رفتن به مطلب

mahdi-j

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    19
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره mahdi-j

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mahdi-j

    انتقادات

    سلام. دوستان دسترسی به جایی نداشتم این پست رو زدم حیفم اومد که از زحمات فراونی که همه اعضا و کاربران برای جومینا کشیدن و میکشن تشکر نکنم و سال نو رو به همگی اونها تبریک نگم امیداورم سال جدیدی پر از پیشرفت و یادگرفتن های مفید براتون باشه .از عیدی هم که جومینا بهمون داد بسیار ممنونم واقعا عیدی بود ها:heart: من که خیلی خوشم اومد بازم خسته نباشید عرض میکنم خدمت همه دوستانی که زحمت میکشن و امیدوارم سال جدید سالی باشه که جومینا به سطحی که لایقش هست در جوملا فارسی که بهترین سایت جوملا فارسی هست برسه و هر روز شاهد پیشرفتش باشیم.امیدوارم کاربرانی مثل بنده هم دینی که بر گردنمون هست رو بتونیم روزی به جومینا ادا کنیم(انتقاد از خودم) با ارزوی سعادت و سلامت برای دوستان در سال جدید.
  2. mahdi-j

    انتقادات

    سلام. خسته نباشید عرض میکنم خدمت همه کسانی که برای جومینا زحمت میکشن همینجا دوباره از همشون تشکر میکنم.:heart: نقد که نمیشه گفت یه درخواست یا سوال هست اینکه همه اموزشها در مورد طراحی قالب برای اعضا هست. دوره های طراحی قالب هم بنده تا جایی که میدونم تو همه شهرها نیست میخواستم بپرسم که ایا این اموزشها چه کلاسهای اموزشی چه اموزشهای دیگه قابل دریافت هست با هزینه یا شرایط دیگه چون خیلی دوست دارم که بتونم خودم از ابتدا بتونم یه قالب رو طراحی بکنم البته به صورت حرفه ایی و پیشرفته ممنون میشم از پاسختون.
  3. mahdi-j

    قالب عربی رمضان الکریم...

    سلام. در این قسمت: هل الموقع مجاني؟ توضیح داده که باید برای گرفتن قالب براشون درخواست بفرستین البته بیشتر به کشورهای عربی مجموعه قالبهاشون رو با سی دی میفرستن ولی شما هم درخواست بدین شاید لینک دانلود رو دادن بهتون باید ایمیل کنید به ادمین یا در قسمت ارتباط با ما تماس بگیرین.
  4. سلام. یه پیشنهاد هم بنده دارم. خوبه که یه قالب مخصوص خیریه ها زده بشه. منظور, من که میخوام برای یه خیریه سایت بزنم شاید نخوان که فروشگاه باشه و چیزی برای فروش نداشته باشن وفقط بخوان مشخصات یا اخبار و ... قرار بدن البته قالبهای شرکتی جومینا هست ولی خوب با مهارتی که دوستان دارن فکر کنم قالب مخصوص برای این کار تهیه کنن واقعا متفاوت خواهد بود. با تشکر فراوان.
  5. سلام. خسته نباشید میگم. طرح نو و جدیدی هست که من از شنیدنش بسیار جا خوردم در همون اوایل .به نظرم بسیار طرح خوب و خدا پسندانه هست. قرض از پستم این بود که سه باری پست اول تاپیک رو مرور کردم یه سوال برام پیش اومد ایا هزینه های جمع اوری از این طرح فقط به راه اندازی سایت برای خیریه ها محدود میشه یا اینکه از عواید طرح به خیریه ها هم پرداخت میشه ممنون میشم پاسخ بدین چون با این طرح شما به فکر افتادم برای یک یا دو خیریه سایت بزنم ولی خوب میخوام بیشتر اشنا بشم تا خوب بتونم به خیریه ها منتقل بکنم مطلب رو. ممنون از زحماتی که میکشین.:heart:
  6. mahdi-j

    انتقادات

    سلام. دوستان همگی خسته نباشن. اقا سوء تفاهم شده دوستان یه بار مای بی بی یه بار هم وی بی همین بلا رو به خاطر ادیتورش سر من هم اورد. چون ادمین مشکلی نمیبینه به خاطر تنظیمات خودش ولی برای کاربران هست که برای کاربران باید با تعویض ادیتور درست بشه. به هر حال قرض از مزاحمت اینکه در پست خصوصی گزینه reply هم درست کار نمیکنه نوشته قبلی رو نقل قول نمیکنه ممنون میشم دوستان یه نگاهی بندازن. تشکر.
  7. mahdi-j

    انتقادات

    سلام. خسته نباشيد ميگم به همه دوستان. يک پيشنهاد: دوستان بخشي يا تاپيکي باز بشه که دموي جديدترين قالبها و کامپوننتها و امکانات جوملا چه تجاري چه غير تجاري معرفي بشه به همراه سايتهاي فعال تو اين بخشها(قالب و کامپوننت تجاري يا رايگان) هدف: اشنايي بيشتر تازه کارهايي مثل من با طرحهاي جديد و امکانات جديد جوملا در دنيا چون واقعا من در اين هفته چيزهاي جالبي از سايتهاي وارز مربوط به جوملا ديدم ولي چون سايت جومينا وارز نيست لينک دانلود به هيچ عنوان مطرح نشه بيشتر معرفي هست و اشنايي دوستان با طرحهاي جديد حداقل تو اين هفته 30 تا سايت فقط فعال در عرصه قالب کشف کردم که مطمعنا بيشتر هم هست. (کاري است که از دست ما براي جومينا بر مياد ديگه اگر هميشه ما تو حيطه وارزو نزديک به اون فعاليت ميکنيم و طرح ميديم دوستان به بزرگي ببخشن) ممنون.
  8. mahdi-j

    پک افلاین سایت w3schools.com

    سلام دوباره: ممنون از اقای دولتشاهی برای معرفی نرم افزار چون حجم ریپ سایت بالا رفت اپلود سنتر جومینا جواب نداد چند جای مختلف اپ کردم: http://www.2shared.com/file/crgABGMg/w3schools.html http://45gb.com/?d=8D46B7A81 http://www.easy-share.com/1912719798/w3schools.rar http://dl4.ru/file/view/17993 http://www.fileserve.com/file/RdS8mzB http://www.fileserver.cc/iy725apeyvc3.htmlhttp://hotfile.com/dl/77804348/7fe4490/w3schools.rar.html http://rapidshare.com/files/426699236/w3schools.rar http://www.zomgupload.com/xnq9n5310qtg.html http://www.ziddu.com/download/12203350/w3schools.rar.html در مورد مقایسه فکر کنم نرم افزار تلپورت برای مبتدی هایی مثل من باشه ولی افلاین اکسپلورر واقعا تنظیمات مختلف و خوبی داره که به مرور زمان افراد حرفه ایی میتونن ازش بهترین استفاده رو بکنن. در مورد اجازه از وب مستر سایتها هم در اولین فرصت اقدام میکنم ولی بازم به نظر من برای سایت اموزش کاری مثل این تبلیغه نه ضربه زدن.دوستان اگه موافق بودن باز سایتهای اموزشی رو معرفی کنن برا اینکار البته ترجیحا فارسی نباشه. بازم ممنون از دوستانی که راهنمایی کردن.
  9. mahdi-j

    پک افلاین سایت w3schools.com

    سلام. torghoundy عزیز خودتون این ایده ریپ کردن همین سایت رو تو این تاپیک مطرح کردین منم دیدم یکمی سرم خلوت شده خواستم کمکی کرده باشم!!!! http://forum.joomina.ir/thread-898.html این رو هم در نظر بگیرین در ایران نصف بیشتر کاربران دیال اپی هستن و نمیتونن همین سایت کم حجم رو مرور کنن چه برسه به سایتی که شما گفتین(macromediax). در مورد ضربه زدن هم هر سایتی که محتواش روزانه تغییر میکنه و زنده هست نه, هیچ ضربه ایی وارد نمیشه همین جومینا رو شما ریپ کنید کاربر مجبوره هفته دیگش به سایت سر بزنه چون محتوای ازاد و رایگان هر چند روز داره اپدیت میشه. کسی نمیاد سایتها رو روزانه ریپ کنه اپدیت کنه منم این کار رو نکردم همانطورم که در پستهای قبلی دیدین این سایت رو بیشتر سایت مرجع خوبی میدونن برای شروع کار از ریپ استفاده میشه و برای ادامه میتونن کاربران به خود سایت مراجعه کنن.(البته شاید گفته شما در مورد بعضی وبمسترها موضوعیت پیدا کنه ولی واقعا وبمستران این گونه سایتها درگیر چنین چیزهای پیش پا افتاده ایی نیستن) ممنون جناب دولتشاهی از معرفی نرم افزار و راهنمایی.در مورد وارز بودن هم من دو ساله که فروم وارز دارم واقعا نمیدونم منظور شما از اینکه ریپ یه سایت پابلیک, وارزه چیه؟سایت خصوصی نیست یا حق عضویت نداره! ما فقط دیدن و پیمایش در سایت رو برای کاربر راحت میکنیم که صد در صد به خود سایت هم مراجعه خواهد کرد به دلیل اموزشی بودن سایت. من به جناب شمسی در مورد پکهای وارز مربوط به جوملایی که داشتم پی ام زدم حتی قبل از اینکه این مباحث پیش بیاد گفتن که قوانین فروم اجازه پاب رو نمیده حتی به صورت لینک دادن به اعضا اگر در این مورد(ریپ سایتهای اموزشی عمومی) هم مدیران مشکلی میبینن اعلام کنن که ادامه ندم چون به هر حال هدف کمک به یاد گیری کاربران جومینا بود. ممنون از دوستان.
  10. mahdi-j

    پک افلاین سایت w3schools.com

    سلام. ممنون جناب تهرانی اگه سایت دیگه هم میشناسین معرفی کنین هر چی که اموزشی باشه خوبه دوستان دیگه هم دریغ نکنن تا یه ارشیو کامل تو سایت داشته باشیم. بله جناب دولتشاهی میشه گفت اولین ریپ سایت به این صورت با نرم افزار بود که انجام دادم ممنون که مشکلاتش رو گفتین:heart: من روی سرور نرم افزارهای SurfOffline,WebZIP,WebCopier Pro,Offline Explorer Enterprise v رو تست کردم که در اخر با Offline Explorer Enterprise انجام دادم چون هم خروجی خوبی داشت هم بهتر از بقیه ریپ رو انجام میداد تازه کار بودن من هم شاید دلیل این مشکلات باشه با این نرم افزارها روی سرور چند بار تست کردم پک رو ولی بارم دان میکنم تا بیشتر سرچ کنم داخل پک رو. ممنون میشم نرم افزار بهتر یا روش مناسب تری برای این کار بود راهنمایی کنید. تشکر.
  11. mahdi-j

    پک افلاین سایت w3schools.com

    سلام. اغلب دوستان میدونن که این سایت(w3schools.com) مرجع اموزشی خوبی برای برنامه نویسی وب است پک افلاینش رو برای دوستان دیال اپی تهیه کردم. امیدوارم مفید باشه. (از دوستان هر کسی سایتی میشناسه که میتونه برای دوستان مفید باشه لطف کنه همینجا بگه یا پی ام کنه که پک افلاینش تهیه بشه.) قسمتی هم پیدا نکردم تاپیک رو اینجا زدم مدیران هر جور صلاح دونستن عمل کنن. لینک دانلود پسورد: www.joomina.ir
  12. سلام. خسته نباشید میگم خیلی اسکریپت مفیدی هست .به نظر من یک ایراد شاید از دید من اینه که اسکریپت نمیتونه خودش رو اپدیت کنه اگه این امکان رو داشته باشه که بتونه وژنهای به روز رو به صورت اتوماتیک چک کنه و نیاز به ورود دستی لینکها توسط نویسنده اسکریپت نباشه خیلی پیشرفته تر میشه. بازم ممنون.
  13. mahdi-j

    انتقادات

    سلام.ممنون از پاسختون. جناب شمسی من که در پستم عرض کردم که من میخوام پورتال رو با جوملا بزنم برای فرومی که یه سالی هست دارم.البته این مسئله هم است که جومینا امکانات تخصصی میده و انجمنهای دیگه ایی برای ساپورت جوملا هستن ولی بعضی امکانات تخصصی جومینا اساسا برای تازه کار ها هست مثلا کامپوننت امنیت جومینا یا پکهای اماده و... به هر حال بازم ممنون از راهنماییتون.
  14. mahdi-j

    انتقادات

    سلام. یه سوال در مورد عضویت اینکه سایتی که باید داشته باشیم ایا باید با جوملا باشه چون من تازه میخوام برا انجمن با جوملا پورتال نصب کنم. یه پیشنهاد هم اینکه اگر امکان داشت قسمت وارز جومینا هم راه اندازی بشه. ممنون.
  15. سلام. واقعا تشکر میکنم از جناب تهرانی و دیگر دوستان که زحمت میکشن. در این مدتی که عضو بودم خیلی برای من مفید بود مخصوصا اموزشهایی که جناب تهرانی زحمتش رو کشیده بودن. خوب اینم واقعا حرف معقولیه که تو یه جمع همه باید زحمت بکشن البته فکر کنم وقتی تو اساس نامه اولیه جومینا اقای تهرانی گفتن جومینا رو خودمون همگی باید بسازیم منظور روشن بود ولی خوب من به شخصه فعلا مشکلاتی داشتم این چند وقته که نمیتونم زیاد فعالیت کنم. بازم ممنون امیدوارم هر چه زودتر وقت ازاد بیشتری داشته باشم و البته اولین جایی که برای فعالیت میشه انتخاب کرد جمع جومینا هست. خیلی ممنون.
×
×
  • افزودن...