رفتن به مطلب

dvd.lar2005

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره dvd.lar2005

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. dvd.lar2005

    مشکل در کامپوننت

    بابازم نشد.کسی راه حل دیگری نداره؟
  2. dvd.lar2005

    مشکل در کامپوننت

    سلام برخی از کامپوننت ها رو که وقتی نصب می کنم زیر اون قسمت در سایت اسم سایت سازندش اومده . این جوری سایت ما زشت میشه. کسی می دونه چطور میشه حذفش کرد؟
  3. dvd.lar2005

    مشکل در ورود به مدیریت

    نه تازه العان دارم میبینم که username تمامی کاربرام هم شده admin کد قسمت پسورد ها در دیتابیس یکی شده والا نمیدونم چه خبره میتونید راهنماییم کنید؟
  4. dvd.lar2005

    مشکل در ورود به مدیریت

    سلام من برای ورود به مدیریت مشکل دارم. این پیغام میاد: 500 - یک خطا رخ داده است برگشت به کنترل پنل مشکل چیست؟
  5. من با این Article Manager یک مشکل اساسی دارم .اونم اینکه اگر عکس همراه نوشته باشه اون عکس رو ارسال نمیکنه باید چیکار کنم؟
  6. اون اولی که مخصوص جوملا 1.5 هستدومی که لینکش برای ما باز نمیکنه سومی هم که خوب کار نمیکنه.به طور مثال مطلبی که کابر میفرسته برای ویرایش به خودش نشون نمیده.و عکس هم که همراه مطلب باشه ارسال نمی کنه. کسی فکر بهتری نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  7. سلام من یک ماژول یا کامپوننتی برای مدیریت مطالب کاربران می خواهم. یعنی کاربر هم بتواند مطلب ایجاد کند و هم مطالب قبلی خود را ویرایش کند کسی سراغ دارد؟
  8. dvd.lar2005

    در خواست کامپوننت گالری ویدئو

    [align=right]من کامپوننت گالری ویدئو می خواهم که امکانات زیر داشته باشد: کاربر بتواند فیلم را عقب و جلو ببرد(این ازهمه مهمتره) کاربر برای خود ایجاد چنل کند امکان دسته بندی نیز داشته باشد [/align]
  9. dvd.lar2005

    مشکل در صفحه بندی سایت

    یکی راهنماییم کنه دارم دوباره دیوونه میشم دوباره مشکل پیدا شد
  10. dvd.lar2005

    ارور در خبرنامه acymailing

    منم همین مشکل رو دارم اگر امکانش داره دوستان جواب بدن؟
  11. dvd.lar2005

    فرمساز

    [align=justify]سلام من فرمسازی می خواهم که وقتی کاربر اطلاعات رو ثبت می کنه با بانک اطلاعاتی فرم بررسی کنه و در صورت موجود بودن اطلاعات به کاربر بگه که این اطلاعات موجود است کسی سرغ داره؟ [/align]
  12. dvd.lar2005

    مشکل در صفحه بندی سایت

    ممنون با راهنمایی شما فعلا مشکل حل شد. دیشب تا ساعت 5 صبح سر همین قضیه بیدار بودم حالا خدا کنه دیگه مشکلی پیش نیاد
  13. dvd.lar2005

    مشکل در صفحه بندی سایت

    [align=right] بله مطالبم کپی کردم.ولی یک چیزیچرا فقط زمانی که تعداد مطالب سایتم از 6 بالا میره این جور میشه؟ یک مطلب دیگه: در اصل این قالب 3 ستونه هست ولی من تمام ماژول های موقعیت right به موقعیت left منتقل کردم. یعنی می خواهم 2 ستونه باشه زمانی که مطالب سایتم کمتر از 6 هست موقعیت ها در سایتم این جوریه: حال بعد از اضافه کردن مطلب هفتم موقعیت های سایت اینجوری میشه: منظورم اینه که چند تا از موقعیت ها بهم مییریزه حالا چیکار کنم؟ چطور میشه که چند تا موقعیت اضافی رو پاک کنم؟ یا چطور یک ستون راست رو حذف کنم؟ [/align] مشکل به قول معروف از کپی پیست هست چون وقتی کپی پیست می کنم و ادامه مطلب اضافه می کنم همین جور میشه حالا باید چی کار کرد؟
  14. dvd.lar2005

    مشکل در صفحه بندی سایت

    [align=right]سلام من تازه متوجه شدم که صفحه بندی سایتم بهم ریخته یعنی اگر تعداد مطالب سایتم از 6 تا بالاتر بره صفحه بندی سایتم بهم میریرزه (شکل رو ببینید) این صفحه اول سایت منه: حالا این صفحه دوم سایت منه: حالا من می خواهم تمام سایتم مثل صفحه دوم بشه فقط در یک حالت درست میشه اینکه تمام مطالب رو بفرستم به سطل زباله وفقط 6 مطلب بمونه درست نشان میدهد حال چیکار کنم؟ لطفا سریع جواب بدهید اضطراریه [/align]
×
×
  • افزودن...