رفتن به مطلب

kianesfahan

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    414
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره kianesfahan

  • درجه
    عضو حرفه ای جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. دوستان کسی نیست در این زمینه راهنمایی کند ؟
  2. کسی از دوستان راهکاری بابت این مشکل و ارور ندارند ؟
  3. خوب از پروکسی هم استفاده نکنم که کلا وصل نمیشه و الان نسخه جدید این اسکریپت که اضافه شده حتما باید پروکسی وارد کنیم. پس باید چه کار کنیم ؟
  4. سلام و درود وقت بخیر . ما برای ربات اینستاگرام جومینا پروکسی هم خریداری کردیم موقع اتصال به حساب اینستاگرام ارور Challenge required را میدهد. از سمت ارائه دهنده پروکسی پیگیری میکنیم اعلام میکند این مشکل مربوط به ربات اینستاگرام میباشد. برای حل این مشکل باید چه کار کنیم ؟
  5. در وردپرس چنین امکانی وجود دارد . چه طور در جوملا چنین افزونه ای وجود ندارد ؟ راهکار یا راه حلی وجود ندارد ؟
  6. از دوستان کسی نیست راهنمائی کند ؟
  7. سلام . وقت بخیر . در وردپرس افزونه های مختلفی وجود دارد که کاربران عادی بدون نیاز به ثبت نام مطالب خودشان را ارسال میکنند و مدیر پس از تائید آن ، مطلب در سایت منتظر شده و نمایش داده میشود و این عملکرد به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد . حالا ما نیز چنین افزونه ای برای جوملا نیاز داریم . ترجیحا اگر بشود k2 را به این صورت تغییر دهیم عالی میشود که یک کاربر عادی بتواند یک مطلبی را در یکی از چند دسته بندی که بهشون نمایش داده میشود قرار دهد و مدیر فقط با تائید آن ، آن مطلب در سایت منتظر شود . دوستان چه افزونه ای سراغ دارید ؟ مثلا RS Form را میشه به k2 به این شکل وصل کرد ؟ برای محتوای جوملا چنین افزونه ای وجود دارد ؟
  8. چه طور می توانیم در k2 این کار را انجام دهیم ؟
  9. kianesfahan

    چه طور قرم ثبت نام جوملا 3 را ویرایش کنیم ؟

    روش کار در جوملا 3 هم همین طور خواهد بود ؟
  10. ممنون . اما دقیقا مشابه چیزی که ما نیاز داریم در وردپرس وجود دارد . کاربر عادی بدون اینکه نیاز داشته باشد ثبت نام کند می تواند برای مدیر پست ارسال کند در یک دسته بندی خاص و مدیر پس از تائید نمایش بدهد در سایت . حالا ما چه طور در جوملا میتونیم چنین کاری انجام بدیم ؟ به خصوص چه طور در k2 ؟ اینکه دسته بندی را روی گروه کاربری خاصی ست کنیم اصلا جواب نمی دهد . میخواهیم کاربر عادی این کار را انجام دهد نه گروه کاربری جدیدی
  11. kianesfahan

    چه طور قرم ثبت نام جوملا 3 را ویرایش کنیم ؟

    کامپوننت فوق را غیر فعال کردیم الان که دارد از سیستم ثبت نام خود جوملا استفاده میکند نیز همون گزینه ها را نمایش میدهد . باید چه کار کنیم ؟ آموزش اقای میری را هر چی دنبالش گشتیم پیدا نکردیم . امکان دارد لینک بدهید ؟
  12. ایجاد کردیم اما وقتی کاربر روی منو کلیک میکند نام کاربری و رمز عبور میخواهد همچنین بر روی یک دسته بندی خاص نیز تمرکز نمی کند .
  13. سلام دوستان . وقت بخیر . چه طور در کامپوننت k2 یک کاربر عمومی سایت بدون نیاز به ثبت نام در سایت برای یک دسته بندی خاص در k2 مطالب ارسال کند و مدیریت پس از مشاهده مطالب در صورت نیاز تائید کند و در سایت نمایش بدهد ؟ در وردپرس این امکان به عنوان پست مهمان وجود دارد در جوملا در k2 چه طور میتونیم این کار را انجام بدیم ؟
  14. kianesfahan

    چه طور قرم ثبت نام جوملا 3 را ویرایش کنیم ؟

    به صورت پیغام خصوصی خدمت حضورتان ارسال شد .
  15. kianesfahan

    ارور plugins/system/languagefilter/languagefilter.php

    سلام . ممنون . خیر . مشکل مان هنوز رفع نشده است . پیغام خصوصی دادم خدمت تان .
×
×
  • افزودن...