رفتن به مطلب

PLC1

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط PLC1

  1. PLC1

    internal server error

    با سلام . بنده تعدادی از کامپوننت های جوملا 2.5.7 سایتم را حذف کردم . مثل فوکا دانلود و فروشگاه اینترنتی . و همچنین دیتابیس های اضافه . حالا سایتم بالا نمیاد و با پیغام خطا internal server error مواجه می شوم. وارد مدیریت سایت و ایمیل info خودم میتونم بشم . بنده عکسها و فایل های دانلودی رو هم به سرور دیگر منتقل کردم که فکر نکنم این موضوع ربطی داشته باشد . error log مدیریت هاست نیز در پیوست می باشد لطفا راهنمایی بفرمایید مشکل از کجاست . فایل پیوست error log
  2. دوستان کسی نیست به من کمک کنه . کسی هست جوملا 2.5 سایتش بدون مشکل باشه ؟
  3. جناب دفاعی سلام. سئو در حالت فعال یا غیر فعال باشد این مشکل وجود دارد . خیر افزونه ای در زمینه سئو نیز نصب نیست. تنظیمات سایت هیچ مشکلی نداره . دوستان کسی راه حلی در این زمینه سراغ نداره. به نظر شما کجا رو باید چک کنم.
  4. با سلام. موارد مورد ذکر شما از قبل چک شده و مشکلی ندارند . لطفا به عکسها توجه فرمایید .
  5. با سلام. بنده جوملا 1.5 خود رو به جوملا 2.5 بروزرسانی کردم . ولی با ویژه کردن مطالب سایت و همچنین انتخاب صفحه پیشفرض سایت بر روی ویژه این مطالب به نمایش در نمیاد. هنگامی که بر روی زیر مجموعه های صفحه اول هم کلیک میکنم ارور 404 میده . بعضی از دوستان عنوان میکنند مشکل از بروزرسانی است . دامنه : www.PLC1.ir از دوستان خواهشمند هستم به من در این زمینه کمک کنید . مرسی. با سلام. بنده جوملا 1.5 خود رو به جوملا 2.5 بروزرسانی کردم . ولی با ویژه کردن مطالب سایت و همچنین انتخاب صفحه پیشفرض سایت بر روی ویژه این مطالب به نمایش در نمیاد. هنگامی که بر روی زیر مجموعه های صفحه اول هم کلیک میکنم ارور 404 میده . بعضی از دوستان عنوان میکنند مشکل از بروزرسانی است . دامنه : www.PLC1.ir از دوستان خواهشمند هستم به من در این زمینه کمک کنید . یه جایی نوشته بود این مشکل مربوط به نبود یک فیلد از جدول j25_category هست که در ارتقاء به ورژن جدید نمیاد. من که چیزی متوجه نشدم. یعنی همه دوستانی که با جوملا 2.5 کار میکنند این مشکل را دارند . مرسی.
×
×
  • افزودن...