رفتن به مطلب

vghaderi

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    13
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره vghaderi

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. vghaderi

    حذف منوی اصلی جوملا

    سلام به دوستان من از یک قالب استفاده می‌کنم که خودش یک منو داره (ja mega menu) و وقتی قالب رو نصب می‌کنی دو تا منو بالای سایت دیده می‌شه. می‌خوام منوی اصلی جوملا رو حذف کنم. می‌شه بگید چطوری می‌شه این کار رو کرد؟
  2. vghaderi

    خراب شدن صفحه اول سایت

    سلام دوستان یک سایت جوملایی هست که صفحه اولش مشکل داره اما باقی صفحاتش درسته. خطایی که صفحه اول می‌ده این هست: Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 72 bytes) in .../libraries/joomla/database/database/mysql.php on line 462 من آدرس رو به باقی صفحات ریدایرکت کردم. گفتم شاید درست بشه اما باز هم نشد. دسترسی به فایل‌های سورس جوملا هم ندارم به صفحه مدیریت سایت هم همینطور. (یعنی طراح سایت من نیستم و فقط می‌خوام مشکلش رو حل کنم. اما باید بگم به اف تی پی دسترسی دارم و می‌تونم فایل‌ها رو دستکاری کنم. کسی لطف کنه و به من بگه چطور می‌تونم این مشکلم رو حل کنم.
  3. vghaderi

    ایجاد منوی آبشاری یا درختی

    اگه درست بگم باید سطح منوها رو هم تعیین کنید. یک پارامتر توی خود منوی اصلی هست.
  4. vghaderi

    درخواست ماژول پربیننده‌ترین

    عجب ماژول فوق‌العاده‌ای! ولی فکر می‌کنم تجاری هست. می‌شه فارسیش کرد؟
  5. vghaderi

    درخواست ماژول پربحث‌ترین

    ممنون. کسی می‌تونه بنویسه همچین ماژولی؟ خیلی نیازمندم بهش.
  6. vghaderi

    درخواست ماژول پربحث‌ترین

    سلام به همگی دوستان من برای نظرات یا همون کامنت‌ها در سایتم از ماژول jcomments استفاده می‌کنم و ماژولی می‌خوام که مطالبی رو که بیشتر براش کامنت آمده رو توی صفحه اصلی نشون بده. باید امکان تعریف بازه زمانی هم در اون باشه مثلا هفتگی یا ماهانه که بشه توی یک دوره عوض بشه. اگه ممکنه و ماژولی می‌شناسید کمک کنید. و در ضمن اگر کسی می‌تونه همچین ماژولی بنویسه لطفا پیشنهاد قیمت بده.
  7. vghaderi

    درخواست ماژول پربیننده‌ترین

    سلام به همگی دوستان من یک ماژول برای پربیننده‌ترین مطالب می‌خوام. توی هسته جوملا این امکان هست اما فقط یک بار برای همیشه مطالب وجود دارند و دیگه تغییر نمی‌کنند. من ماژولی می‌خوام که پربازدیدترین مطالب رو در یک دوره زمانی نشون بده. مثلا هفتگی یا ماهانه. اگه ممکنه و ماژولی می‌شناسید کمک کنید. و در ضمن اگر کسی می‌تونه همچین ماژولی بنویسه لطفا پیشنهاد قیمت بده.
  8. vghaderi

    سیستم ارسال کارت تبریک

    دوستان من هم نصب کردم اما متوجه نشدم چطور باید نمایش داد. کجا نمایش داده می‌شه. می‌شه لطفا یه کم بیشتر توضیح بدید. من توی منوها پیداش نکردم. دوستان گرامی معذرت. متوجه شدم چطور فعال می‌شه. بسیار هم عالی و کاربردی است.
  9. vghaderi

    مشکل با تب ساز جومینا نسخه دوم

    سلام من تب ساز جومینا نسخه دوم رو روی سایتم نصب کردم. اما متاسفانه علائم اول خط برعکس (غیر فارسی) و نادرست قرار گرفته بود. خط افزونه هم خیلی درشت (بولد) هست و اصلا خوب نیست. می‌شه بگید باید چکار کرد؟
  10. vghaderi

    افزونه برای مدیریت رسانه‌ها

    مشکلم با ادیتور JCE حل شد. ادیتور خیلی خوبی هست اما مشکلات داره یه کم مثلا اسکرول پایینش نیست و مطلب رو کامل نمی‌آره تازه توی بخش HTML مطلب هم کپی پیست قبول نمی‌کنه و به هم می‌ریزه که مشکل بزرگیه من یک ادیتور به نام elrte دیدم که خیلی ادیتور خوش دستی بود و با یک فایل منیجر به نام elfinder از همون شرکت جوینت می‌شد و خیلی خوش‌دست بود. اما طبق ادعای سایت اصلی اصلا قصد نداشتند اون رو با جوملا کار کنن. خودشون گفته بودند که جوملایی‌ها دست بالا بزنن. اگه کسی از بزرگان قوم (!) بتونه کاری تو این زمینه انجام بده فکر کنم کار کارستونی بشه.
  11. vghaderi

    ماژول محبوب‌ترین‌ها

    سلام دوستان و سروران گرامی من این مطلب رو این‌جا مطرح می‌کنم چون سرچ کردم و چیزی ندیدم مثل این که خیلی هم مشکل سر این مسئله هست ماژول محبوب‌ترین‌ها توی جوملای 1.5 خیلی ضعیفه کسی ماژول فارسی شده‌ای می‌شناسه که روی محبوب‌ترین‌ها یه کم پارامتر به درد خور (بالاخص از نظر زمانی -ماهانه و هفتگی و ...) داشته باشه ممنون می‌شم معرفی و لینک دانلودش رو بذارین
  12. vghaderi

    افزونه برای مدیریت رسانه‌ها

    ممنون دوست عزیز راستش رو بخوای یه جایی دیدم یه همچین چیزی و اگه ترجیحا ماژول باشه بهتره (البته اگه وجود داشته باشه!) من اکثر این اسکریپت‌ها رو دیدم و به چیز راحت و آسونی که چند تا امکان ساده داشته باشه بر نخوردم البته چند تایی بودن که یه مقدار بهتر بودن) در هر حال می‌خوام این امکانات رو داشته باشه اگه چیزی می‌شناسین اختصاصا بهم بگین: بتونه فولدر ایجاد گنهچند تا عکس رو با هم آپلود کنه (توی همون فولدری که ساخته. من از ماژول Simple image Gallery استفاده می‌کنم و لازمه که بتونه یه فولدر اختصاصی اون گالری رو بسازن) و خوب در آخر یه لینگ برای عکس بده که بتونه بذاره توی سایت یادم اومد بپرسم که برای دادن اجازه آپلود فایل‌های دیگه به خصوص ویدئو هم باید از همین روش استفاده کرد؟
  13. vghaderi

    افزونه برای مدیریت رسانه‌ها

    سلام دوستان من از مطالب این انجمن و خود سایت جومینا خیلی استفاده می‌کنم و کمال تشکر رو از شما عزیزان که اینقدر خوب دانسته‌هاتون رو بین تازه‌کارهایی مثل من به اشتراک می‌ذارین دارم. به خصوص مدیران سایت و انجمن. دستان من مشکلی دارم و امیدوارم ماژولی برای انی کار باشه من در سایتم حدود 20 نویسنده دارم که از طریق صفحه اصلی و نه بخش مدیریت مقاله‌هاشون رو می‌فرستن. مشکل بزرگم در ارسال تصاویر هست. عکس‌های موجود در بخش مدیریت رسانه‌ها خیلی خیلی زیاد شده و تقریبا استفاده از اون غیر ممکن هست (بخش اضافه کردن تصاویر به مطلب در جوملا خیلی ایراد داره. مثلا خیلی وقت‌ها از داخل پوشه‌ها می‌پره بیرون) حالا خواهشم اینه که اگه کسی می‌تونه در این مورد کمکم کنه و یک ماژول معرفی کنه. خیلی ممنون می‌شم.
×
×
  • افزودن...