رفتن به مطلب

student110

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره student110

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. student110

    مشکل This Account Has Been Suspended

    با سلام به شما اساتید عزیز:heart::002: سایت من در بعضی از سیستم ها باز میشه اما در بعضی دیگر ارور This Account Has Been Suspended را می ده . ممنون میشم اگر کسی منو راهنمایی کنه تا این مشکل حل بشه. با تشکر از شما بزرگواران:002::heart:
  2. student110

    مشکل با ماژول vvisit_counter

    با تشکر از تمامی اساتید :heart: اما هدف من اینه که بازدیدکننده سایت آمار منو بینه و درحین بازدید سایت آمار امروز و غیره را هم نشون بده و برای همین چون سایت در اول راهه تعداد بازدیدها رو با رفرش تنظیم کردم اگر برای این هم آمارگیر خوبی سراغ دارید ممنون میشم معرفی کنید. با تشکر از همه شما سروران:002:
  3. student110

    مشکل با ماژول vvisit_counter

    با سلام و خسته نباشید به شما من هم یک مشکلی با این ماژول دارم که آمار روزهای هفته با خود هفته هماهنگ نیست یعنی آمار امروز شنبه رو می نویسه 134 ولی آمار این هفته رو می نویسه 94 البته قبلا این مشکل نبوده یا من متوجه نشده بودم لطفا اگز اساتید میتونند راهنمایی کنند. در پناه خدا:25:
  4. student110

    اشکال در انتشار یک مطلب توسط عضو خاص

    با سلام و خسته نباشید به شما اساتید:heart:. بعد از اندی ساعت تلاش تونستم وارد انجمن بشم و از بابت خوشحالم. من برای اینکه یک کاربر خاص بتونه در سایتم مطلب بذاره سطح دسترسی مدیر را دست کار کردم تا کاربر یه همه جای سایت دسترسی نداشته باشه و فقط بتونه ایجاد مطلب بکنه اما الان هر مطلبی که اون فرد میذاره چون حق انتخاب حالت رو نداره بطور پیش فرض منتشر نشده ذخیره میشه و من باید اونو منتشر کنم . چطور میشه حالت پیش فرض رو روی حالت انتشار قرار داد تا نیاز به من نباشه بلکه خود کاربر مستقیما مطلبی که میذاره نشر بشه؟؟ ممنون میشم جواب بدید.
  5. student110

    محدود کردن یوزر در جوملا

    با تشکر از شما دوستان عزیز :thankyou: من هم این کارو نجام دادم اما هدف من این بود که فقط بتونه مقاله بذاره اما دیگه نتونه مقاله دیگران رو ویرایش یا حذف کنه، اگر افزونه یا راه دیگری وجود داره ممنون میشم راهنمایی کنید. البته غیر از راهی که دوستم رضا گفت چون الان امکان منو گذاری در سایت برای ورود اعضا وجود نداره. ممنون و متشکرم :toyou:
  6. student110

    محدود کردن یوزر در جوملا

    سلام دوستان عزیز:heart: خوشحالم که در شما متخصیصن حضور دارم.:grouphugg: یک سوال دارم ممنون میشم کمکم کنید. چطوری در جوملا یک یوزر را محدود کنم یعنی در عین حالی که بتونه وارد بخش مدیریت بشه اما فقط بتونه مقاله اضافه کنه و هیچ کار دیگری نتونه انجام نده، البته الان من یوزری و فقط تیک نویسنده رو براش زدم ولی نمیتونه وارد بخش مدیریت بشه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم زود جواب بدید.
×
×
  • افزودن...