رفتن به مطلب

mehrdad_andami

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره mehrdad_andami

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mehrdad_andami

    مشکل در ارسال ایمیل به کاربران

    دوست عزیز همه موارد را چک کردم ولی دریت نمیشه...!!!! چی کار کنم
  2. mehrdad_andami

    مشکل در ارسال ایمیل به کاربران

    فکر کنم درسته
  3. mehrdad_andami

    مشکل در ارسال ایمیل به کاربران

    ایمیل با نام info@nasle3.net ساخته شده و جالب هست که ارسال دریافت از خود سی پنل درست کار میکنه ولی تو جوملا فقط به خودش میتونه ایمیل بفرسته...!!! متن کامل ایمیل برگشت خورده به این شرح هست.
  4. mehrdad_andami

    مشکل در ارسال ایمیل به کاربران

    سلام دوستان من یک ایمیل در هاست ساختم و از طریق Webmail خود Cpanel تست کردم هم ارسال میکنه هم دریافت. ولی وقتی تو جوملا میخوام به کاربران ایمیل بزنم پیغام میده که "ایمیل به 6 کاربر ارسال شد" حالا جالب همون موقع که میرم تو Cpanel و Webmail یک ایمیل میاد که Mail delivery failed: returning message to sender و جالب تر اینکه چون آدرس مدیر سایت همون آدرس ایمیل سایت است که در Cpanel ساختم. حالا همون ایمیلی که از طریق جوملا برای کاربران فرستادم به ایمیل سایت آمده... یعنی سیستم ارسال ایمیل جوملا فقط میتونه به ایمیلی خود سرور ایمیل بفرسته..!! تنظیما ت ایمیلم هم درسته .... دوستان کمک کنید.... مشکل از کجاست...؟؟
  5. سلام من میخوام یک سایت درست کنم با مشخصات زیر کسی میدونه چطوری مشیه همچین کاری کرد... 1- کابران در سایت ثبت نام کنن و بتونن تاریخ تولد و جنسیت خودشون رو مشخص کنن(متأسفانه کامپوننت AlphaRegistration برای جوملا 2.5 تولید نشده) 2- به کابران با توجه به فعالیتشون در سایت امتیاز اختصاص بدم برای مثال هر مطلبی که نوشته میشه/ هر نظری که به مطالب میدن / هر رأی که به مطالب میدن / هر دعوتنامه که به دیگران میفرستن / هر بار که روزانه به سایت وارد میشن و.... (کامپوننت AlphaUserPoints اکثر این موارد رو پوشش میده ولی مثلا باید برای امتیاز به هر مطلبی که گذاشته میشه یک پلاگین از سایتش بخرم که 12$ هست) 3- نمایش برترین کابرها با توجه به عملکر در صفحه اصلی سایت (متأسفانه در AlphaUserPoints چنین ماژولی وجود نداره..!!!) 4- در قسمت مشاهده پروفایل کابران در وب سایت باید این موارد نمایش داده بشه(*مشخصات کامل کاربر **تعداد کل مطالبی که ارسال کرده** **تعداد کل نظراتی که داده ** **امتیازش** **آخرین مطالب که گذاشته** **مطالبی رو که دوست داره** **نظرات دیگر کاربران در باره این کاربر**) دوستان لطفاً کمک کنید به نظرتون میشه اینو با AlphaUserPoints درستش کرد یا باید با jomsocial ترکیبش کنم...؟؟؟
  6. mehrdad_andami

    روش امتیاز دهی در AlphaUserPoints

    با یلام دوستان اگر از کامپوننت AlphaUserPoints استفاده کرده باشید میدونید که برای امتیاز دهی به کابران باید یک سری روش + امتیاز مخصوص اون تولید کنید. حالا این کامپوننت اومده یک سری از این Rules ها بصورت رایگان داخلش قرار داده (مثلاً وقتی شما به دوستتون دعوتنامه میفرستید یک امتیاز به شما اختصاص داده میشه) حالا متأسفانه یک سری از این روشهای امتیاز دهی رایگان نیست مثلاً وقتی من میخوام وقتی کاربر یم مطلب در سایت قرار داد بهش امتیاز بدم.... کسی میتونه منو کمک کنه...؟؟ از کجا میشه این Rule ها رو گیر آمورد یا راه دیگه ای هست واسه همچین کاری..؟؟ اگر کسی اینو داره من میخرم ازش.... لیست Rule های پولی و غیر پولی
  7. سلام جناب مهندس تهرانی لطفاً در مورد در حرف در قسمت سریال محصول کمک کنید چون واقعاً یک ضعف بزرگ هستش.ممنون از زحمات شما
×
×
  • افزودن...