رفتن به مطلب
sms118

پیدا کردن مشکلات در کدهای CSS توسط یک ابزار ساده

پست های پیشنهاد شده

اگر می خواهید مشکلات موجود در کدهای CSS خود را پیدا کنید، من ابزار بسیار ساده و کامل CSS Lint را به شما معرفی می کنیم. این نرم افزار آنلاین به شما کمک می کند اشتباهاتی که در کدنویسی CSS مرتکب شده اید را از ابعاد مختلف شناسایی و وبسایت و پروژه های خود را بهتر کنید. نوشتن کدهای صحیح، تمیز و بهینه، ارتباط مستقیمی با فهرست کردن صفحات وب سایت در گوگل و تعداد بازدیدکنندگان سایت شما دارد. بنابراین عدم استفاده از ابزارهای بهینه ساز، اشتباهی است که فقط یک فرد آماتور مرتکب میشود!

این ابزار ساده، علاوه بر یافتن خطاهای مهم، مواردی را که انجام آن باعث بهبود کدهای شما میشود را نیز نشان میدهد. مثلا اگر در کدهای شما دستوراتی بیش از حد تکرار شده باشند که می توان با روش های مختلف از تعداد آنها کاست، CSS Lint فقط با یک کلیک آنها را نشان خواهد داد. کافیست کدهای CSS خود را در ناحیه مربوطه در صفحه نخست این وبسایت کپی کنید و دکمه Lint! را کلیک کنید.

در کنار دکمه Lint! یک فلش کوچک وجود دارد که با کلیک روی آن اختیارات زیادی برای یافتن انواع مشکلات در موارد زیر نشان داده میشود:

خطاها (Errors)

سازگاری (Campatibility)

کارایی (Performance)

کدهای تکراری (Duplication)

دسترسی (Accessibility)

شی گرایی در (CSS OOCSS)

پیشنهاد میکنیم همین الان کدهای CSS خود را محک بزنید و در پایان پروژه های خود نیز از این ابزار رایگان، ساده و دوست داشتنی را بکار بگیرید.

لینک

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...