رفتن به مطلب

sidhashem

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره sidhashem

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. sidhashem

    مشکل ورود به پنل مدیریت سایت

    مقدار Enabled در فیلد plg_authentication_joomla برای من 1 هست. تا امروز صبح هم مشکلی نداشتم. نمی دونم چرا یه دفعه این مشکل پیش آمده. لطفا کمک کنید
  2. sidhashem

    عدم انتشار مطلب جدید+ادامه مطلب

    با سلام مجدد با تشکر از توجهتون جوملای هاست را از 2.5.11 به جدیدترین ورژن آپدیت کردم. البته نمی دونم ربطی داره یا نه. فعلا مشکل حل شده است. در صورت بروز مجدد مشکل مزاحم شما می شوم.
  3. sidhashem

    عدم انتشار مطلب جدید+ادامه مطلب

    با سلام و تشکر به طور کلی مطلب یافت نمی شود. حتی در مجموعه ای که در آن قرار دارد. به نحوی مانند مطلب منتشر نشده است ، اما گزینه انتشار آن فعال است.
  4. sidhashem

    عدم انتشار مطلب جدید+ادامه مطلب

    با سلام من هم دقیقا همین مشکل را دارم. بعد از ویرایش هر مطلب، مطلب دیگه انگار نه انگار که وجود داره. در صورتی که دیتابیس را چک کردم، همه چی سر جاش هست.
  5. با سلام من از پلاگین اتصال وپرچومارت به درگاه بانک ملت استفاده می کنم. پشتیبانی بانک ملت از ما خواسته است تا پس از پرداخت شماره تراکنش به ما نشان داده شود. لطفا من را راهنمایی ننمایید. امکان چنین چیزی وجود دارد؟
  6. سلام من از پلاگین اتصال ویرچومارت به درگاه بانک ملت استفاده میکنم. مشکل اینجاست که موقع تعریف قیمت و تنظیمات به ریال انجام می شود. اما وقتی وارد درگاه بانکی میشویم واحد تومان تعریف شده است. برای مثال وقتی کالای 1000 ریالی تعریف میکنم در درگاه بانکی مبلغ 1000تومان کسر می کند.
  7. sidhashem

    افزونه حضور و غیاب در جلسات

    کسی هیچ ایده ای نداره؟
  8. sidhashem

    افزونه حضور و غیاب در جلسات

    با سلام می خواستم ببینم افزونه ای وجود دارد که بتوان حضور و غیاب کاربران سایت را در جلسات متعدد ثبت کرد و سپس گزارشی از تعداد حضور هر نفر در کل جلسات و همچنین گزارش حاضرین در هر جلسه را داشته باشیم؟
  9. sidhashem

    مشکل ارسال ایمیل

    ممنون از محبت شما ولی اکر دقت فرمایید تمام تنظیمات جوملا را انجام داده ام. تنظیمات ایمیل هم انجام داده بودم. باز هم مشکل همان است!
  10. sidhashem

    مشکل ارسال ایمیل

    می دونم که چند بار دیگه هم مطرح شده است ولی با توجه به اینکه شرایط من متفاوت است، لطفا اگر کسی اطلاع دارد من را راهنمایی کند. من یک سرور با سیستم عامل لینوکس دارم که سایت خود را با جوملا 2.5 روی آن نصب کردم. در واقع هیچ cpanel وجود ندارد. حالا می خوام از ایمیل gmail را برای کاربرد فرم تماس با ما و ماژول ورود به سایت استفاده کنم. تمام تنظیمات گفته شده را انجام دادم: تابع ایمیل : smtp ایمیل سایت: example@gmail.com (ایمیل شخصی خودم) نام ایمیل: ارسال کننده (مثال) مسیر نامه های ارسالی: /usr/sbin/sendmail تصدیق smtp: بلی امنیت smtp: حالت ssl پورت smtp: 465 نام کاربری: example@gmail.com (ایمیل شخصی خودم) رمز: (رمز ایمیل شخصی ام) هاست smtp: ا smtp.gmail.com اما باز هم به هنگام ارسال فرم تماس با ما، خطا در ارتباط با smtp سرور نمایان می شود. لطفا کسی اگر ایده ای دارد کمک کند!
  11. sidhashem

    عدم ترتیب مطالب در جوملا 2.5

    متاسفانه این کار برای من جواب نداد. در کل شماره ترتیب بندی من برعکس شناسه ها در بخش مطالب ویژه شده است. خواهشا کمک کنید
×
×
  • افزودن...