رفتن به مطلب
fendi

مشگل در ایجاد فروشگاه ساز

پست های پیشنهاد شده

سلام:

من یه سایت میخوام طراحی کنم که توش محصولاتمو بفروش برسونم 

 اما نمیدونم باید چیکار کنم و اصلا دلیل ارتباط و کارکرد کامپوننت ks رو نمیدونم

واقعا ممنون میشم کمکم کنید 

اگه تایپ براتون سخته میخوایید یه پادکست  بزارید و یا صداتونو ضبط کنید و یه جا اپلود کنید و لینک دانلودشو بهم بدید

 خیلی برای این منظور تلاش کردم اما به نتیجه ای نرسیدم ممنون میشم راهنماییم کنید

با تشکر فراوان

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام . مهندس پیشنهاد می‌کنم از کامپوننت k2store استفاده کنید چون کار باهاش راحته و افزونه های اتصال به درگاه پرداخت زیادی هم براش نوشته شده اینم لینک آموزش ویدیویی فروش باهاش در جومینا مارکته.البته تاپیک های زیادی در این موضوع هست می‌تونید اونا رو هم بخونید.

http://www.joominamarket.com/blog/31-how-to-sell-files-by-k2store.html

سوالی بود در خدمتیم.

موفق باشید. یا علی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببینید در مورد فروشگاه ساز و ایجاد فروشگاه اینترنتی، سایت ها و مقاله های  زیادی در اینترنتی هست که می تونید مطالعه کنید و بر اساس نیازتون انتخاب کنید.

اما خلاصه وار بهتون می گم

1- اگر شما سایت دارید مثلاً یک سایت جوملایی و می خواهید محصول هم بفروشید دو حالت بوجود می آید
الف) سایت و فروشگاه باهم ترکیب شده باشند: در اینصورت می توانید با یک افزونه فروشگاه ساز تحت جوملا مثل هیکاشاپ، ویرچومارت، جومشاپینگ، جی 2 استور، کا 2 استور و ... سایت خودتان را تبدیل به فروشگاه کنید . در این حالت هم سایت و هم فروشگاه در کنار هم با یک پنل مدیریت خواهید داشت

ب) سایتتان جدا باشد و  فروشگاهتان هم جدا: در این حالت می توانید برای سایت از یک اسکریپت دلخواه ( فرض کردیم که از جوملا برای سایتتان استفاده کردید ) و از یک اسکریپت دلخواه دیگر برای فروشگاه استفاده کنید. در این حالت دست شما برای انتخاب بیشتر است مثلاً می توانید فروشگاهتان را براساس یک اسکریپت دیگر مثل پرستاشاپ راه اندازی کنید.

2- شما اصلاً سایت ندارید یا اگر هم دارید برای فروشگاهتان برنامه و هدف خاصی دارید: در این حالت بهترین کار این هست که از یک اسکریپتی که ذاتاً و اساساً فروشگاه ساز هست استفاده کنید. مثل پرستاشاپ، اپن کارت، مجنتو و ...

نکته بسیار مهم: در کل بهتر است برای فروشگاه ساز از یک اسکریپتی که اساساً و ذاتاً فروشگاه ساز هست استفاده کنید. مثل پرستاشاپ، اپن کارت، مجنتو و ... اینها امکانات بیشماری برای فروشگاه دارند. اما جوملا، وردپرس، دروپال و ... اساساً و ذاتاً فروشگاه ساز نیستند بلکه سایت ساز هستند و با استفاده از افزونه هایی امکانات فروشگاهی نیز به آنها افزوده می شود.

بحث فروشگاه ساز  و انتخاب کدامیک و اینکه چه مسیری را طی کنید یک بحث بسیار طولانی هست که واقعاً سالها تجربه نیاز هست چون هر کدام از روشها را انتخاب کنید نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند. حتی گاهی اسکریپت ها  و افزونه های موجود جوابگوی نیاز شما نخواهند بود و ناچار می شوید یک فروشگاه ساز را از صفر برنامه نویسی کنید که هزینه های بسیار سنگینی هم خواهد داشت که آنهم بستگی به محصول و اهداف شما و میزان فروش شما و ... دارد که چه هزینه ای برای راه اندازی و داشتن یک فروشگاه اینترنتی پرداخت کنید. بحث طولانی هست و مقاله ها و تجربه ها در اینترنت زیاد. پیشنهاد می کنم عجله نکنید و با صبر و حوصله همه مقاله ها را بخوانید و انتخاب درستی داشته باشید تا در همان مرحله اول با مشکلات زیادی روبرو نشوید، شکست نخورید و از کسب و کار اینترنتی و فروش اینترنتی مایوس نشوید.

موفق و موید باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...