رفتن به مطلب

wawinfo

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    38
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره wawinfo

  • درجه
    Advanced Member

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. wawinfo

    Recaptcha در ریست پسورد و یادآوری نام کاربری

    سلام. من Recaptcha گوگول رو فعال کردم و در هنگام ثبت نام ظاهر میشه و مشکلی نداره. اما در هنگام درخواست ریست کردن پسورد و یادآوری نام کاربری ظاهر نمیشه و در نتیجه وقتی recaptcha فعاله در قسمت ریست پیغام میده که باکس ریکپچا خالیه و باید پر بشه. و وقتی غیر فعال میکنم همه چی درست کار میکنه. وب سایت www.cyberconnect.ir قالب سایت youjoomla
  2. wawinfo

    کار نکردن دکمه های تغییر حالت در جی کامنت

    بعد از ارتقاء جی کامنت که مشکلی وجود نداشت ممکنه بعد از ارتقاء جوملا به آخرین نسخه پیش اومده باشه اما مطمئن نیستم سایت بنده معمولا در حال تغییره و بعضی افزونه ها نصب و برخی حذف میشن. www.cyberconnect.ir
  3. من آخرین نسخه جی کامنت رو روی جوملای 2.5.20 دارم. قبلا همه چی اوکی بود اما جدیدا دکمه های تغییر حالت (مثل ارسال یا انتشار و ... ) در مدیریت و یا خود سایت کار نمی کنه. البته پس از رفرش کردن صفحه کار مورد نظر انجام شده اما بدون رفرش شدن هیچ اتفاقی نمی افته ظاهرا عملکرد های آجاکسی اون درست کار نمی کنه. کسی راه کاری داره؟
  4. با سلام و عرض خسته نباشید به تمامی دوستانی که به رایگان سعی در توسعه و رفع مشکل افزونه های جوملا دارند. من قبل این افزونه رو داشتم و به خوبی کار میکرد و حتی خودم تغییراتی در ظاهر اون داده بودم و مبلغ را نیز به ریال عوض کردم و به خوبی همه چی کار میکرد. تا اینکه هاستم رو عوض کردم و نسخه جدید این افزونه رو نصب کردم و همه چیز تا قسمت ارسال به بانک کار میکنه ولی در این مرحله خطایی نمایش داده میشه که عکسش رو پیوست کردم. ممنون اگه کمک کنید. درضمن هاست جدید از لحاظ امکانات و نرم افزار ها کامله و یک افزونه بانکی دیگه دارم که به درستی کار میکنه.
  5. wawinfo

    توضحیات گوگل برای وب سایت در نتیج جستجو

    ممنون ولی وب سایت من حداقل یک ساله که وجود داره. از آخرین تغییرات هم چند ماهی میگذره. حتی من قسمت وبمستر گوگول رو هم دارم و سایت مپ و ... رو هم دارم
  6. wawinfo

    توضحیات گوگل برای وب سایت در نتیج جستجو

    با سلام. بنده یک سایت جوملایی دارم. وقتی در گوگول سرچ میکنم نتیجه نمایش بصورت عکس ضمیمه هستش. بنده قسمت توضیحات سایت و کلید ها و .. رو تغییر دادم. اما بازهم توضیحات لینک بصورت نمایش توضیحات قالبه. کجا رو باید تغییر بدم که توضیحات مناسب محتوای سایت نمایش داده بشه؟
  7. با سلام و عرض خسته نباشید. ظاهر این افزونه برای کاربرانی که ایمیل وارد می کنند یک ایمیل ارسال میکنه. مشکل بنده با جی کامنت اینه که اگه یک کاربر یک آدرس ایمیل مثلا در یاهو رو وارد کنه و اون آی دی وجود نداشته باشه، این افزونه اینقدر سعی در ارسال ایمیل میکنه که نهایتا منجر به بن شدن آی پی سایت ما از سوی اون میل سرور میشه. حالا آیا واقعا ارسال از طرف این افزونه هست؟ چون ایمیل هایی که برگشت میخوره فقط مربوط به نظر دهنده هاست. مثلا میل سرور یاهو اول برگشت میزنه و میگه که این آی دی وجود نداره، بعد از چند بار موقتا آی پی ما رو بن میکنه و سپس دائما. راهی هست که این ارسال ها کلا غیر فعال باشه؟
  8. با سلام. من از این ماژول دارم استفاده میکنم و بابت ساخت و نشر رایگان اون از جومینا سپاسگذارم. یک تغییر در این ماژول نیاز دارم اگه شد راهنمایی بفرمایید. برای پرداخت مستقیم مبلغ رو به تومان میگیره که چند بار برای من دردسر ساز شده. نیاز دارم که ورودی به ریال باشه ممنون اگه کمک کنید.
  9. بله چک کردم فعاله. بازم عرض کنم که به صفحه پرداخت بانک ملت متصل میشه بعد از چند ثانیه و پرداخت هم با موفقیت انجام میشه. بازم ممنون که وقت میذارید.
  10. بازهم ممنون. نمایش خطاها فعال شد.
  11. ممنون از شما آقای حسینی. خودم چندباره تست میکنم پرداخت انجام میشه اما اروری که گفتم باقیه ولی من قسمت نمایش خطا ها رو غیرفعال کردم که نمایش داده نشه. منظور کلی اینه که این ارور از کجا میتونه باشه: Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /components/com_joominapay/views/prepayment/tmpl/joominamellat.php:3) in /libraries/joomla/session/session.php on line 532 ظاهرا نشستی که باید بین سایت و درگاه شروع بشه به خطا میرسه .
  12. wawinfo

    پلاگین پرداخت ملت برای جومشاپ

    میخواستم بپرسم که پلاگین پرداخت ملت برای جوم شاپ وجود داره؟ حتی اگه رایگان نباشه مهم نیست البته من قبلا جوم شاپ رو نصب و تکمیل کردم و نمیتونم از جومشاپ خود جومینا که همراه پلاگین پرداخت ملت هست استفاده کنم و فقط قسمت پرداخت رو میخوام اضافه کنم. علت اصلی هم استفاده از یک مرکز پیامک واحد برای هم جوم شاپ و هم پرداخت مستقیم ملت میباشد پس نیاز دارم که این پلاگین هم از پیامک پشتیبانی کنه. ممنون.
  13. من مشکل رو با به پرداخت ملت مطرح کردم و خوشبختانه پرداخت انجام میشه اما این اروری که گفتم هنوز نشون داده میشه!!!!! کسی میتونه کمک کنه؟
  14. wawinfo

    عدم اتصال در ماژول پرداخت بانک ملت

    سلام. من هنگام اتصال به بانک این خطا رو میبینم و اتفاقی نمی افته: Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /components/com_joominapay/views/prepayment/tmpl/joominamellat.php:3) in /libraries/joomla/session/session.php on line 532 کسی میتونه کمک کنه که چطوری رفع بشه؟
×
×
  • افزودن...