رفتن به مطلب

shervin

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    24
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره shervin

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. shervin

    دادن ارور هنگام انتقال سایت از لوکال به سرور

    با تشکر از پاسخ ما دوستان بالاخره صفحه ی Akeeba Backup Installer اومد . و خودش می خواد نصب کنه .فقط تو مرحله ی DB Restor گیر می کنه و ارور میده . چهار مورد زیر را می خواد ولی من که اسامی رو وارد می کنم ایراد می گیره . چه جوری درستش کنم ؟ اسم هاست همون لوکال هاسته؟ باید هنوز پوشه ی دیتابیس را ایمپورت کنم؟ یا با akeeba دیگه نمی خواد .الان واسه اینکه مطمین شم اطلاعات دیتابیس ارور نده چیکار کنم؟یکی به من بگه این فایل configuration.php رو باید چیکارش کنم ؟یه کمک کوچولو می خوام به زبان مبتدیانه؟ Database server host name User name Password Database name
  2. shervin

    دادن ارور هنگام انتقال سایت از لوکال به سرور

    من اکسترکت کردم اما بازهم نصب نشد آدرسو میزنم ارور میده .یک صفحه سفید نوشته index چیکارش کنم مشکل کجاست یکی بگه من چیارو چک کنم ببینم مشکل از کجاست؟ با فایل configuration.php هم باید کاری کنم ؟
  3. shervin

    دادن ارور هنگام انتقال سایت از لوکال به سرور

    با تشکر از شما دوست عزیز اما من متوجه نشدم از طریق you.com/installation چه جوریه؟ منطورتون از you همون آدرس سایت منه ؟ فرض کنیم آدرس دامین www.hasan.ir باشه !! حالا من تو نوار آدرس بروزر www.hasan.ir/installation را زدم هیچ اتفاقی نیافتد ؟ باید جای دیگه ای وارد کنم؟ راستی اولش نباید فایل آپلود شده رو اکسترکت کنم؟ توروخدا کامل بگین؟ بعدشم باید بانک اطلاعاتی بسازم ؟یا خودش می سازه . با کمک شما دیگه چیزی نمونده :thankyou:
  4. shervin

    دادن ارور هنگام انتقال سایت از لوکال به سرور

    با تشکر از دوستان با نرم افزار akeeba backup بکاپ گرفتم (طبق آموزش ضمیمه ) و با برنامه ی Akeeba eXtract Wizardنیز آن را اکسترکت کردم حالا چیکار کنم . نوشتن زیپ کنید ؟ چی رو زیپپ کنم ؟ باید آپلود کنم ؟ توی هاست مگه گزینه ی نصب داره که میگن بسته نصبی ؟ خواهش می کنم کمک کنید دو روزه نتونستم سایتمو منتقل کنم روی سرور.قدم به قدم بگید لطفا. با تشکر از همه:thankyou:
  5. shervin

    دادن ارور هنگام انتقال سایت از لوکال به سرور

    لینک دانلود این کامپوننت را بگذارید بی زحمت . فارسی شده ی جومیناش موجوده؟
  6. بالاخره بعد از مدتها طراحی و ساخت اولین سایتم را تمام کردم ولی برای انتقالش از لوکال wamp به سرور سایت یه مشکلی پیدا کردم محتویات www را آپلود کردم اما جداول دیتابیس را طبق آموزش ساختم اکسپورت کردم و ذخیره کردم به صورت localhost.sql.zip و از قسمت My SQL آپلود کردم اما هر کار می کنم ارور ضمیمه رو میده که عکس گرفتم کمکم کنید.خواهش می کنم کمکم کنید بگید چه جوری رفعش کنم؟
  7. shervin

    پیغام خطا در استفاده از udd IM

    بالاخره درست شد . موضوع این بود که توی خط 615 DEFINE ('_UDDEADM_LANGUAGECHARSET_HEAD', 'سيستم كاراكتر فايل زبان'); دوباره تکرار شده بود یعنی این خط هم در 114 بود هم در 115 یکیشو که پاک کردم درست شد.:thankyou:
  8. shervin

    پیغام خطا در استفاده از udd IM

    1. فایل farsi.php رو بعد از نصب با فایل اصلی farsi.php افزونه، بررسی کنید و در صورت لزوم جایگزی با تشکر از شما ، دوست عزیز یه فایل farsi.php داخل همون آدرسی که بالا تو خطا گفته است . من این رو با چی جایگزین کنم؟ منظور از فایل اصلی php افزونه چیه ؟ کجاست؟ در مورد عملکرد خود افزونه مشکلی ندارم . وارد تنظیمات اصلی و تنظیمات سرور شدم و گزارش خطا را روی none گذاشتم اما هیچ فرقی نکرد و هنوز این ارور تو صفحه ی اصلی سایت هست .
  9. shervin

    پیغام خطا در استفاده از udd IM

    خواهش می کنم مدیران محترم جواب بدین ، قبلا ظرف چند دقیقه من تو این انجمن جواب گرفتم ، اما حالا این سوال 2 روزه اینجاست و خیلی بی تفاوت مدیران از کنارش می گذرند . اگر ایراد از فارسی سازی افزونه است بگید یا اگه از چیز دیگست من الان فقط منتظرم این ارور حل شه دیگه سایتم کاری نداره.
  10. shervin

    پیغام خطا در استفاده از udd IM

    دوستان بزرگوار فکر نکنم این ایراد اینقدرمشکل باشه که 30 نفر این متن را خوندن هیچکس بلد نباشه ! خواهشا اگه بلدید راهنمایی کنید .
  11. shervin

    پیغام خطا در استفاده از udd IM

    دوستان من به یه مشکل کوچیک خوردم امیدوارم کمکم کنید . بنده از افزونه udd IM که توسط گروه جومینا ترجمهشده استفاده می کنم. همه چیز اینجا خوب کارمی کنه .اما توی بخش مدیریت وقتی وارد کامپوننت udd IM می شوم که تنظیمات رو درست کنم و ... همیشه در بالای صفحه نوشته : Notice: Constant _UDDEADM_LANGUAGECHARSET_HEAD already defined in I:\wamp\www\administrator\components\com_uddeim\language.utf8\farsi.php on line 615 اول فکر کردم مهم نیست (چون تو بخش مدیریت بود)اما هر ماژولی از udd IM که در سایتم استفاده می کنم بالاشون همین ارور را نوشته ( در خود سایت ) و خیلی سایت رو زشت کرده این ارور چیه ؟ چه جوری از بین ببرمش؟ با تشکر از تمام دوستانی که وقت هرچند کمی را برای حل مشکل بنده و دیگران اختصاص بدهند.
  12. shervin

    ارسال مطالب جدید در دو ستون

    با سلام خدمت دوستان عزیزم . سوالی که درموردش از شما بزرگان تقاضا دارم این است که وقتی می خواهیم در جوملا مطلبی رو ارسال کنیم به ترتیب مطالب ارسال شده در یک ستون زیر هم میان . حالا اگه بخواهیم مطالب توی دو تا ستون نوشته شن یعنی مطلب یک بیاد کنار 2 و زیر این ها 3و4 باشن چیکار کنیم .راستش یه مدت پیش من این کارو کردم اما یادم نمیاد کجا بود فکر کنم افزونه هم نبود تو خود جوملا بود . اگه کسی میدونه ممنون میشم. در ضمن علاوه بر خود جوملا اگه افزونه ی دیگری هم اینکارو می کنه بی زحمت نام ببرید.
  13. shervin

    ایجاد فیلد آنتی اسپم در CB

    از کد کپچای گوگل چجوری می تونم استفاده کنم ؟
  14. shervin

    گذاشتن عکس در مطلب جدید به عنوان لینک

    پس چرا نمیشه عکس آپلود کرد ؟ روی تصویر که میزنم Image URL می خواد. می خوام از تصاویر کامپیوتر خودم بتونم عکس بگذارم . دوستان می بخشید اگه سوالاتم مبتدیانه است.:thankyou:
  15. shervin

    گذاشتن عکس در مطلب جدید به عنوان لینک

    سلام دوستان ، می خواستم بدونم چه جوری میتونم وقتی یک مطلب جدید ارسال می کنم بتونم یه عکس از کامپیوتر خودم بگذارم ( نه از سایت های دیگه ) و کاربر بتونه با کلیک روی اون عکس به صفحه ای که می خوام بره و در واقع این عکس کار لینک رو بکنه .یرای این کار امکانات خود هسته ی جوملا هست یا افزونه می خواد ؟ اگر افزونه می خواد خواهشا معرفی کنید .
×
×
  • افزودن...