رفتن به مطلب
computer_prospect

مشکل با افزونه ی تجاری DatsoGallery 1.8.4

پست های پیشنهاد شده

سلام به همه ی دوستان مهربانم :

دوستان من برای گالری عکس سایت از کامپوننت DatsoGallery 1.8.4 استفاده می کنم . می دونم این افزونه تجاری هست و در این انجمن پشتیبانی نمی شه . اما چون برای سایت شهدای غرب ایران بود جسارت کردم و گفتم ثواب داره اگر درست بشه همه خوشحال میشیم و اومدم سوال مطرح کردم . البته ناگفته نمونه که کامپوننت بسیار خوبیه . اما چند تا مشکل دارم باهاش که خدمتتون عرض می کنم .

1- من در سایت از اسلاید شو DJ Image Slider استفاده می کنم . زمانی که بر روی لینک گالری عکس کلیک می کنم این اسلاید شو عکس ها رو لود نمی کنه و دائما تصویر لود شدن تصاویر رو نمایش می ده ( تصویری که گیف هست و مثلا یک دایره داره می چرخه ) اما اسلاید شو در دیگر قسمتهای سایت مشکلی نداره . به همین دلیل مجبور شدم جوری تنظیم کنم موقعیت های افزونه های سایت رو که با کلیک بر روی گالری عکس این اسلاید شو دیده نشه .

2- من در سایت از یک تولبارز استفاده کردم که در هیچ جای سایت مشکلی نداره و نمایان است . اما با کلیک بر روی گالری عکس این تولبارز پنهان میشه .

3- من در بالای سایت از یک منوی ابشاری استفاده کردم . با کلیک بر روی گالری عکس منوی آبشاریم زیر منو هاش پنهان میشه و نمیاد .

4- من پسوند صفحات سایت رو از php به aspx تغییر داده بودم و این کار مستلزم این بود که من سئو سایت رو فعال کنم . با فعال کردن سئو چون پسوند سایت به aspx تغییر می کرد گالری عکس درست کار می کنه اما روی شاخه هاش ( پوشه ی عکس ها ) کلیک می کنم به صفحه اصلی سایت بر می گرده .

دوستان محترم آیتم چهارم زیاد مهم نیست نهایت پسوند رو عوض نمی کنم اما آیتم های 1 تا 3 مهم هستند .

من کامپوننت های گالری تصاویر زیادی رو امتحان کردم (رایگان تا تجاری ) اما این کامپوننت راحتتر و جامع تر بود . حالا اگر دوستان کامپوننت مشابه این رو هم می تونن معرفی کنن ممنون می شم . البته من تمام گالری تصاویر سایت محبوبم جومینا رو امتحان کردم بسیار عالی هستند اما فکر می کنم این کامپوننت کمی تفاوت کیفی داشته باشه .

پیشایش از راهنماییتون سپاسگزارم .

یا علی .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام مهدی جان

همونطور که گفتی تو این انجمن از وارز پشتیبانی نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!

ولی احتمالا مشکل از تداخل افزونه هایی که گفتی

مشکلات جی کوئری و کتابخانه ها و ....

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...