رفتن به مطلب

kia0028

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره kia0028

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. kia0028

    هر مطلب 2 تا لینک

    به نظر من لینکها 2 تا باشه بهتر از اینه که از این کامپوننتها استفاده کنی . ممنونم از دوستان که راهنمائی کردن و سریع پاسخ دادن.
  2. kia0028

    هر مطلب 2 تا لینک

    کامپوننت های sef هر کدومشون یه مشکلی دارن . منکه از هر کدوم استفاده کردم به یه مشکلی برخوردم یکی سرعتو میاره پائین یکی ..... مثلاً من همین کامپوننت joomsef جومینا رو نصب کردم وقتی فعالش می کنم روی هر کدوم از مطالب که کلیک می کنی بر می گرده همون صفحه اول سایت ، چند نفر دیگم هم تو فروم این مشکلو مطرح کردن که من همشو خوندم ولی هیچ کدوم به نتیجه ای نرسیده البته به نتیجه رسیده ها ، به این نتیجه زسیده که اون طرف بلد نیست باهاش کار کنه ولی به نظر من اصلاً چیزه خاصی نداره که کسی نتونه باهاش کار کنه این مشکل یا از طرف خود کامپومپوننت یا این کامپوننت با یه پلاگین یا کامپوننت دیگه تداخل پیدا میکنه که این مشکل پیش میاد.
  3. kia0028

    هر مطلب 2 تا لینک

    یعنی بجز افزونه sef هیچ افزونه ای دیگه ای وجو نداره که این مشکل رو حل کنه . نمی شه با دستکاری کد ها این مشکل رو حل کرد یا از ری دایرکت استفاده کرد . چرا کسی این مشکل جوملارو حل نمیکنه
  4. kia0028

    هر مطلب 2 تا لینک

    با سلام من هر مطلبی تو سایتم می زارم ازش 2 تا لینک بوجود می یاد . من سئو رو فعال کردم و همه ی کارهای لازم رو انجام دادم ولی وقتی یک مطلب می فرستم تو سایت یک لینک با شماره مجموعه بالا می یاد یک لینک هم با اسم مجموعه اول لینکهام اینجوری بود http://www.mysite.com/component/content/article/50-news/01-test.html http://www.mysite.com/component/content/article/50/01-test.html بعد یه پلاگین نصب کردم که اعداد حذف کنه تا شاید مشکلم حل بشه ولی نشد باز شد 2 تا لینک اینجوری http://www.mysite.com/component/content/article/news/test.html http://www.mysite.com/component/content/article/50/test.html اگر کسی می دونه چجوری میشه این مشکل رو حل کرد لطفاً راهنمائی کنه، فقط کامپوننت های sef رو پیشنهاد ندید چون به دردم نمی خوره.
  5. kia0028

    برداشتن اعداد کنار لینکها

    دوست عزیز از sef نمی خوام استفاده کنم فقط پلاگینی می خوام که اعداد رو حذف کنه.
  6. kia0028

    برداشتن اعداد کنار لینکها

    با سلام من می خوام اعداد کنار لینکها که مربوط به شماره مجموعه هاست را از لینکها پاک کنم . نمی خوام کامپوننت های سنگین نصب کنم ،کامپوننتهای sef رو می گم . اگر پلاگینی هست که می تونه این کارو بکنه ممنون می شم راهنمائی کنید. لینک اصلی http://www.muna.ir/component/content/article/50-test/222-test.html لینکی که می خوام http://www.muna.ir/component/content/article/test/test.html
  7. kia0028

    محل قرارگیری کامپوننت کلمات کلیدی جومینا

    با تشکر از پاسخ شما اگر امکان داره لینک دانلود این افزونه رو قرار بدید
  8. با عرض سلام و خسته نباشید من کامپوننت کلمات کلیدی جومینا رو نصب کردم می خوام محل قرار گیریشو تغییر بدم . الان افتاده دقیقاً بعد از نوشته ها در ادامه مطلب . من می خوام جاشو تغییر بدم یعنی می خوام پلاگین بوک مارک بالا تر از اون قرار بگیره و اون بیاد زیر این پلاگین تا الان هر کاری کردم نشده لطفاً راهنمائی کنید.
  9. kia0028

    کد اشتراک گذاری اخبار در شبکه های اجتماعی

    دوست عزیز تشکر می کنم بابت راهنمائی ولی من یه چیزی می خوام دقیقاً مثل سایت تابناک باشه . لطفاً راهنمائی کنید
  10. kia0028

    کد اشتراک گذاری اخبار در شبکه های اجتماعی

    با سلام دوستان یه کد می خواستم که در ادامه مطلب قرار بدم برای اینکه بازدید کننده ها بتونن اخبار در شبکه های اجتماعی share کنند چندتا پلاگین هم دانلود کردم و نصب کردم ولی اون چیزی که من می خواستن نبود . نمی خوام از جاوا داخل کد استفاده شده باشه . سایت addthis.com پلاگین خوبی برای جوملا داره فقط مشکلش اینه که به سایت خودش متصل میشه و از اسکریپت استفاده کرده . اگر کسی کدی سراغ داره مثل کدی که سایت تابناک استفاده کرده لطفاً اینجا بذاره . اگرم کسی میتونه در این مورد راهنمائی کنه ممنون می شم.
  11. kia0028

    در خواست کد امتیاز دهی به نظرات کاربران

    با عرض سلام و خسته نباشید من کامپوننت jcomments رو نصب کردم . می خوام سیستم امتیاز دهی به نظراتش رو تغییر بدم و مثل سیستم امتیاز دهی سایت تابناک بکنم کسی می تونه راهنمائی کنه و کدشو بزاره.
  12. kia0028

    Border

    وقتی دستور direction:rtl; رو بر می دارم مشکل حل میشه اگر کسی میدونه چجوری میشه این مشکل رو اصولی حل کرد لطفاً راهنمائی کنه.
  13. kia0028

    Border

    تو چندتا سیستم چک کردم همین مشکلو داره البته فقط تو ie8 . چون تو لوکال چک می کنم ، آدرسی هم ندارم بدم که شما هم ملاحظه کنید . اون کدی هم که شما زحمت کشیدید گذاشتید چک کردم ولی مشکل حل نشد.
  14. kia0028

    Border

    با عرض سلام و خسته نباشید من بوسیله کد زیر برای ماژول ها border گذاشتم ولی به یک مشکل بر خوردم اونم اینه که در ie8 وقتی صفحه رو اسکرول می کنی ، بالا و پائین border چپ ماژول ها هی پاک میشه دوباره نمایان میشه این اتفاق هم فقط در ie8 رخ میده در browser های دیگه و ورژنهای دیگه ie درسته و این اتفاق نمیفته . لظفاً یکی راهنمائی کنه که چجوری می تونم این مشکل رو حل کنم. background: none repeat scroll 0 0 #FFFFFF; border-left: 1px solid #000000; border-right: 1px solid #000000;
×
×
  • افزودن...