رفتن به مطلب

mehrfra

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    51
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره mehrfra

  • درجه
    Advanced Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mehrfra

    مشكل در اجراي ماژولهاي جاوا در سرور

    تشکر بابت کمک اما مشکل حل نشد
  2. mehrfra

    مشكل در اجراي ماژولهاي جاوا در سرور

    این ها هستند که کار نمی کنند mod_jvslideshow Plugin tabber mod_fpss راستی توی لوکال هاست همه اینها با هم کار می کنند اما الان روی سرور اول کار می کردند اما یک دفه هیچ یک کار نمی کنند.
  3. mehrfra

    مشكل در اجراي ماژولهاي جاوا در سرور

    کسی تا به حال به این مشکل بر نخورده ؟؟؟؟ آخه یک دفه کلیه ماژول هایی که با جاوا اسکریپت کار می کنند از کار می افته !!!
  4. mehrfra

    مشكل در اجراي ماژولهاي جاوا در سرور

    لطفا اگر دوستان ميتونن راهنماييم بدن مثلا ماژول اسلايد شو يي كه با جاوا نوشته شده در لوكال اجر ميشه ولي در سرورم نه البته اينو ميدونم كه اجراي جاوا ربطي به سرور نداره ولي نمي دونم چرا اين ماژولها اجرا نمي شن . در ضمن مثلا من در یک سایت اول هیچ مشکلی نداشتم اما یک دفه دیگه هیچ ماژولی که با جاوا کار می کرد درست عمل نکرد.
  5. با عرض سلام سوال من این هست که می خواهم فقط یک فرم لاگین در یک اول سایت باشه و فقط کسانی که یوزر و پسورد دارن بتوانند با وارد کردن آن وارد سایت اصلی بشوند. در ضمن من 2 تا راه حل را امتحان کردن اما جواب نداد ، از دوستان کسی راه حلی و یا ماژولی رو برای این کار می شناسه ؟؟ راه اول : سایت را به صورت آفلاین قرار دادم ولی مشکل این هست که فقط اعضا با سطح دسترسی مدیریت می توانند وارد سایت شوند و با سطح دسترسی رجیستر نمی توانند وارد سایت شوند . راه دوم : یک قالب ساده فقط با یک موقعیت درست کردم و در آن موقعیت هم یک ماژول لاگین گذاشتم .و این قالب را قالب اصلی سایت قرار دادم و آدرس بعد از لاگین کردن موفق را به قالب اصلی مورد نظر سایت آدرس دهی کردم ، ولی مشکل این روش هم این است که حتی اگر مشخصات وارد شده اشتباه هم باشد ،باز هم وارد صفحه بعدی که قالب مورد نظر در آن هست می شود. لطفا من را راهنمایی نمایید.
  6. mehrfra

    مشکل در قرار دادن عکس در بک گراند مطلب

    با عرض سلام راستش من می خواهم یک عکس را در بک گراند ماژول mod_custom قرار بدهم و روی آن عکس بتوانم متن بنویسم و یا عکس های دیگری قرار بدهم . در کل می خواهم بدونم راه حلی برای این کار و یا ماژول خاصی هست که بشود عکس را در بک گراند آن قرار داد و بعد روی آن هر چیزی رو قرار بدهم ؟؟؟ با تشکر
  7. mehrfra

    سوال درباره ویرایش قالب bluered از قالب های جومینا

    مرسی مشکل حل شد
  8. mehrfra

    سوال درباره ویرایش قالب bluered از قالب های جومینا

    با تشکر اما می شه کمی دقیق تر بفرمایید ؟؟؟ چون من در پوشه html که فرموده بودید اصلا" کل پوشه com_content را پاک کردم اما هیچ فرقی نکرد ؟؟؟ راستش منی دونم باید چه کار کنم دیگه ؟ لطفا" راهنمایی کنیدراهنمایی نبود !!! به خدا کارم گیر کرده .....
  9. mehrfra

    سوال درباره ویرایش قالب bluered از قالب های جومینا

    مثل اینکه کسی نمی دونست باید چه کار کرد ؟؟؟؟ آقای تهرانی از شما تقاضا مندم در صورتی امکان جواب من رو بدهید. با تشکر
  10. با عرض سلام راستش من می خواهم قسمتی را از قالب bluered حذف کنم . قسمتی را که متن مطالب در داخل آن قسمت قرار می گیرد .اصلا" می خواهم متن در روی رنگ سفید بک گراند قرار بگیرد و هیچ قابی دور آن نباشد. عکس را پیوست کردم. لطفا" راهنمایی نمایید لینک عکس : http://dl.joomina.ir/photo/view.php?img=d34c84a4d589aa2335278bae14d7e240
  11. با عرض سلام اولا" بگم که طبق فرمایش آقای تهرانی سوال درباره ماژول های پولی اشکال ندارد و فقط نباید لینک دانلود در انجمن قرار داد. راستش سوال من درباره این مسئله هست که ماژول های y+o+o+t+h+e+m+e با زبان فارسی جوملا اکثرا" مشکل دارند و در صورتی که زبان سایت را فارسی بزاریم کار نمی کنند تا زمانی که دوباره زبان سایت را انگلیسی کنیم؟؟؟ این مشکل را کسی از دوستان می تواند حل کند ؟؟؟ راستش من با ماژول y+o+o+c+a+r+o+u+s+e+l در داخل یکی از تمپلیت های همین شرکت دارم پروژه ای را انجام می دهم اما با این مشکل روبرو شدم و تا زمانی که زبان سایت فارسی باشه ماژول کار نمی کند !!! جالب این که با همین زبان فارسی روی لوکال هاست جواب می دهد اما روی سرور نه !!!! لطفا" راهنمایی نمایید . با تشکر سلام راستی یک سایت عربی رو پیدا کردم که از همین قالب و ماژول مورد نظر من استفاده کرده و کاملا صحیح هم داره کار می کند http://www.joomlana.net نمی دونم مشکل از کجاست ؟؟
  12. با عرض سلام راستش من توی این آدرس سایت یک ماژول روز شمار با تاریخ شمسی دیدم : لینک سایت یک روز شمار در سمت راست سایت قرار دارد که تاریخ شمسی داره . می خواستم ببینم از دوستان کسی می دونه این چه ماژولی است ؟؟؟ یا لینک دانلودش رو معرفی کنه ؟؟؟ با تشکر
  13. mehrfra

    ماژول پرداخت

    سلام لطفا " اگر کسی ماژولی که آقای afshin0411 می گن رو سراغ داره لطفا" قرار بده . چون من هم مثل ایشان به شدت به دنبال چنین ماژولی هستم . احتمالا" دوستان زیادی کارشون گیر چنین ماژولی هست .
  14. بله اینبار نصب شد. فقط 1 سوال مثل اینکه باید کد رو داخل جای خای قرار داد !!!! خودش کاراش رو می کنه ؟؟؟ درسته ؟؟؟
  15. سلام راستش من این ایکستنشن رو از همین لینک که شما دادید دانلود کردم. اما اصلا" توی جوملا نصب نمی شود !!!!!! باید تنظیمات خاصی انجام بدهم ؟؟؟
×
×
  • افزودن...