autosystem 1 ارسال شده در اردیبهشت 93 درود بر شما، من وقتي مي خواهم در جوملا يك مطلب ارسال كنم يا يك فرم را ارسال كنم و يا حتي هنگام نصب افزونه ها، در بيشتر مواقع بعد از اينكه زمان زيادي سپري مي شود، خطاي 500 را مشاهده مي كنم. جوملاي من 2.5.20 است و به تازگي بروزرساني كرده ام. نسخه پي اچ پي هاست من 5.4 هست. آيا بايد تنظيمات يا افزونه خاصي بر روي هاست من فعال شود؟ با سپاس نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مصطفی صفرعلی 2,891 ارسال شده در اردیبهشت 93 با سلام راجع به خطای 500 بارها و بارها بحث شده است . بصورت کلی ، دلایل مختلفی میتونه وجود داشته باشه که این خطا رخ بده مثل تغییرات احتمالی از جانب ادمین سرور ، وجود اشکال در فایل htaccess. ، فعال بودن برخی الحاقات مشکل ساز و .... اگر مشکلتون بصورت دائمی نیست ، احتمال اینکه مشکل از سرور باشه خیلی زیادتره موفق و پیروز باشید یا حق 1 واکنش ها : autosystem نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
autosystem 1 ارسال شده در اردیبهشت 93 با سلام راجع به خطای 500 بارها و بارها بحث شده است . بصورت کلی ، دلایل مختلفی میتونه وجود داشته باشه که این خطا رخ بده مثل تغییرات احتمالی از جانب ادمین سرور ، وجود اشکال در فایل htaccess. ، فعال بودن برخی الحاقات مشکل ساز و .... اگر مشکلتون بصورت دائمی نیست ، احتمال اینکه مشکل از سرور باشه خیلی زیادتره موفق و پیروز باشید یا حق درود بر شما، خوشبختانه مشکل حل شد، حدس شما درست بود و مشکل از کانفیگ سرور بود. اول پشتیبانی قانع نمی شد اما وقتی گفتم من روی این هاست چند اسکریپت و سیستم مدیریت محتوای متفاوت دارم و بر روی همه آنها این مشکل هست قبول کردند و مشکل برطرف شد. با سپاس نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر