رفتن به مطلب

pppoe

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    16
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره pppoe

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. pppoe

    مشکل با موقعیت ماژول اسلایدر

    اینم دمو http://irwrestling.ir/index.php
  2. pppoe

    مشکل با موقعیت ماژول اسلایدر

    مشکل اینجاست که هیچ تغیری نمیکنه . قانونا باید نسبت به یا صفحه مرج و پدینگ رو بدیم یا نسبت به پوزیشن که این نسبت به هیچکدوم تغیرات روش اعمال نمیشه
  3. pppoe

    مشکل با موقعیت ماژول اسلایدر

    سلام دوستان من یک ماژول اسلایدر دارم که در فایرفاکس بدون مشکل هست و در اکسپلورر قبلا ظاهر نمیشد که با کپی فایل css مختص به فایر فاکس و ذخیره اون به نام ie و لینک کردن اون به صفحه اندکس تونستم ظاهر کنم اسلایدر رو اما حالا مشکل جدیدی پیدا کردم و اون هم اینه که اسلایدر تو اکسپلورر سر جای تعیین شده ماژول قرار نمیگیره که در زیر عکس ماژول رو در دو مرورگر اکسپلورر و فایر فاکس میذارم خودتون مقایسه و در صورتی که میتونید کمک کنید. تصویر ماژول در فایرفاکس http://up.vatandownload.com/images/fv4ywvjoxwnzkjkmch.jpg تصویر ماژول در اکسپلورر http://up.vatandownload.com/images/lqv0kpw41pf1jvd44cz.jpg دوستان من به Css و Html آشنایی دارم اما خوب با این حال تجربه شما میتونه کمک کنه چون من به نتیجه نرسیدم.
  4. من قالب رو از 4 ستونه به 3 ستونه تغیر دادم . تو اون بخش و پوزیشن اسلایدر تو خود قالب تغیرات طول و عرض اعمال کردم فقط همین.ممکن هست از بسته نشدن 1 تگ باشه؟ یا مشکل جدیتر هست؟ یا کلا کامند ها مشکل داره؟
  5. خوب آخه مشکل همینجاست من دارم میگم مشکل من تو این تاپیک گفته شده یکی به داد ما برسه 2 تا از دوستان اومدن ( یوزر معمولی) که علمشون کمک کرد و من تست کردم و حرف دوستان رو فهمیدم و حالا مشکل رو گفتم اما این بار کسی نیست بگه چیکار کن حالا هم شاید چون لحن تندی داشتم شما جواب دادین. آخه دفعه اول نیست تمام تاپیکای سوالات من یک جورایی بی جواب مونده. بگذریم من در حال حاضر یک قالب دارم ( تابناک) این اسلایدر ها رو توی اکسپلورر نشون نمیده ( این به این معنی هست که با قالب های دیگه تست کردم و این مشکل رو نداشته افزونه اما با قالب تابناک همه افزونه های اسلایدر مشکل داشتن) حالا شما راهنمایی کنید چیکار کنم؟ مشکل از چی میتونه باشه؟ از اسلایدر که نیست چون توی دیگر قالب ها توی اکسپلورر جواب میده. اما با قالبم چه کنم؟
  6. دوستان واقعا این انجمن تا به حال هرگز هیچ مشکلی از من رو حل نکرده واقعا یک نفر توی این انجمن جواب نمیده به آدم که کار ما راه بیافته . الان باز یکی میاد میگه 1 ساعت از پست شما گذشته صبر کنید اما انجمن اگر برای پشتیبانی باشه حتی میدونه 1 ساعت هم زیاده برای شخصی که سایتی با روزی چندصد تا یوزر و بازدید داره اگر مشکل داشته باشه چقدر تو دردسر میافته. باز هم دم یوزرهای معمولی گرم که کمک میکنن ادمین ها که کلا تعطیل
  7. بله جمله ای که گفتم از روی علم کم من بود در این زمینه و شرمنده. بله تست کردم و با قالب های دیگه مشکل نداشت فقط با این قالب مشکل داره.
  8. خوب فرض بر این باشه که این مشکل رو نداشته باشن باز فرقی نمیکنه چون قالب من این هست و یا فرض بر این باشه که باز هم مشکل داشته باشن اون وقت تکلیف چی هست؟ من تا حالا فکر میکردم مشکل میتونه از جاوا کوری باشه یا یه امکاناتی که اکسپلورر قادر به پخش اون نیست.
  9. این آدرس سایت من هست ببینید. http://irwrestling.ir/index.php در پوزیشن user 5 من یک اسلاید تصاویر گذاشتم که توی فایرفاکس جواب میده و خوبه اما توی اکسپلورر نه. من از قالب تابناک استفاده کردم اما ادیت کردم قالب رو به 3 ستونه و غیره.
  10. سلام دوستان من هر چی اسلایدر تصویر میگذارم تو سایتم با اکسپلورر مشکل دارن همه سایتم خوب بالا میاد اما تنها محلی که برای اسلایدر قرار دادم خالی لود میشه. لطف کنید یک اسلایدری که از امکانات و کدنویسی درست درمونی استفاده شده و بی مشکل هست معرفی کنید که دیگه واقعا خسته شدم از بس که هی اسلایدر نصب و حذف کردم.
  11. pppoe

    مشکل با ماژول mod_vtem_news_stack

    دوستان کسی اطلاع نداره مشکل از کجاست؟
  12. pppoe

    مشکل با ماژول mod_vtem_news_stack

    این صفحه من هست که بالا تو پوزیشن user 5 قرار گرفته این ماژول که توی فایر فاکس باز میشه اما توی اکسپلورر باز نمیشه. http://irwrestling.ir/index.php
  13. pppoe

    مشکل با ماژول mod_vtem_news_stack

    سلام دوستان من با ماژول mod_vtem_news_stack یک مشکلی دارم که توی اینترنت اکسپلورر لود نمیشه و کاربران نمیتونن گالری تصاویر منو ببینن باید چیکار کنم؟ کسی فایل CSS برای رفع این مشکل پیدا نکرده یا روشی که بتونه این مشکل رو برطرف کنه؟
  14. pppoe

    مشکل در Administrator سایت

    دوستان من تو دیتابیس جدید این مشکل رو ندارم اما دیتابیس لوکالم رو که اکسپورت میکنم و توی دیتابیس هاستم ایمپورت میکنم این مشکل پیش میاد ولی وقتی دیتابیس جدید میسازم این مشکل رو ندارم.چیکار کنم؟
  15. pppoe

    مشکل در Administrator سایت

    دوستان من هم تقریبا همین مشکل رو دارم تو بخش مدیریت بخش ها و مجموعه ها وارد زیر مجموعه های هر بخش میشم این شکلی میشه با آپلود مجدد قالب ادمین تونستم نوشته هارو از حالت نا مفهوم خارج کنم اا این ارور و نوع چیدمان چپ به راست صفحه خیر
×
×
  • افزودن...