مثلا برای همین جومینا هاست به دست آوورد؟ با تشکر.
  7. shedayat

    هاست رو از کجا تهیه کنم؟

    سوال کردم ولی کسی نبود که جواب بده. اصلا شاید یکی از علت های ارزون بودنش عدم پشتیبانی مناسب باشه.
  8. shedayat

    هاست رو از کجا تهیه کنم؟

    ممنون از پاسختون. ولی چرا نسبت به سرویس دهنده های معمولی دیگه قیمت پلن هاش کمتره؟ یعنی دلیل ارزون بودنش چیه؟
  9. shedayat

    هاست رو از کجا تهیه کنم؟

    سلام دوستان. نمی دونم این سوالی که دارم می پرسم ربطی به این بخش داره یا نه؟ همونطور که میدونید سایت های مختلفی برای خرید هاست وجود داره. بعضی هاشون که قیمتاش زیاد بالاهه و بعضی هاشون هم قیمتشون کمه. این به حدیه که آدم رو به شک میندازه. از اونجایی که هیچ ارزونی ای بدون علت نمی شه، آدم مشکوک می شه... حالا می خواستم بدونم نظر شما چیه؟ یعنی هاست رو از کدوم سایت بخرم تا هم قیمتش و هم پشتیبانیش مناسب باشه؟؟!!! با توجه به اینکه می خوام رو هاست خودم هم جوملا و هم وررپرس داشته باشم آیا باید تو خرید هاست مورد نظر این چیزا رو هم باید در نظر داشته باشم یا خیر؟ یه سوال دیگه مونده در مورد خرید دامنه آیا دامنه رو مستقل از سایت nic بخرم یا همون دامنه ای که بعضی از سرویس دهنده ها به صورت رایگان در اختیارمون می زارن کافیه!!!!! با تشکر از دوستان. :002:
  10. shedayat

    درخواست پلاگین کلمات کلیدی به صورت لینک

    سلام دوستان. من دنبال یه افزونه ای می گردم که بشه توش کلمات کلیدی مربوط به هر پست رو تعیین کرد به طوری که در پست مورد نظر هر چند تا از اون کلمات بود رو به صورت لینک در بیاره و به صفحه ای که از قبل بهش می دیم انتقال پیدا کنه. مثلا تو یه نوشته هر چند تا کلمه "گوگل" رو که دید یه لینک از اون به سایت google.com ساخته بشه. با تشکر از دوستان.
  11. shedayat

    اسلاید شو همراه با لینک

    راستش منم گشتم ولی اون دو تا صفحه ای که لینکش رو گذاشتید رو دیدم، افزونه ی اولی که زیاد چنگی به دل نمی زد و با عناوین و توضحات فارسی مشکل داره (اگه فلش نباشه بهتره). لینک دومی هم که همه ی افزونه ها رو دیدم که یا برای جوملا 2.5 نبود یا خاصیت لینک شدن رو نداشت. بازم از دوستان ممنون.
  12. shedayat

    اسلاید شو همراه با لینک

    سلام دوستان. من قصد استفاده از اسلاید شو تو سایتم دارم ولی می خوام طوری باشه که هر عکس اون به صورت لینک باشه و کاربر رو به صفحه ی خاصی هدایت بکنه. کسی همچین افزونه ای سراغ داره؟ ممنون.
×
×
  • افزودن...