رفتن به مطلب

parseh

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره parseh

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. parseh

    اضافه کردن فونت جدید به قالبهای YooTheme

    سلام مشکلی از بابت نمایش نیست ، جهت کسب اطلاعات بیشتر و روش اضافه کردن فونت جدید به سایت YooTheme مراجعه کنید
  2. سلام کاش در صفحه اول سایت مشخص کنید که این فایلها مربوط به کدام ورژن جوملاست تا بیخود وقتمون بابت فایلهای نا مربوط به نسخه مورد نظر خودمون تلف نشه !!! تا حالا چند تا فایل در سایت گذاشته بودید که من را با اشتیاق برای دانلود وارد انجمن کرد ولی در آخر متوجه شدم مربوط به جولا 1.5 هستش !!!:dodgy:
  3. parseh

    اضافه کردن فونت جدید به قالبهای YooTheme

    سلام من میخوام به قالبهای شرکت YooTheme فونت دلخواه خودمو اضافه کنم ولی فرمتهای فونتها فرق دارند ، میخواستم راهنمایی کنید که چطور میتونم یک فونت جدید به این قالبها اضافه کنم ممنون تصویر فایلهای موجود در پوشه فونت قالب دوستان خودم راهشو پیدا کردم ... تشکر
  4. تنظیمات ویندوز و ساعت ویندوز در حد ثانیه تنظیم هستند ، بخاطر استفاده از آنتی ویروس اوریجینال حتما باید سیستم تنظیم باشه مشکل از تنظیمات ویندوز نیست :dodgy: لینک دانلود در پست اول قرار دارد :idea: البته اگر به ساعت ثبت در تصویر توجه کنید ، ملاحظه میکنید که تاریخ درج شده در خود جوملا هم صحیح است !!!:exclamation: بنظر من این اختلاف تاریخ بخاطر تبدیل تاریخ شمسی به میلادی است که خود سیستم انجام داده است چون در زمان ثبت گارانتی تاریخ بصورت شمسی بوده ولی بعد از ذخیره سازی معادل تاریخ شمسی به میلادی محاسبه شده است. البته اگر از نظر تارخ میلادی هم محاسبه کنید تاریخ شوع و انتضا درست میباشد ولی فکر میکنم در خط محاسبه روز باقی مانده فرمول یمک اشتباه کوچک داره و آنهم این که تاریخ شروع را همان تاریخ شمسی فرض میکند ولی انقضا را میلادی فرض میکند !!!!
  5. سلام من این کامپوننت را در لوکال تست کردم ولی به تاریخ باقی مانده گارانتی دقت کنید ، من یکسال تعیین کرده بودم !!!
  6. سلام یک سئوالی برام پیش آمد و اونهم اینه که میشه این کامپوننت را با RSFORM هماهنگ کرد تا در فرمهای ساخته شده با RSFORM ازش استفاده کرد؟ البته برای ورژن جولا 2.5 و آخرین ورژن RSFORM که باشه مفیدتر خواهد بود. با تشکر
  7. سلام ظاهرا برای نسخه جوملا 1.5 ساخته شده ، لطفا نسخه متناسب با جوملا 2.5 هم ارائه کنید ممنون
  8. parseh

    مشکل با کامپوننت RSticket

    سلام من نسخه انگلیسی این کامپوننت را دارم ، اگر امکانش هست فارسی سازشو بمن بدید. تشکر
  9. سلام من این کامپوننت را برای جوملا 1.63 نصب کردم "در لوکال" ولی این ارور را داد و کلا صفحه سفید شد Fatal error: Call to undefined method JXMLElement::getElementByPath() in D:\wamp\www\163f\administrator\components\com_djcatalog\install.com_djcatalog.php on line 43 این کامپوننت با 1.6 مشکل داره ؟ :1: ضمنا امکان تصحیح پست برای من وجود ندارد و مجبور شدم یک پست اضافه بزنم چرا نمیشه مشترک موضوع شد ؟ چرا در این فروم اینقدر محدودیت قائل شدید ، بنظر شما اینقدر محدودیت ارزشش را دارد ؟
  10. parseh

    ایمیل مارکتینگ

    درود بر همگی من کامپوننت ایمیل مارکتیگ را نصب کردم ، ولی وقتی برای تست از طریق سایت خواستم مشترک خبرنامه بشوم پس از کلیک بر روی گزینه اشتراک ، متن " لطفا صبر کنید " ظاهر شد و سپس صفحه در حالت لود سفید شد . البته من طبق توصیه کد موجود در تنظیمات را تغییر دادم ، آیا این مشکل بخاطر همین است؟
  11. با سلام به همه دوستان تایپیک را خوندم و متوجه شدم اکثر دوستان نمی توانند فایل راهنما را دانلود کنند ، من آپلودش کردم تا دوستان استفاده کنند. لینک دانلود فایل راهنما رمزش هم همونه که در تایپیک هست!
  12. parseh

    حذف کپی رایت در AceSef

    با سلام میخواستم کپی رایت در AceSef را که در تمام صفحات ظاهر شده را حذف کنم ، لطفا راهنمایی کنید. تشکر
  13. parseh

    کامپوننت قالب ساز ایمیل

    با سلام طبق توضیحات داده شده زمانیکه پیغام خطایی داده شد باید با توجه به آن سطح دسترسی را در مسیرهای اعلام شده به 777 تغییر داد ولی وقتی تمام کامپوننت بصورت 100% نصب می شود و تمام پیغام Success می دهد چه باید کرد ؟ البته این مشکل را من با چندتا کامپوننت دیگر که فارسی شده اند نیز دارم و تقاضا دارم از دوستان محترم یک راه حل اساسی و کلی برای این موضوع ارائه کنند. با تشکر
  14. parseh

    کامپوننت قالب ساز ایمیل

    با سلام این کامپوننت با زبان هایی که با UTF8 کارمیکنند مشکل داره چطور میشه مشکلشو حل کرد ؟ اینهم لینک تایپیک
×
×
  • افزودن...