رفتن به مطلب

Calli

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Calli

  1. Calli

    درخواست راست چین کردن JCE 2

    سلام. از دوستان کسی میتونه این لطف رو در حق بنده انجام دهد؟ و یا آموزشی در این رابطه به من معرفی کند؟ با سپاس.
  2. Calli

    درخواست راست چین کردن JCE 2

    سلام. می خواستم کامپوننت JCE رو راست چین کنم اما موفق نشدم. از دوستان ممنون می شم اگه کسی این لطف رو در حق من انجام بده. فارسی سازیش اصلا مهم نیست و نمی خوام فارسی بشهُ فقط راست چین بشه و برای تایپ فارسی مشکلی نداشته باشه کافیه. سپاس. :thankyou: راستی یادم رفت لینک دانلودش رو قرار بدم: http://extensions.joomla.org/extensions/edition/editors/88
  3. Calli

    درخواست راهنمایی برای تغییر فونت متون

    سلام دوستان. ممنون از راهنماییتون. ببخشید می خواستم دیروز تشکر کنم اما ظاهرا فروم مشکل داشت و نمی شد وارد شد! هرچی فایل css در پوشه css قالب بود رو ویرایش کردم و تمام فونت ها رو به tahoma تغییر دادم و بسیار عالی شد! بله mehrdadali14 جان. قالبی رو که نصب کردم از جوملارت خریدم. راستی با لایسنسم میشه سه تا دامنه رو ثبت کرد که دو تای دیگه دارم. اگه کسی خواست پیغام خصوصی بده. سپاس فراوان.
  4. Calli

    درخواست راهنمایی برای تغییر فونت متون

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان، بنده به تازگی قالبی رو نصب کردم که متاسفنه فونت های خیلی بدی برای فارسی داره. من خودم تمام فونت های فایل template.css قالب رو به Tahoma تغییر دادم و فونت عنوان مطالب و برخی قسمت ها هم خوب شد اما یکی فونت منوها خیلی خرابه و دیگری هم فونت متون. ادیتوری هم که استفاده می کنم JCE هستش. خواهشا کمکم کنید بتونم Tahoma رو به فونت پیش فرض کل قالب تبدیل کنم. این اسکرین شات ها رو هم برای دیدن بهتر آپلود کردم: تصویری از فونت منوها[/align][align=CENTER] تصویری از فونت منوها[/align][align=CENTER][/center] ممنون می شوم بنده را رهنمایی بفرمایید. :64 (21): با سپاس فراوان. :shy:
×
×
  • افزودن...