رفتن به مطلب

nemesis7

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد nemesis7 در مهر 6 2015

nemesis7 یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

درباره nemesis7

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. nemesis7

    مشکل در نصب جوملا 2.5.29 با sql server 2008 r2

    میدونم که با Mysql راحت تره، من خودم تا بحال پروژه های زیادی با این دیتابیس ران کردم، اما در حال حاضر دیتابیس من روی sql server باید باشه و این کار شدنیه، منتها این خطایی که میده رو نمیدونم چطور رفع کنم این مشکله تنها من نیست، خیلی ها این مشکل رو داشتن اما هرچی سرچ کردم کسی جواب درست درمون نداده برای اطلاع شما دوست عزیز لین زیر درباره پیش نیازهای سیستم جهت اجرای جوملا با sql server هستش https://docs.joomla.org/Configuring_sqlserver
  2. nemesis7

    مشکل در نصب جوملا 2.5.29 با sql server 2008 r2

    با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان من سیستم دارای مشخصات زیره OS: Windows xp sp3 wamp:v2.1 Apache: 2.2.17 php : v 5.35 joomla: 2.5.29 sql server 2008 r 2 php driver :php_sqlsrv_53_ts من تمامی پیش نیازهای نصب جوملا توسط بانک اطلاعاتی sql server رو آماده کردم و sql server من 2008 R2 هستش، موقع نصب در قسمت انتخاب دیتابیس بهم خطا میده که شما برای ادامه نصب به SQL Server 2008 R2 (10.50.1600.1) یا بالاتر نیاز دارید. نسخه ی شما است:10.50.1600 که انگلیسیش این میشه "You need SQL Server 2008 R2 (10.50.1600.1) or higher to continue the installation. Your version is: 10.50.1600". در حالیکه من از قسمت about نرم افزار sql srver ام نگاه کردم و ورژنش 10.50.1600.1 هستش خیلی سرچ کردم اما نتونستم راه حلی پیدا کنم آیا کسی تا بحال به این مشکل برخورده، کسی میتونه کمک کنه؟
  3. nemesis7

    مشکل در لینک آیتم های منو

    با سلام و وقت بخیر من از جوملا 3 استفاده می کنم، طراحی قالب صفحۀ اول سایت من به نحوی است که آیتم های منو به داخل همون صفحه لینک داده شده اند (همانند قالب های تک صفحه ای که با کلیک بر هر منو، صفحه به بخش مورد نظر در طول آن اسکرول پیدا میکنه) و برای اینکار از "ID" بخش مورد نظر از تگ ها استفاده کردم یعنی در مدیریت منو، در تعریف آیتم جدید، نوع را از نوع "آدرس خارجی" تعریف کرده و آدرس را بصورت #id_of_div_to_call_it قرار دادم. این آیتم ها در صفحه اول مشکلی ندارند، اما اگر منوی دیگری از نوعی متفاوت داشته و در داخل آن صفحه باشیم و منوهای مربوط به صفحۀ اول را کلیک کنیم، باز نمی شود. من حتی آردس را به صورت کامل به شکل test.com/index.php#id_of_div_to_call_it قرار دادم، اما این مورد هم کار نکرد، تنها زمانی که به صورت تب جدید باز شود کار میکنه، که من میخوام در پنجرۀ مادر بمونه. من کمی سرچ کردم اما نتیجه ای پیدا نکردم، حتی قالب های تک صفحه ای آماده رو هم تست کردم، مثلا قالب زیر http://www.joomshaper.com/joomla-templates/xeon هم این مشکل رو داره، وقتی دمو رو ببینید، متوجه میشید که در داخل صفحات داخلی مثل زیرمنوی های joomla!، منوهای مربوط به صفحه اول باز نمیشن کسی میدونه این مشکل چطور رفع میشه؟
  4. nemesis7

    راهنمایی در مورد تنظیمات uddeim

    سلام، من در سایت خودم از کامپوننت uddeim استفاده می کنم، در مواردی خاص احتیاج به ارسال پیام های گروهی به کلیه ی کاربران دارم، و در بخش تنظیمات این کامپوننت، در تب سیستم، امکان "ارسال پیام های سیستمی" را برای مدیران فعال کردم. در بخش توضیحات این امکان امده است که از این مورد به ندرت استفاده کنید. میخواستم بدونم آیا ارسال پیام های گروهی سیستمی ازین طریق باعث مشکل خواهد شد یا خیر؟
  5. سلام دوستان من برای جوملا 2.5 افزونه ای می خوام که کاربران سایت بدون ورود به سایت بتونن بیان انتقاد و پیشنهاداتشون رو مطرح کنن و با کد رهگیری ، مطلب ارسالی خودشون رو درصورت پاسخ از سمت مدیر بتونن پیگیری کنن. اگه افزونه ای مشابه هم مانند نظرسنجی باشه که این کار رو انجام بده و کاربران دیگه انتقادات رو نبینن و فقط دسترسی مشاهده با خود فرد و مدیر باشه ممنون میشم معرفی کنید.
×
×
  • افزودن...