رفتن به مطلب
daneshpars

کامپوننت امتیاز دهی به کاربران در ازای فعالیت

پست های پیشنهاد شده

سلام.

من کامپوننت کامپوننت امتیاز دهی به کاربران در ازای فعالیت ( AlphaUserPoints ) رو از سایت جومینا دانلود و نصب کردم اما متاسفانه اینطور که در این سایت گفته شده این فارسی نیست. البته قسمت مدیریتش رو مطمئنم و آیا برای فارسی سازی باید افزونه یا پلاگین دیگری رو نصب کنم یا تنظیمات خاصی داره اگر هم که کلا این افزونه فارسی نیست میشه از طریق دستی مثل کامپوننت فروشگاه که در بخش مدیریت فارسی نیست فارسیش کرد .

و سوال دیگری که داشتم آیا این کامپوننت امکان این را دارد که بتوان مشخص کرد هنگامی که کاربر بر روی تبلیغات سایت کلیک میکند امتیازی به او داده شود . ( مثلا روزانه تا یک سقف مشخص )

خیلی خیلی سپاسگذارم. :thankyou:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا میشه راهنمایی کنید که چیکار کنم تا این افزونه فارسی بشه . البته در جومینا گفته شده که این افزونه فارسی هست . :huh:

پس چرا واسه ی من فارسی نیست ؟:s:s:s:s:1:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

شما برای فارسی کردن باید فایل های زبان رو ویرایش کنید.

اگه شما خیلی به این افزونه احتیاج دارید باید خودتون فارسیش کنید.

در مورد فارسی سازی هم بارها در انجمن بحث شده.

تلاش خودتون رو کنید اگه نتونستید کاری از پیش ببرید بگید اگه تعداد خط ها زیاد نبود خط های باقی مانده هم براتون فارسی کنم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من که از خدام هست تا فارسی سازی افزونه های جوملا رو یاد بگیریم و اگر امکان داره لینک تاپیک فارسی سازی افزونه های جوملا رو بدید چون من در میان آموزش ها جستجو کردم اما چیزی در رابطه با فارسی سازی افزونه ها رو پیدا نکردم.

و یا اگر امکان داره توضیحی بدید که چه طور میتونم سیستم امتیاز دهی رو فارسی کنم و یا از طریق ویرایش چه فایلی؟ .

البته در جومینا و برای این سیستم گفته شده که فارسی هست ( کامپوننت امتیاز دهی به کاربران در ازای فعالیت ) ولی به هر حال آموزش فارسی سازیش رو هم بفرمایید خودم دست بکار میشم و تا آنجایی که بتونم فارسیش میکنم ( البته الان چند هفته هست که من تازه با جوملا کار میکنم و مبتدی هستم . ) اما به هر حال تلاشم رو میکنم و اگر ترجمه اش خوب شد لینکش رو هم واسه ی بقیه در انجمن قرار میدم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مرسی . اما من همون دیشب که شما گفتید فایل های زبان رو ویرایش کن به سراغ فایل زبان رفتم و تونستم قسمت مدیریت این کامپوننت رو فارسی کنم ( قسمتی که در سایت قرار میگیره و در سایت هست قبلا توسط جومینا فارسی شده ) البته چون بار اولم بود یک مقدار ترجمه ها روان نیست و چون بعضی از واژه ها تخصصی بودن من نتونستم خیلی خوب ترجمه کنم و البته از گوگل استفاده کردم ولی این افزونه فوق العاده هست و حتی میشه قرعه کشی براش تعیین کرد و به برنده کد امتیاز رو میده که باوارد کردن کد امتیاز مقدار مشخصی امتیاز به وی تعلق میگیره و حتی این سیستم رو هم داره که کاربران با کلیک بر روی بنرها امتیازی بدست آورند و یا در مدت دانلود و یا استفاده از خدمات سایت امتیازهای آنها کسر میشود و حتی میشه با پی پال امتیاز فروخت تا کاربران به میزان امتیازهاشون از سایت استفاده کنن و خلاصه خیلی چیزهای جالبی داره که من در ترجمه متوجه شدم .و فکر میکنم اگر وقت گذاشتم و ترجمه اش کردم به نظرم خیلی افزونه کارآمدی هست و الان هم لینک دانلود این افزونه البته با فارسی شده ی مدیریتش رو در یک تاپیک جدا در همین انجمن قرار میدم و امیدوارم که برای بقیه هم این افزونه کارآمد باشه.

این هم لینک تاپیک دانلود این افزونه با ارزش :

http://forum.joomina.ir/thread-3743.html

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...