رفتن به مطلب

amir.sdi

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    17
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره amir.sdi

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. amir.sdi

    صفحه سفید بعد از انتقال

    سلام دوست من خوب میگفتی چطور تغییر دادی نمونه کد رو بزار لطفا
  2. سلام دوست گلمداداشم من همیشه تنظیمات پیش فرض جوملا و افزونه هایی رو که ممکنه تنظیمات راست به چپ و چپ به راست داشته باشن رو قبل از هر کاری تست میکنم که بدون نیاز به دستکاری کد ها ( بصورت فابریک ) به منظورم برسم . از توصیه خوبت ممنون ولی حتما همه اینها رو قبل از هر کاری چک کردم بازم ممنونم .
  3. سلام دوست عزیزشیوه هوشمندانه ایه حتما تست میکنم خیلی ممنون :thankyou:
  4. سلام دوست عزیز با تنظیمات ویرچومارت خیلی کار کردم از این چیزها نیست . باید داستان دیگه ای باشه
  5. سلام من هم آخرین ورژن فروشگاه ساز ویرچومارت 2 رو از سایت اصلی و هم آخرین ورژن ویرچومارت2 فارسی همین انجمن رو دانلود و روی جوملا 2.5 ( هم جوملا 2.5 اورجینال انگلیسی و هم قالب های تجاری 2.5 ) به دفعات متعدد نصب کردم و زبان فارسی موجود در سایت اصلی جوملا رو هم نصب کردم ، اما در نمایش محصولات پیش فرض ویرچومارت مشکل دارم . وقتی زبان جوملا انگلیسی هست محصولات پیش فرض به درستی و استایل ویرچومارت نمایش داده میشه و مشکلی نیست اما وقتی زبان جوملا رو به فارسی بر میگردونم هیچ محصولی رو نشون نمیده و از استایل هم خبری نیست این مشکل حتما در تغییر زبان و اختصاص هر استایل به زبان مخصوص خودش هست سعی کردم که زبان ویرچومارت رو با زبان جوملا یکی کنم که درست نشون بده اما نتیجه ای نداشت لطفا در صورت امکان قدم به قدم راهنمایی بفرمایید سپاسگذارم. سایت : www.facial.ir
  6. amir.sdi

    نمایش بهتر محصولات در ویرچومارت

    با سلام خدمت دوست عصبانی مون نخیر بلد نیستم عزیزم .. اگر بلد بودم مطرح نمیکردم .. درضمن هر کسی در کاری تبهر داره مثلا بنده شاید در کار تجارت و شما در کار دیگه ای ! بنده در کار خودم و در حد خودم تولید دارم تا دوستانی مثل شما مصرف کنن! اینجا فکر کنم انجمن راهنمایی و رفع اشکال هست دیگه درسته؟ شما طاقتت خیلی کمه دوست من ، بهتره به جای جواب با تحقیر با کنترل احساسات کمی با بصیرت و شکیبایی جواب بچه ها رو بدید. شما هم ایرانی هستی و یکی از معضلات ما اگر بی اطلاعی من نوعی از کد نویسی باشه اما شیوه رفتار شما قطعا یکی از این معضلات هست برادر.
  7. با سلام ماژول google map رو در یکی از سایت ها نصب کردم و کروکی محل شرکت رو در اون مشخص و در سایت نمایش دادم. شرکت دارای 3 آدرس هست. 2 تا ماژول google map دیگه ساختم و دو آدرس مختلف شرکت رو هم ایجاد کردم و مختصات جغرافیایی هر کدوم رو هم مشخص کردم و به مطلب مورد نظر ( نشانی هر کدام از آدرس ها ) متصل کردم. اما دو ماژول ساخته شده آخر کروکی ماژول اول رو نمایش میده ! یعنی هر سه ماژول یک کروکی رو نمایش میده. چطور امکان داره که هر ماژول google map کروکی های مجزا که مدیر تنظیم کرده رو نشون بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
  8. amir.sdi

    نمایش فیلم (flv) در آرتیکل بصورت لایت باکس

    دوست عزیز من مطابق با توضیحات شما کار ها رو انجام دادم اما اتفاقی نیوفتاد ولی موقع نصب پلاگینی که معرفی کردید، پیام موفقیت نصب پلاگین ظاهر شد و پایین این پیام ، پیغامی اومد به شکل تذکر که میگفت لطفا کش سایت رو پاک کنید. من سعی کردم از جعبه ابزار کش ها رو پاک کنم اما ارور: jftp داد و پاک نکرد کارها رو هم انجام دادم اما فیلم اجرا نشد لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر:thankyou:
  9. amir.sdi

    نمایش فیلم (flv) در آرتیکل بصورت لایت باکس

    آقای رضایی اینترنت رو خیلی گشتم اما اگر هم شیوه ای که شما پیشنهاد میکنید پیدا هم میکردم نمی تونستم ازش استفاده کنم .. اگه ممکنه با بیان نمونه ای از کد هایی که مد نظر دارید راهکاری عملی کارا برای مشکل من ارائه بدید ممنون میشم:toyou:
  10. amir.sdi

    نمایش فیلم (flv) در آرتیکل بصورت لایت باکس

    با تشکر از آقای تهرانی ... اما چرا اسپم ؟؟!!؟؟:exclamation: شاید بعلت شرایطم کمی درفشارم و در گرفتن جواب عجله دارم .. ( احساس کردم متهم شدم ! ) دوست خوبمون آقای تهرانی متوجه منظور بنده نشدند چون من توضیح داده بودم که میخوام وقتی روی لینکی کلیک کنم لایت باکس باز بشه! اما این شیوه ( که قبلا تست کرده بودم ) باکس نمایش فیلم رو میاره تو مطلب میذاره و عملا دیگه کلیک در کار نیست که این منظور من نیست. اساتید لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر.
  11. amir.sdi

    نمایش فیلم (flv) در آرتیکل بصورت لایت باکس

    بله ممنون از پاسختون ماژول و پلاگین های زیادی هستند که هر نوع فرمت فیلم رو نمایش میدن اما من راهکاری میخوام که فایل رو اونطوری که توضیح دادم نمایش بده ! لطفا دوستانی که میدونن راهنمایی کنن ممنون
  12. amir.sdi

    نمایش فیلم (flv) در آرتیکل بصورت لایت باکس

    با سلام به همه دوستان مدتیه دنبال راهکاری هستم که بتونم یک فیلم فلش با فرمت FLV رو تو مطلب نمایش بدم به اینصورت که داخل مطلب مورد نظر یک عکس بزرگ دارم که با برنامه دریم ویور اون را با ابزار Image Map قسمت بندی کردم که هر قسمت رو میشه به جاهای مختلف لینک داد حالا من میخوام یکی از این قسمت ها رو وقتی کلیک میکنیم ، فایل FLV ای که در هاست هست رو در همون مطلب ( و نه در صفحه جدید ) بصورت لایت باکس نشون بده ( یعنی وقتی رو قسمت لینکدار آرتیکل که کلیک میکنیم کل صفحه تیره بشه و فیلم در مرکز نمایش داده بشه ) امیدوارم دوستان راهنمایی کنند. با تشکر
  13. amir.sdi

    بسته فروشگاهی

    لینک این موضوع بود
  14. amir.sdi

    نمایش بهتر محصولات در ویرچومارت

    با سلام به دوستان میخواستم راهنمایی بفرمایید که چطور میشه محصولات در ویرچومات رو بهتر چیدمان کرد ، مثلا وقتی روی یک کتگوری کلیک میکنیم محصولاتش بصورت جدا از هم و در باکس های مجزا بصورت جدولی نمایش داده بشه که در هر باکس دکمه "اضافه به سبد خرید" رو داشته باشیم ؟ خیلی گشتم اما به نتیجه ای نرسیدم پیشاپیش ممنون از توجه تون
  15. amir.sdi

    بسته فروشگاهی

    با سلام دوستان لینکی که داده بودید برای دانلود خرابه لطفا اصلاح بفرمایید :cool:
×
×
  • افزودن...