رفتن به مطلب
rezaee

مفهوم و جایگاه شبکه اجتماعی در سئو

پست های پیشنهاد شده

سلام در ارتباط اهمیت شبکه های اجتماعی در پیشرفت سایت چندتا سوال داشتم
چندتا مفهوم هست که اینا روقاطی میکنم
سوال های من درباره تاثیر فاکتورهای ذکر شده روی سئو هست و ربطی به تاثیر روانی یا اجتماعی روی کاربرها نداره:

1- وقتی انتهای یه مطلب دکمه اشتراک مطلب در شبکه های اجتماعی میزاریم (ف-ی-س ب-و-ک، گوگل و..) با فشردن دکمه چه اتفاقی میوفته؟ کسی که دکمه رو فشار میده مطلب ما به صفحه شخصیش توی مثلا ف-ی-س ب-و-ک اضافه میشه؟

2- اگه بله، تاثیر روی سئو چیه؟ یعنی لینک به سایت ما، همراه با اشتراک گذاری مطلب، توی صفحه ی اون شخص ایجاد میشه؟

3- اکثر سایتها برای گوگل یکی از این دو حالت رو انتخاب میکنن: 3-1-یا اشتراک در صفحه گوگل، 3-2- یا گوگل پلاس وان. آیا هردوشون یکی هستن یعنی  من اشتباه برداشت کردم که اینا دوتا چیز مختلفن؟ اگه دوتاش یکی نیست، پس چرا اکثر سایتها برای مطالبشون فقط یکی از این دو رو میذارن. یعنی یا فقط پلاس وان رو میزارن یا اینکه فقط اشتراک در صفحه شخصیه شبکه اجتماعی

4- تاثیر اینکه کنار سایت یه صفحه شخصی برای سایت توی شبکه های اجتماعی ایجاد کنیم و مطالب سایت رو توش به نمایش بگذاریم چیه؟ یعنی باید لینک سایت ما توی اون مطالب باشه یا اینکه روشی هست که اعلام کنیم این کاربر از شبکه اجتماعی زیر نظر فلان سایت فعالیت میکنه؟!

من این مفاهیمو یکم قاطی میکنم
اگه لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...