رفتن به مطلب

aligoli

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره aligoli

  • درجه
    عضو تالار جومینا

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://www.aligoli.ir

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. aligoli

    مشکل در k2

    با مدیریت سرور تماس بگیر، مشکل از اونوره .
  2. aligoli

    افزونه پخش فیلم از گوگل پلاس

    دوست من شما می تونید در اینجا تمام آنلاین پلیر های ویدیو رو که با نسخه 1.7 میخوره انتخاب کنید. http://extensions.joomla.org/extensions/multimedia/multimedia-players/video-players-a-gallery موفق باشید.
  3. aligoli

    +1 در سایت (ثابت و خاص)

    سلام. کسی میدونه چطور میشه چنین چیزی رو در پایین سایت قرار داد ؟ http://myup.ir/images/04305660384368186408.jpg پلاگین یا ماژولی ؟
  4. aligoli

    کامپوننت اشتراک گذاری لینک در جوملا

    داشتم گذری در یک سایتی میزدم تا ببینم خبرهای جدیدی، چیزی هست یا نه، مشاهده کردم کاربری به دنبال این افزونه بود و جالب دیدم در اینجا بیان کنم شاید کسی از مهندسان گل، چنین افزونه ای رو بشناسه و معرفی کنه، چون واقعا جالب است. --------- آیا کامپوننتی مشابه پلیگ هست pligg.com بیشتر برای این می خواستم که کاربران به طور مستقیم مطالب وبلاگ یا وبسایتشون رو به اشتراک بزارند. کلا پلاگینی برای این کار وجود داره مثل vote bottumn در پلیگ. که کاربر با وارد کردن کدی در قالب وبلاگ آیکونی پایین هر مطلب نمایش داده شه و با کلیک روی اون بشه مطلب رو در کامپوننتی در جوملا نمایش داد. که اون کامپوننت مثل تقریبا پلیگ کار کنه .
  5. aligoli

    ذخیره نشده تنظیمات یک افزونه و ویرایش فایل !

    متشکر، مشکل رو خودم حل کردم، یکم پارامتر ها قاطی شده بود .
  6. aligoli

    ذخیره نشده تنظیمات یک افزونه و ویرایش فایل !

    به ما گفتند، انجمن جومینا سریع جواب میدن که !
  7. عزیزان، من یک افزونه ای دارم که وقتی به قسمت config میرم و تغییراتی رو میدم، دکمه " ذخیره " و همچنین " لغو " اعمال نمیشن، اما در قسمت های مختلف دیگه این افزونه این دو دکمه کار می کنند و اعمال می شوند. این عکس از قسمت کانفیگ افزونه هست که اعمال نمی شوند. دوستان برنامه نویس یا کسانی که با چنین مشکلی برخوردند لطفا تجربیاتشون در اختیارم بگذارند. چه فایلی رو باید ویرایش کرد تا در این قسمت، ذخیره کار کنه و اعمال بشه. http://myup.ir/images/90678848865981310329.jpg قسمتش اینجاست . JToolBarHelper::custom( 'saveconfig', 'save.png', 'save_f2.png', 'Save', false, false ); JToolBarHelper::custom( 'cancelconfig', 'cancel.png', 'cancel_f2.png', 'Cancel', false, false ); -------------------------- اون قسمت های false نباید true باشه ؟ و اگر باشه چرا دو تا false هست ؟ فرق اولی و دومی چیست ؟
×
×
  • افزودن...