رفتن به مطلب

mehdi_sabbagh

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط mehdi_sabbagh

  1. با سلام، من هم دیقیقا همین مشکل رو دارم، با این تفاوت که: 1- میخوام در summarize نهایی تصویر نمایش داده بشه، و در ایمیل هم همینطور؛ 2- میخوام تصویر در موقع پر کردن فرم، وقتی تصویر را لود می کنند، در کنارش ببینند تا اگه تصویر مناسب نباشه، همونجا عوضش کنند. خوشحال میشم اگه دوستان بتونند تو این قضیه کمک کنند! ممنون
  2. mehdi_sabbagh

    مشکل در منوی ایجاد مطلب

    سلام آقا مصطفی، ممنون از پیغامتون. من هنوز رو سرور لوود نکردم و دارم از wamp نسخه 2.2 استفاده می کنم. چه تنظیماتی رو باید انجام بدم؟
  3. mehdi_sabbagh

    مشکل در منوی ایجاد مطلب

    سلام دوستان، با آرزوی ایامی خوش من مشکلی برام بوجود آمده در منوی ایجاد مطلب که هرچی در این انجمن و انجمن های دیگر فارسی و انگلیسی زبان جستجو کردم، به نتیجه نرسیدم. من در سایت، بعد از اینکه کاربر لاگین می کنه، منوی ایجاد مطلب را مشاهده می کنه. اما وقتی منوی ایجاد مطلب رو کلیک می کنیم، صفحه کاملا سفید میاد. من تمام دسترسی ها رو باز گداشتم و حتی این فضا رو برای آزمایش برای عموم هم ازاد کردم، ولی متاسفانه هیچ جوابی نگرفتم. اگر کسی بتونه این مشکل رو حل کنه ممنون میشم.
  4. mehdi_sabbagh

    مشکل در swmenu

    سلام دوست عزیز، منم دچار همین مشکلم، ولی در جایی یکی از دوستان جواب دادن که برای اینکار باید نسخه تجاریشو از سایت سازنده خریداری کنی. منم خودم به همین نتیجه رسیدمف لذا اگه تمایل به ایجاد چندین منو دارین، نسخه تجاری اونو بخرین. موفق باشید.:afro:
  5. mehdi_sabbagh

    مشکل در نمایش ماژول اسلاید شو (فوری!)

    سلام دوستان، منم دقیقا این مشکل رو دارم! چندتا ماژول مختلف امتحان کردم، فکر کردم ممکنه مشکل از ماژل باشه، ولی بعد متوجه شدم که ظاهرا مشکل دیگه داره. هر کاری می کنم تصویر اول رو نشون میده، ولی افکتی نداره و تصاویر بعدی رو نشون نمیده! به نظرتون احتمال داره تنظیمات PHP لوکال هاست نیازی به تعییر داشته باشه؟
×
×
  • افزودن...