رفتن به مطلب

kalaybar

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره kalaybar

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. kalaybar

    ایجاد مشکل اساسی در ورود به بخش مدیریت

    آقا مصطفی، مشکل من به طریقه‌ی دیگری حل شد... موضوع از این قرار است که من خطای زیر را دریافت می‌کردم: راه‌حل‌های ارایه شده، متأسفانه بیشتر در مورد جوملای 2.5 بودند. خیلی از توضیحات هم کامل و صد در صد گویا نبودند! اما کاری که من کردم: وارد phpMyAdmin شدم: 1. نام دیتابیسم رو از سمت چپ / بالای پنل انتخاب کردم. 2. از پنلی که در سمتِ چپ باز شد، plugins_(***) رو انتخاب کردم. 3. تب Structure رو انتخاب و فیلد published (هفتمین گزینه‌ی ستون پایینی) رو ویرایش کردم و مقدار اون رو از صفر به یک تغییر دادم. 4. save کردم. 5. به تب براوز (Browse ) رفتم. اولین گزینه‌ی اون Authentication-Joomla بود که روی مداد ویرایش کلیک کردم. در آن‌جا هم از داخل جدول مقدارِ published رو از صفر به 1 تغییر دادم. در آخر هم روی دکمه‌ی GO زیر جدول کلیک کردم. 6. برگشتم تو براوزر صفحه‌ی سایتم رو رفرش کردم، وارد سایت شد.... مشکلِ من هم به همین آسانی برطرف شد! امیدوارم توضیحات من برای همه‌ی عزیزانی که برای اولین بار با چنین مشکلی مواجه می‌شوند و اطلاعات کافی در باره‌ی phpMyAdmin ندارند، مفید واقع شده باشد. یعنی در صورت دریافت (خطای JAuthentication::__construct: ) با این روش ساده، مشکلِ‌شون رو برطرف کنند. http://forum.joomina.ir/images/shekl/grouphugg.gif
  2. kalaybar

    ایجاد مشکل اساسی در ورود به بخش مدیریت

    خب! دوست عزیز توضیح می‌دادی دقیقا چیکار کردی که درست شد؟ :001:
  3. kalaybar

    عدم ورود به کنترل پنل سایت

    دقیقاً رفتم توی phpMyAdmin از اونجا رفتم روی دیتابیس مورد نظر از اون‌جا؛ jos_plugins 33 تا پلاگین داشتم که اون‌جا لیست شده بودن. اما jsecure وجود نداشت. حالا چند تا سؤال: 1- ممکنه از افزونه‌ی دیگه‌یی (غیر از jsecure ) استفاده کرده باشم؟ 2- ممکنه جای دیگه‌یی رو دست‌کاری کرده‌ باشم؟ مثلاً فایل ایندکس دات پی‌اچ‌پی یا .htaccess رو. 3- کلهم در چنین مواقعی یک راه حل کلی وجود داره برای بازیافت آدرس اصلی کنترل پنل؟ عزیز! افزونه‌ی jsecure اونجا نبود! البته گفتم که؛ یادم نیست دقیقاً از این پلاگین استتفاده کردم یا یکی دیگه یا اصلاً روش دیگه!!!!!!!! "حواسه دارم من؟!"
  4. kalaybar

    عدم ورود به کنترل پنل سایت

    من نمی‌تونم وارد کنترل پنل سایتم بشم. یعنی در واقع با یک صفحه‌ی کاملاً سفید روبه‌رو می‌شم. فکر می‌کنم چند وقت پیش از این افزونه (یا یه افزونه‌ی مشابه دیگه) استفاده کردم، اما این که چه آدرسی بهش دادم، یادم نمی‌آد. حالا نمی‌تونم وارد صفحه‌ی مدیریت سایت بشم. چه راه حلی برای این مشکل وجود داره؟ در PhpAdmin هم دنبال jsecure گشتم. نبود!!!!!!!! لطفاً راهنمایی کنید.
  5. kalaybar

    تغییر آدرس admin سایت

    و حالا یک سؤال مهم و حیاتی: اگه آدرس تغییر یافته رو فراموش کردیم، چی‌کار باید بکنیم؟ فاتحه‌ی سایت خونده‌اس؟ یا راه حلی وجود داره؟
×
×
  • افزودن...