رفتن به مطلب

lmsdesigning

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره lmsdesigning

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. lmsdesigning

    مشکل با کامپوننت نظرات

    دستتون درد نکنه شمسی جان. مشکل از دیتا بیس بود. یک بار همه دیتابیس نظرات رو پاک کردم بعد دوباره کامپوننت رو نصب کردم درست شد. بازم یک دنیا ممنون.:thankyou:
  2. lmsdesigning

    مشکل با کامپوننت نظرات

    من انواع و اقسام کامپوننت های فارسی و انگلیسی نظرات رو نصب کردم بازم همین مشکل رو دارم!
  3. عالیه. منم حاضر به همکاری هستم. ممنون
  4. lmsdesigning

    مشکل با نمایش محتوا

    دوستان من یه مشکلی تو سایت دارم اون هم اینه که وقتی تو یه بخش چندتا مطلب میذارم اگر در سایت شما وارد اون بخش بشید مطالب رو به جای این که زیر هم بذاره کنار هم نشون میده و قالبم رو به هم میریزه. منظورم اینه که به جای این که مطالب رو صفحه بزنه تو یه بخش، همه رو یه جا کنار هم نشون میده. البته این مشکل رو فقط وقتی دارم که وارد یک بخش میشید. در صفحه اصلی مطالب صفحه دارن. برای این که مشکلم رو بهتر متوجه بشید از این جا وارد سایتم بشید و بعد از منوی بالا -> دانلود -> PNGs رو انتخاب کنید شمتوجه منظورم میشید. یه عکس هم اینجا میذارم تا ببینید. خیلی خیلی ممنون آقا رضا. مشکلم رفع شد. بازم ممنون
  5. lmsdesigning

    مشکل با کامپوننت نظرات

    سلام دوستان. خیلی ممنون که اینقدر فعالانه پاسخ گو بودید. من یه عکس رو پیوست کردم به احتمال زیاد متوجه مشکلم میشید. من هر کامپوننت نظراتی که نصب می کنم همین مشکل رو باهاش دارم البته لازم به ذکره که این مشکل رو هم تو فرانت پیج و هم توی پنل ادمین دارم! بازم اگه نیاز به توضیح بیشتر بود بفرمایید. تصوير اصلاح شد! براي مشاهده روي تصوير كليك كنيد!
  6. lmsdesigning

    مشکل با کامپوننت نظرات

    دوستان من زمانی که کامپوننت نظرات رو در جوملا 1.5 خودم نصب می کنم بعد از نصب زبان منوهای اون درست عمل نمیکنه. مثلا به جای comment می نویسه rsm_comment و برای همه همین کار رو می کنه. من حتی کامپوننت های دیگه ای هم امتحان کردم ولی بازم همین مشکل رو داره. البته من این مشکل رو فقط با کامپوننت نظرات دارم و بقیه کامپوننت هام درسته. ممنون میشم راهنماییم کنید.
×
×
  • افزودن...