رفتن به مطلب
moon

خطای 442

پست های پیشنهاد شده

با سلام. برای باز کردن یکی از افزونه ها که ازش استفاده میکنم.این خطا می آید چکار باید کرد:

خطا

شما مجاز نیستید با این لینک مستقیم به این صفحه دسترسی داشته باشید. (#442).

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
1 ساعت پیش, moon گفت:

با سلام. برای باز کردن یکی از افزونه ها که ازش استفاده میکنم.این خطا می آید چکار باید کرد:

خطا

شما مجاز نیستید با این لینک مستقیم به این صفحه دسترسی داشته باشید. (#442).

سلام
لطفاً نام افزونه ای که استفاده می کنید و همچنین  نسخه جوملا و نسخه php را بیان کنید.

همچنین این خطا در بخش کاربری سایت هست یا بخش مدیریت؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این خطا در مدیریت جوملا رخ میده.   

 

   php    5.4.45     ----- Joomla! 3.6.5 Stable

main-middle SJ Super Category for Virtuemart                                      که لیست محصولاتم را در صفحه اصلی سایت قرار داده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
1 ساعت قبل, moon گفت:

این خطا در مدیریت جوملا رخ میده.   

 

   php    5.4.45     ----- Joomla! 3.6.5 Stable

main-middle SJ Super Category for Virtuemart                                      که لیست محصولاتم را در صفحه اصلی سایت قرار داده

این افزونه را جدیداً نصب کردید؟
آیا قبلاً هم با این افزونه مشکلی داشتید؟
-------------------

لطفاً چند لحظه مدیریت جوملا را روی زبا انگلیسی قرار دهید و کارهایی که در زیر می گم را انجام دهید ( حال ندارم فارسی مسیر بدم:))

system->global chek in

برای اصلاح جداولی که نشان می دهد
--------------------------------------------

system->clear cache
برای پاک کردن کش جوملا
-----------------------------------------

system->clearexpired cache
برای حذف موارد باطل شده
--------------------------------------------

Extensions->Manage->Database
دکمه Fix
برای تعمیر دیتابیس
---------------------------------------
 موارد بالا را انجام دهید تا اگر جداولی از دیتابیس جوملا نیاز به تعمیر و بازسازی داشته باشه تعمیر بشه همچنین کش جوملا و موارد باطل شده حذف بشه. از مدیریت جوملا logout شوید. در نهایت کش مرورگرتان را خالی کنید.حالا وارد مدیریت جوملا شوید و دوباره امتحان کنید از مرورگرهای دیگه هم امتحان کنید. لازم شد موارد بالا را از نو انجام دهید تا اصلاحات جوملا کامل انجام شود.

همه کارهایی که دربالا گفتم را لطفاً به ترتیب  انجام دهید و نتیجه نهایی را اعلام کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

این افزونه مال قالب بود.ازش برای نشان دادن محصولاتم  در یک باکس زیبا در صفحه اصلی استفاده کردم.یکبار دیگه هم این پیام امد.ولی بعد یه مدت خودش  درست شد.ولی الان هنوز درست نشده.

اگر انگلیسیش کنم مشکلی برای ورود به مدیریت برام پیش نمیاد؟آخه روی هاست این مشکل پیش آمده:(

ویرایش شده توسط moon
اضافه کردن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
هم اکنون, moon گفت:

این افزونه مال قالب بود.ازش برای نشان دادن محصولاتم  در یک باکس زیبا در صفحه اصلی استفاده کردم.یکبار دیگه هم این پیام امد.ولی بعد یه مدت خودش  درست شد.ولی الان هنوز درست نشده.

اگر انگلیسیش کنم مشکلی برای ورود به مدیریت برام پیش نمیاد؟آخه روی هاست این مشکل پیش آمده:(

نه هیچ مشکلی پیش نمی آید فقط قراره زبان مدیریت را بزارید روی انگلیسی. همین

البته چون من حال نداشتم مسیر را انگلیسی دادم

شما می تونید از یک جوملای دیگه همون ها را مسیر انگلیسیشو برید و در واقع مسیر فارسیشو پیدا کنید و اصلاً زبان مدیریت سایت اصلی را تغییر ندهید، سپس در سایت اصلی با استفاده از مسیر فارسی مراحلی که گفتم را انجام دهید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بر 7/15/2017 at 15:28 , bashka گفت:

این افزونه را جدیداً نصب کردید؟
آیا قبلاً هم با این افزونه مشکلی داشتید؟
-------------------

لطفاً چند لحظه مدیریت جوملا را روی زبا انگلیسی قرار دهید و کارهایی که در زیر می گم را انجام دهید ( حال ندارم فارسی مسیر بدم:))

system->global chek in

برای اصلاح جداولی که نشان می دهد
--------------------------------------------

system->clear cache
برای پاک کردن کش جوملا
-----------------------------------------

system->clearexpired cache
برای حذف موارد باطل شده
--------------------------------------------

Extensions->Manage->Database
دکمه Fix
برای تعمیر دیتابیس
---------------------------------------
 موارد بالا را انجام دهید تا اگر جداولی از دیتابیس جوملا نیاز به تعمیر و بازسازی داشته باشه تعمیر بشه همچنین کش جوملا و موارد باطل شده حذف بشه. از مدیریت جوملا logout شوید. در نهایت کش مرورگرتان را خالی کنید.حالا وارد مدیریت جوملا شوید و دوباره امتحان کنید از مرورگرهای دیگه هم امتحان کنید. لازم شد موارد بالا را از نو انجام دهید تا اصلاحات جوملا کامل انجام شود.

همه کارهایی که دربالا گفتم را لطفاً به ترتیب  انجام دهید و نتیجه نهایی را اعلام کنید

با سلام. برای قسمت پاکسازی کش .اینها را لیست کرده.بنظر شما چیزهایی که مربوط به ویرچومارت هست را اگر پاک کنم سایت به مشکل بر نمیخوره؟به شکل زیر توجه بفرمایید:

do.php?imgf=1e4339cfcd3b1.png

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

do.php?imgf=8df946beb5d01.png

من قبلا یکبار دکمه clean cash,js را که در قسمت منو هاست کلیک کردم(وقتی به قسمت  پاکسازی موقت کش می روم به این گزینه clean cash,js  اشاره میکند که آنرا کلیک کنید.).سایت از کار افتاد و فروشگاهش مختل شد.برای همین میپرسم که ایا پاکسازی کش هم باعث ایجاد مشکل میشود؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...