رفتن به مطلب

m.rezaei

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    256
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

2 دنبال کننده

درباره m.rezaei

  • درجه
    عضو فعال جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. m.rezaei

    انتقادات

    سلام یکی از جنبه های آموزش مخرب به نظر من اینه که اگر اون آموزش دست کسانی بیوفته که ازش سو استفاده کنند به کار طراحان وب ظرر وارد میکنه ، برای مثال آموزش ریپ کردن قالب های جوملایی رو اگر دست یک آدم بدی که حتی خیلی چزا هم بلد باشه و لی جنبه استفاده کردن از این نوع آموزش ها رو نداشته باشه از همین جومینا شروع میکنه و کل قالب های سایت های دیگه ور میداره ریپ میکنه ، موردی که عرض کردم فقط یک مثال بود. به یک نکته دیگه هم که خودتون اشاره کردید ممکن هست به خودش اشتباهاً ضرر برسونه.در مورد اینی قضیه عضویت هم که بار ها بحث شده.
  2. سلام لینک جدید: http://jportal.ir/ext-dir/plugin/viewdownload/3-%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%AF%D9%8A%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D9%85%D9%84%D8%A7/9-%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%AF%D9%8A%D9%86-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%83-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8.html
  3. m.rezaei

    در خواست کامپونت ویکی برای جوملا

    سلام به نظر من این اسکریپت در حال حاضر بهترین و مناسب ترین مورد رایگان برای ساختن یک ویکی قدرتمند همچون ویکی پدیا هست. لینک بخش پشتیبانی رو بنده قبلاً دادم در همین تاپیک ، اینجا فکر نکنم دوستان طبق قوانین بتونن راهنماییتون کنند ، بهتره از همون لینک پیگیر باشید.
  4. m.rezaei

    دی وی دی مطالب انجمن جومینا

    سلام پیشنهاد ویکی رو بنده خیلی وقت پیش داده بودم ، تقریباً اوایل راه اندازی جومینا ، اما خب همونطور که دوستان تیم مدیریت فرمودن ویکی با سیاست های جومینا همخوانی نداره و جز اهداف جومینا نیست. به نظر من اگر قرار هست دی وی دی به مردم تحویل داده بشه و یا به فرشو برسه ، این دی وی دی متشکل از مطالب جومینا لرن باشه ، نه انجمن جومینا.
  5. m.rezaei

    دی وی دی مطالب انجمن جومینا

    سلام ارائه مطالب مهم رو دی وی دی در دسترس کاربران کار خیلی خوبی هست، کلاً ایده خوبی هست اما اونطور که باید ، طرفدار نداره ، چند تا از دلایل رو هم دوستان فرمودند. این کار مشکلاتی هم از قبیل آپدیت بودن دی وی دی ها داره که ، تا به دست کاربر برسه قطعاً چندین پست به مطالب اضافه میشه. به نظر من نیرویی که قرار هست برای این کار صرف بشه ، روی یک بخش در جومینا لرن ، تحت نام آموزش های متنی متمرکز بشه ، جوری که تاپیک هایی که به نتیجه رسیده اند و آموش های مهم ، مستند و دسته بندی بشن و به جومینا لرن منتقل بشن ، یک بند از قوانین هم می تونه جستجو در جومینا لرن قبل از پرسیدن سوال باشه ، یا حد اقل لینک دادن به یک آموزش که جاش معین هست بهتر از ارائه یک تاپیک هست که مثلاً 5 صفحه هست ، مطمئن باشید کاربر بیشتر از 2 یا 3 صفحه از یک تاپیک طولانی رو نمی خونه ، و میاد یک تاپیک ایجاد می کنه. بسیاری از دوستان مبتدی هم در انتخاب کلمات کلیدی برای جستجو مشکلاتی دارند. برای تمام دوستان جومینایی آرزوی موفقت میکنم.
  6. m.rezaei

    غیر فعال شدن سایت

    سلام اگر به هیچ یک از بخش های سایت دسترسی ندارید ، به مدیریت هاستتون بگید display_errors رو فعال کنند تا خطای مربوط به افزونه مشکل دار نمایش داده بشه.
  7. سلام یک کلید دیگر بسازید و امتحان کنید. لینک دانلود تست شد و مشکلی نداشت.
  8. سلام نرم افزار تست شده و بدون هیچ مشکلی کار میکنه ، البته نسخه جدید نرم افزار رو می تونید از سایت اصلی یا از JED دریافت کنید ، فقط کافی نام نرم افزار رو جستجو کنید.
  9. m.rezaei

    عیدانه جومینا

    سلام شهریار عزیز چرا اینقدر داغ کردی اینجا که جای دعوا نیست عزیز دلم. عزیزم من چند وقت از فعالیت توی جومینا کشیدم کنار دلیلشم به سعید شمسی گفتم.امیر عزیز هم شاید بدونه به کس دیگه ای هم ربطی نداره! اینکه من سالی یه بار میام یادم نمیاد من با کسی قرار داد بسته باشم که حتماً باید بیام. اینکه من از وقتی سایت زدم نیستم هم درست نیست چراکه مدیریت سایت من رو یکی دیگه به عهده داره و من روی پروژه های بزرگتری که از تفکر شما خارجه کار می کنم. در ضمن یک دلیل دیگه هم که من رو زیاد توی جومینا نمی بینی اینه که من اکثر فعالیتم توی انجمن پشتیبانی مامبولرن و یک سری کار های شخصی هست. دلیل این هم که من خودم آموزش رو منتشر نکردم توی پست قبلی خودم گفتم و در ضمن فکر نکنم به قول اون دوستمون فارسی کردن یه قالب آرتیستر از یک قالب که با T3 ساخته شده سخت تر باشه. داداش گلم من هم قصدم این نبود شما رو ناراحت کنم فقط نظر شخصی خودم رو گفتم، شما هم سعی کن پیشرفت کنی چون با آرتیستر بجایی نمیرسی اگه بخوای واقعاً حرفه ای کار کنی. خود من هم تا حالا یک بار آرتیستر رو باز کردم حتی یه بار هم از قالباش استفاده و فارسی سازی قالباش هم اونقدر ارزشی نداره که شما از من ناراحت باشی. به هر حال من ازت معذرت خواهی می کنم و فکر نمی کنم این تاپیک محل مناسبی واسه بحث ما باشه. اگر حرف دیگه ای بود از طریق خصوصی پیغام بده در خدمتت هستم.
  10. m.rezaei

    عیدانه جومینا

    سلام دوست عزیز همه که خود به خود یاد نمیگیرند! اکثراً از تجربیات دیگران استفاده می کنن تا بجایی برسند، هیچ وقت سعی نکردم چیز هایی رو که یا گرفتم به کسی نگم و یا اگه بگم محدودشون کنم، دلیل عدم انتشار بعضی چیز ها به صورت عمومی پایین بودن سطح علمی متقاضیان بوده اما وقتی موقعیتش مساعد باشه، چرا باید جلوی یادگیری رو بگیریم؟ من هم فارسی سازی آرتیستر رو بلدم اما تا به حال نذاشتم توی جومینا چون گفتم شاید خلاف قوانین باشه و یا هر وقت امیر صلاح بدونه خودش برای عموم منتشر میکنه ، در ضمن آموزش رو تزریق نمی کنند ، یاد میگیرند، اگر طرف در سطحی باشه که بتونه یاد بگیره یاد میگیره اما اگه فقط نصب جوملا رو بلد باشه مطمئن باش چیزی از او آموزش نمی فهمه و به دردش هم نمی خوره. شما هم همه مشتری هات که آرتیستر رو نمی شناسن. در ضمن به نظر من خوب نیست آدم به خاطر منافع شخصی دیگران رو از یادگیری دور کنه. آقای تهرانی عزیز هم راست میگه هر وقت قرار بوده کاری انجام بشه یه عده اومدن گفتن شما داری به کار ما صدمه میزنی.
  11. m.rezaei

    عیدانه جومینا

    سلام شهریار جان آدم باید طرفدار پیشرفت سطح اطلاعات باشه نه فقط جیب خودش. شما راه های دیگه ای هم داری که ازش درآمد کسب کنی عزیز دلم.
  12. m.rezaei

    عیدانه جومینا

    سلام باتوجه به پست های همیشگی در انجمن برای درخواست عضویت به شیوه های گوناگون و یا درخواست امکاناتی که مخصوص اعضا هست ارسال میشه، نظر شخصی بنده این هست که درخواست عضویت و یا امکانات مخصوص اعضا از طرف دوستان به قدری هست که مدیران انجمن باید به اندازه یک انجمن پشتیبانی جوملا فقط در مورد درخواست عضویت پست جواب بدن و دغدغه داشته باشن. قطعاً اگر بحث های مفصل در مورد عضویت وجود نداشته باشه تیم مدیریت به کار های مهمتر بیشتر می تونه برسه. چند راه وجود داره ، یکی این که عضویت رو کامل بردارن تا همه خیالشون راحت بشه ، این قدر هم مدیران مجبور نباشن به صورت مداوم سر قوانین و سیاست های عضویت با کاربران یا بین خودشون بحث کنند، چون این موضوع وقت زیادی ازشون میگیره ، یکی هم اینکه طبق روال فعلی فقط کسانی عضو بشن که مدیران صلاح میدونن، و سعی بشه بحث ها بر سر عضویت کمتر بشه چون اکثر وقت تیم مدیریت صرف جواب دادن به بحث های طولانی که مربوط به عضویت هست میشه، این وقت می تونه صرف نوشتن یک آموزش ، طراحی یک قالب و یا ترجمه یک کامپوننت بشه، به نظر شخصی بنده این که دوستان مدام تقاضای برداشتن محدودیت ها رو می کنند خودش یک نوع راحت طلبی هست ،چرا که اگر به جای خواندنن تاپیک های 10 صفحه ای که دارای انتقادات در مورد نحوه عضو گیری جومینا هست اگر وقتشون رو صرف جستجوی دقیق و یاد گیری بیشتر بکنند ، می تونند افزونه های مورد نیاز خودشون رو ترجمه کنند و همون ها رو در جومینا منتشر کنند ، اینطوری هم به خودشون کمک کردن هم به بقیه هم به تیم مدیریت،اگر مدیران صلاح بدونن پیشنهاد من این هست که انجمنی تحت نام ترجمه و گسترش افزونه ها باز بشه و دوستان ترجمه کردن و بهینه سازی رو اونجا یا بگیرند که البته این انجمن برای کسانی نیست که تازه با جوملا شروع می کنند ، حد اقل باید یه کمی راه افتاده باشن،یک موضوع دیگر رو هم باید در نظر بگیریم و اون این هست که جومینا کاملاً رایگان هست و هیچ درآمد مادی نداره ، اما قسمت زیادی از وقت روزانه تیم مدیریت رو میگیره و هر کسی می دونه که یک سایت و انجمن اینچنینی هزینه های زیادی برای مدیرانش داره ، شما خودتون توجه کنید امیر و سعید عزیز و دیگر دوستان تیم مدیریت به طور مداوم در حال فعالیت و کار کردن روی بخش های مختلف سایت هستن به طوریکه وقت کمتری برای خودشون دارند، باید به این فکر باشیم که مدیران هم باید وقتی داشته باشند تا روی پروژه های شخصی خودشون کار کنند تا توانایی پرداخت هزینه های سنگین رو داشته باشند. گاهی اوقت هم دوستانی هستن که به کلی با سیاست های کاری جومینا مخالف هستند که این دوستان می تونند به طور مستقل کار کنند و از جومینا هم به عنوان یک جمع دوستانه که به اکثر سوالاتشون پاسخ می ده استفاده کنند. به عنوان عیدی هم پیشنهاد من یک بسته که مربوط به عید باشه و یا یک افزونه که الااقل به مناسبت عید نوروز یک ربط جزیی داشته باشه خیلی خوبه. موفق باشید.
  13. m.rezaei

    انتقادات

    سلام خوب عضویت و دعتونامه همیشه یکی از موضوعات بحث بر انگیز در جومینا بوده که بار ها هم در تاپیک های مختلف در موردش مفصلاً بحث شده. هر طراح وب نیاز داره تا آشنایی کامل با سیستم های مختلف از جمله جوملا و نحوه استفاده و ایجاد تغییرات در بخش های مختلف این سیستم ها رو برای خودش فراهم کنه و دوستانی هستند که در این زمینه به مردم کمک می کنن مثل همین جومینا. بهترین نوع آموزش از نظر من آموختن به صورت تجربی هست ، اینکه شما جاهای مختلف رو بگردید و فقط به آموزش هایی که در جومینا منتشر میشه تکیه نکنید ، درسته دوستان به صورت شبانه روزی در حال کار کردن روی بخش های مختلف سایت هستند اما خب شما که کاربران این سایت هستید می تونید از راه های مختلف به این دوستان عزیز کمک کنید. درباره محدودیت ها هم باید بگم همین محدودیت ها هست که شما رو وادار به یادگیری می کنه، اگر قرار باشه از همون اول همه چیز به سادگی به دست بیاد به صورت طبیعی شما چیزی یاد نمی گیرید ، به نظر من بهترین یاد گیری زمانی صورت میگیره که شما مجبور به یادگیری باشید، همون طور که آقای تهرانی هم قبلاً فرمودند وب سایت نسبت به نظر مدیرانشون اداره میشن و نمیشه اعتراضی به سبک کاری یک وب سایت کرد مگر اینکه یک دلیل منطقی وجود داشته باشه. پیشنهاد من برای دوستانی که تازه شروع می کنند اینه که زیاد عجله نکنند، به مرور زمان با کمی تلاش و جستجو به سطحی خواهند رسید که دیگه خودشون ترجمه می کنند و حتی می تونند موارد ترجمه شده خودشون رو در جومینا منتشر کنند. اینکه جوملا متن باز هست و رایگان شکی در این موضوع نیست، جومینا هم کاملاً رایگان هست، اما شما هم وقتی دریابید که کسی به زحمات شبانه روزی شما ارزشی نمیده و از فعالیت صادقانه شما سوء استفاده می کنه یا دست از فعالیت می کشید و یا سبک فعالیت خودتون رو تغییر می دید، موضوع جومینا هم به همین سبک هست، عضویت در روز های اول همگانی و بدون محدودیت بود و به دلیل بعضی سو استفاده ها و موارد دیگر عضویت از حالت عمومی خارج شد ، با بیشتر شدن سو استفاده ها عضویت در جومینا به روال فعلی تبدیل شده ، چرا که از زحماتی که بچه ها می کشند باید حفاظت بشه و بعضی از امکانات فقط به دست کسانی برسه که لازم هست، هیچ وقت در جومینا گفته نشده که شما نمی تونید فلان افزونه یا آموزش رو استفاده کنید بلکه همیشه گفته شده اگر خواستار موردی هستید که مخصوص اعضا هست ، هدفتون رو از داشتن این مورد مطرح کنید تا ما شما رو راهنمایی کنیم ، شاید به موارد بهتری از اونی که مد نظرتون هست رسیدید و در اکثر وقت ها هم همینطور بوده. خود من زمانی یکی از افرادی بودم که در خواست عضویت دادم و برای چند روز هم عضو بودم ، اما خب راستش تا به حال هیچ مورد خاصی رو از جومینا دانلود نکردم به جز دو یا سه مورد که اون هم به صورت عمومی منتشر شده بود. اگر افزونه ای رو ترجمه کنم و رایگان باشه هم به صورت عمومی در همه انجمن هایی که در اونها فعالیت دارم منتشر می کنم نه فقط در جومینا. اکثر دوستان وقتی متوجه سنگینی مسئولیت مدیران چنین سایت هایی می شوند که خودشون هم در این راه قدم می گذارند و یا با یک روز معمولی یک مدیر اینچنینی آشنا می شوند. با آرزوی موفقیت برای تمام تیم جومینا.
  14. m.rezaei

    یک مدیریت دانلود فارسی با آموزش کسی داره؟

    سلام کامپوننت های مدیریت دانلود به درد همین کاری که شما می خواهید انجام بدید می خوره ، شخصاً با rockdownload کار نکردم و در حال حاضر از phocadownload استفاده می کنم. دوستانی که از این کامپوننت استفاده می کنند ایشون رو لطفاً راهنمایی کنند.
  15. m.rezaei

    کامپوننت یا ماژول آژانس مسافرتی

    سلام اگر من هم تقریباً نیاز به چنین افزونه ای دارم، اگر ممکنه اسم کامپوننت رو بگید یا آدرس صفحه در JED رو لطف کنید.
×
×
  • افزودن...