رفتن به مطلب

n4n4zi

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    16
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره n4n4zi

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. n4n4zi

    فارسی سازی اعداد

    سلام. دوست عزیز ممنون از پاسختون. منظورتون از فراخوانی فونت فارسی چیه؟ میشه بیشتر توضیح بدین؟ ممنون میشم. ولی واقعا نا امید شدم! یعنی جوملا با این عظمت و با این همه استاد در زمینه ی افزونه نویسی و توسعه ی افزونه یه همچین مشکل کوچیکی رو نتونسته حل کنه؟!
  2. n4n4zi

    فارسی سازی اعداد

    دوست عزیز از پاسختون ممنونم. اما می شه بگید این پلاگین number joomla رو از کجا می تونم دانلود کنم؟ ضمنا جی نامبر کار نمی کنه. طبق فرمایش های جناب آقای حسینی هم گزینه ها رو یکی یکی غیر فعال کردم، اما مشکل حل نشد. اگر بیشتر راهنماییم کنید ممنون می شم.
  3. n4n4zi

    فارسی سازی اعداد

    چرا!؟ کاش به جای جستجو در گوگل یه جستجویی تو انجمن میکردین اونموقع حتما به نتیجه میرسیدین! شما به این آدرس مراجعه کن که آقای "علی موذنی" زحمتشو کشیدن و پلاگین فارسی سازی اعداد و تاریخ رو برای شما قرار دادن! قبل از ارسال تاپیک حداقل یک بار در انجمن جستجو کنید یا علی مدد سلام. دوست عزیز ممنون از راهنماییتون. مطمئنا قیل از کامنت گذاشتن هم در گوگل و هم در انجمن جستجو کرده بودم! من قبلا از این پلاگین هم استفاده کردم. سایت این شکلی می شه!
  4. n4n4zi

    فارسی سازی اعداد

    من احتیاج ضروری به این موضوع دارم که اعداد سایتم فارسی باشه. تو گوگل سرچ کردم و پلاگینی که یکی از انجمنهای جوملا قرار داده بود رو نصب کردم. اما مشکل برطرف نشد. البته توی توضیحات این پلاگین نوشته شده بود که ممکنه عملکردش مشکل داشته باشه! لطفا اگر کسی راهی برای برطرف کردن این مشکل سراغ داره راهنماییم کنه. اگه نتونم این مشکل رو حل کنم مجبورم به خاطر همین یه مشکل کوچیک، به جای جوملا از یه سی ام اس دیگه استفاده کنم!!!! واین واقعا سخته با توجه باینکه خیلی روی سایتم کار کردم... لطفا کمک کنییییییید!
  5. سلام دوستان. من ورژن 1.6 این ماژول رو دانلود و نصب کردم. اما وقتی که فعالش می کنم سایت باز نمی شه و ارور می ده. اینم از ارورش: Fatal error: Call to a member function getTemplate() on a non-object in /home/pj0/public_html/modules/mod_rokajaxsearch/helper.php on line 99 به نظرتون ایرادش چیه؟ ممنون می شم راهنماییم کنید.
  6. عزیز دلم، بنده مخلص حضرتعالی هم هستم... اگر پاسخی ندادم به خاطر این بود که به نظرم می رسید پاسخ شما توسط دوستان دیگر داده شده، بنده هم به نظرم می رسد اشکال از قالب شماست. خواستم اسپم نکرده باشم عزیزم، در هر حال شرمنده از اینکه اسباب دلخوری ایجاد شد. این اشکال هم از نظر من به قالب شما بر می گرده! احتمالن css قالب شما برخی موقعیت ها رو بدرستی دیزاین نکرده که با نصب این کامپوننت اون موقعیت از css قالب این کامپوننت فرمان می گیره و قالب رو اصلاح می کنه! البته این نظر بنده هست و سندیتی هم نداره!! ضمنا این کامپوننت در بسیاری از قالب های استاندارد تست شده و بدرستی عمل کرده، هر چند وجود ایراد محتمل هست و اصلاح اون لازم. از لطف جناب omidnami بسیار ممنونم. همونطوری که قبلا هم عرض کردم من از قالب پیش فرض جوملا هم استفاده کردم، ومشکل برطرف نشد. حالا اگر قالب جوملا هم استاندارد نیست، لطفا یه قالب استاندارد معرفی کنید که دانلود و نصب کنم و نتیجه رو خدمتتون عرض کنم.
  7. ممنون از توجهتون. حالا که شما قبول زحمت کردید، باید عرض کنم این کامپوننت یه ایراد دیگه هم دارم که البته به تبع همین ایراد هست ولی یه جورایی برای من که قالبم رو با آرتیستر طراحی کردم و فارسی سازیش کامل نیست حسن حساب میشه. اونم اینه که بعد از نصب این افزونه دیگه در بخش مطالب برای نوشتن مطالب فارسی و انگلیسی کنار هم مشکلی ندارم (قبل از اون مطالب به صورت به هم ریخته نمایش داده می شد). اگه تونستید علتش رو پیدا کنید، ممنون می شم که توضیح بدین، که بتونم برای حل مشکل قالبم ازش استفاده کنم.
  8. دوست عزیز ممنون از پاسختون. همونطوری که فرمودید با قالب پیش فرض جوملا هم امتحان کردم، اما باز هم همون مشکل رو داشت. 2 تا عکس زیر نمای سایت قبل از نصب کامپوننت و بعد از نصب هست: قبل از نصب: http://setfa.net/images/3fxuc6e8ivs401kccjvb.png بعد از نصب: http://setfa.net/images/9fv98xtwbfk6s969ug.png همونطوری که مشاهده می کنید، بعد از نصب ختی هدر سایت هم با مشکل روبرو می شه! این هم آدرس سایت : http://wlc.ir/ سلام ودرود مشکل قالب شماست قالب را عوض کنید و از قالب های ارتیستیر استفاده نکنید. پیروز باشید. سلام و تشکر از پاسخ شما. دوست عزیز همونطوری که گفتم با قالب پیش فرض جوملا هم امتحان کردم. ضمن اینکه چند جای دیگه هم دیدم که دوستان با این افزونه مشکل دارن. واینکه از یه ترجمه ی دیگه ی این افزونه که استفاده می کنم، با اینکه قالب با آرتیستر طراحی شده، مشکل برطرف می شه ولی خوب ایراد اون نسخه هم به هم ریختگی فرم هست. مشکل باید هنگام فارسی سازی ایجاد شده باشه. ولی جناب آقای پارسا عزیز که خودشون زحمت فارسی سازی این افزونه رو کشیدند، ظاهرا ما رو قابل پاسخ دادن ندونستند. چون پاسخ سوال های دیگه ی این تاپیک رو دادند، ولی پاسخی به سوال من که از دیروز منتظر هستم و مدام تاپیک رو رفرش می کنم، ندادند.
  9. دوست عزیز ممنون از پاسختون. همونطوری که فرمودید با قالب پیش فرض جوملا هم امتحان کردم، اما باز هم همون مشکل رو داشت. 2 تا عکس زیر نمای سایت قبل از نصب کامپوننت و بعد از نصب هست: قبل از نصب: http://setfa.net/images/3fxuc6e8ivs401kccjvb.png بعد از نصب: http://setfa.net/images/9fv98xtwbfk6s969ug.png همونطوری که مشاهده می کنید، بعد از نصب ختی هدر سایت هم با مشکل روبرو می شه! این هم آدرس سایت : http://wlc.ir/ دوستان کسی نمی تونه به من در حل مشکلم کمک کنه؟
  10. دوست عزیز ممنون از پاسختون. همونطوری که فرمودید با قالب پیش فرض جوملا هم امتحان کردم، اما باز هم همون مشکل رو داشت. 2 تا عکس زیر نمای سایت قبل از نصب کامپوننت و بعد از نصب هست: قبل از نصب: http://setfa.net/images/3fxuc6e8ivs401kccjvb.png بعد از نصب: http://setfa.net/images/9fv98xtwbfk6s969ug.png همونطوری که مشاهده می کنید، بعد از نصب ختی هدر سایت هم با مشکل روبرو می شه! این هم آدرس سایت : http://wlc.ir/
  11. سلام دوستان. خسته نباشید. من این کامپوننت رو در سایتم نصب کردم. فقط یه مشکلی هست1 واون اینه که ستون های دو طرف سایتم جابه جا می شن. یعنی بعد از نصب کامپوننت ستون های سمت راست می رن سمت چپ و همینطور برعکس. ممنون می شم اگه راهنمایی کنید که باید چیکار کنم!!!!
  12. n4n4zi

    درخواست کامپوننت تبادل لینک اتوماتیک

    سلام و خسته نباشید خدمت شما. از اونجایی که من هم به این کامپوننت شدیدا نیاز داشتم پی گیر بودم. ولی متاسفانه هنوز این کامپوننت فقط برای اعضای جومینا قابل دانلود هست، که عضویت در سایت هم امکان پذیر نیست! می شه راهنمایی کنید باید چیکار کنم؟ ممنون.:thankyou:
  13. n4n4zi

    سیستم خرید آنلاین بلیط در جوملا

    با تشکر از پاسختون. یعنی افزونه ی آماده ای در این ضمینه وجود نداره؟ آیا منظورتون اینه که من از دوستانی که در جوملا تخصص بیشتری دارند درخواست نوشتن افزونه ای برای این مطلب رو بکنم؟ به هر صورت اگر منظور اینه آیا کسی یا کسانی رو می شناسید که بتونن این کار رو برام انجام بدن؟ لطفا بیشتر راهنمایی بفرمایید. :thankyou:
  14. n4n4zi

    سیستم خرید آنلاین بلیط در جوملا

    سلام و خسته نباشید خدمت اساتید محترم انجمن. من می خوام یه سایت با اسلوب مثلا raja.ir راه بندازم به صورتی که همونطور امکان خرید و استرداد بلیط به صورت اینترنتی رو داشته باشه. آیا در جوملا می شه همچین کاری کرد؟ آیا خود جوملا چنین امکانی به صورت پیش فرض داره که با کمی تغییرات به نتیجه ی دلخواه برسم؟ و یا آیا برای این کار باید از افزونه ی خاصی استفاده کرد؟ لطفا راهنمایی کنید. بسیار متشکرم.
  15. n4n4zi

    مشکل در طراحی قالب جوملا

    برای درک بهتر این مطلب 2 تا عکس از هدر سایت در 2 مانیتور با رزولوشن های مختلف قرار دادم.دوست عزیز اولی مانیتور 15 هست که با همین مانیتور سایت طراحی شده.و عکس دوم نمای هدر سایت در مانیتور 19 واید هست.
×
×
  • افزودن...