رفتن به مطلب

omidvand

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره omidvand

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. omidvand

    مشکل در ارسال مطلب به دیگران

    با سلام امکان ارسال مطلب به دیگران از طریق ایمیل وجود ندارد و ارور می‌دهد که امکان ارسال ایمیل وجود ندارد. این اشکال فقط در این قسمت وجود دارد. فرم تماس با ما هیچ مشکلی نداشته و به خوبی ایمیل ارسال می‌کند.
  2. omidvand

    راهنمایی در مورد هدایتگر

    با سلام دوباره اين افزونه ها با قالب من سازگار نبودند و در صفحه ارورهايي مي‌دادند. به همين خاطر به استفاده از پلاگين پيش فرض جوملا رضايت دادم و فقط كلمات "بعدي" و "قبلي" را در فايل زبان به دلخواه ويرايش كردم. اما متوجه شدم علامت فلشي كه كنار اين كلمات قرار مي‌ده (<>) در فايل زبان قرار ندارند و از جاي ديگري فراخواني مي‌شوند. در فايل pagenavigation.php جستجو كردم و چيزي پيدا نكردم يا بهتر بگم چيزي سر درنياوردم. لطفا راهنمايي كنيد در كجا مي‌تونم اين علامتها رو ويرايش كنم؟
  3. omidvand

    راهنمایی در مورد هدایتگر

    با سلام میخواستم بدونم چطوری میشه کاری کرد که هدایتگر جوملا به جای واژه‌های قبلی و بعدی تیتر مطالب قبل و بعد رو درج کنه؟ مثل چیزی که در وردپرس هست؟
  4. omidvand

    افزونه ای برای انتشارات

    تو همین سایت جومینا یک ماژول هست برای نشان دادن درصد پیشرفت پروژه شاید به دردتون بخوره
  5. omidvand

    ماژول دسته بندی ماهیانه مطالب

    متاسفانه من به php آشنا نیستم
  6. omidvand

    ماژول دسته بندی ماهیانه مطالب

    منظورم رو متوجه نشدید. افزونه‌ی مورد نظر در وردپرس بدون ایننکه مطالب آرشیو شده باشند آنها رو در دسته بندی‌های ماهیانه و سالیانه نشان می‌ده. یعنی مطالب در حالت انتشار یافته قرار دارند و افزونه آنها رو اینطور دسته بندی می‌کنه. نمونه‌های رایگانش برای جوملا مثل این دو نمونه: http://extensions.joomla.org/extensions/news-display/articles-structured-lists/8412 http://extensions.joomla.org/extensions/news-display/articles-structured-lists/10731 موجود هستند اما براساس تاریخ میلادی کار می‌کنند. می‌خواستم بدونم نمونه‌هایی هستند که براساس خود تاریخ جوملا که جلالی شده کار کنه؟
  7. omidvand

    ماژول دسته بندی ماهیانه مطالب

    سلام به دنبال یک ماژول می‌گردم که مطالب رو در دسته‌بندی های ماهیانه و سالیانه نشان بده بدون اینکه مطالب رو آرشیو بکنیم. شبیه اون چیزی که در وردپرس وجود داره. در سایت جوملا چند مورد رو پیدا کردم اما اونها از تاریخ میلادی استفاده می‌کنند.
  8. omidvand

    درخواست برای تبدیل قالب از 1.5 به 1.6

    با سلام من قصد دارم سایتی را با جوملا 1.6 راه‌اندازی کنم. قالبی که برای این سایت در نظر گرفته شده ja zink از قالبهای تجاری جوملا آرت می‌باشد که نسخه 1.6 ندارد. چون قالب تجاری است در اینجا فایلش را اینجا قرار نمی‌دم. آیا در بین دوستان کسی هست که بتونه این قالب را برای نسخه 1.6 بهینه کنه؟ از کمک اساتید ممنون خواهم شد :thankyou:
×
×
  • افزودن...