رفتن به مطلب
fatemehh

همه چیز درباره چکمه های ساق بلند

پست های پیشنهاد شده

اما آیا چکمه های بلند مد هستند؟

وقتی زمستان شروع می شود و هوای مرطوب شروع به تأثیر می کند، هیچ چیز بدتر از پاهای سرد و مرطوب نیست که احساس وحشتناکی در شما ایجاد کند. بنابراین به چه چیزی می توانید توجه کنید که شما را گرم، برشته و خشک نگه می دارد و همچنین بدون زحمت شیک به نظر می رسد؟ البته یک جفت چکمه بلند عالی! از چکمه های پاشنه بلند با پنجه نوک تیز گرفته تا یک چکمه بند دار قوی تر به سبک نظامی، چیزی وجود دارد که مناسب همه و هر موقعیتی باشد.

 چکمه‌های زانو بلند جزء اصلی کمد لباس‌های زمستانی هستند و هر زنی باید حداقل یک جفت داشته باشد. فوق العاده همه کاره و فوق العاده دنج، آنها برای لباس پوشیدن بالا یا پایین با بسیاری از سبک های مختلف، . یک جفت چکمه خوب می تواند جاودانه باشد، بنابراین به شرط مراقبت از آنها، می توانند سال ها دوام بیاورند و هرگز از مد نمی افتند.

اگر به دنبال افزایش استایل هستید، حتماً باید چکمه های روی زانو را امتحان کنید. سال 2017 شاهد افزایش محبوبیت زیادی برای این مورد علاقه یکپارچهسازی با سیستمعامل بود و نه تنها آنها جایگزینی شیک برای چکمه های زانو بلند هستند، بلکه فوق العاده جذاب نیز هستند. زمانی که می خواهید بدون پوشیدن جوراب شلواری مشکی پاهای خود را لاغر کنید، بهترین انتخاب است.

چکمه های زانو در مقابل بالای زانو؟

چکمه‌های مچ پا عالی هستند اگر می‌خواهید چیزی به راحتی پوشیده و درآورده شوند، به‌ویژه چکمه‌های چلسی که به‌دلیل لاستیک‌های انعطاف‌پذیر در هر دو طرف چکمه، فقط می‌توان آن‌ها را سر و پا کرد. همچنین اگر می‌خواهید لباس خود را براق و ساده نگه دارید، انتخاب مناسبی هستند و با شلوار جین و لباس‌های تنگ کاملاً ست می‌شوند.

سبکی که به ویژه در این فصل مد شده است، نیم بوت های درخشان است. اگر می‌خواهید کفش‌های مهمانی‌تان را با کفش‌هایی کمی محافظ‌تر عوض کنید، بدون اینکه به زرق و برق آسیبی وارد شود، یک جفت چکمه‌های پر زرق و برق برایتان انتخابی هستند.

اگر به‌دنبال یک جفت چکمه‌ای هستید که در اطراف پاها محدودیت کمتری داشته باشد، چکمه‌های مچ پا برنده هستند. اما نقطه ضعف چکمه های مچ پا این است که سطح محافظتی برابر با چکمه های زانو بلند را ارائه نمی دهند، بنابراین ممکن است برای همه شرایط آب و هوایی انتخاب مناسبی نباشند.

نتیجه

اگر به دنبال سرمایه گذاری در یک جفت چکمه زمستانی جدید هستید، زمان بهتری برای این کار وجود ندارد. با وجود انبوهی از سبک ها و انواعی که می توانید از بین این فصل انتخاب کنید، این احتمال وجود دارد که حتی از انتخاب خود غافل شوید (یا همه آنها را بخرید تا هیچ جفتی از قلم نیفتد!). چه چکمه‌های تا زانو یا روی زانو که دوست دارید، مطمئن هستیم که آنها را بدون قید و شرط مثل ما دوست خواهید داشت!

سایت برتونیکس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...