رفتن به مطلب
هستی@

برنامه ریزی درست،لازمه ی موفقیت سایت

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

 هر نوع کسب و کاری در اینترنت مشتاق به دیده شدن در بازار می باشد.توسعهء وب سایت ها به نوبه خود فرایند خسته کننده و استرس زایی می باشد.
برای پیشرفت و گسترش پروژه های طراحی وب سایت با بودجهء معین و وقت کافی نکاتی در زیر آورده ایم .

پایه های ضروری در طراحی وب سایت
برای گسترش وب سایت موفق زمینه های درست و صحیح خیلی لازم است. رسیدگی های با اهمیت شامل تعداد صفحاتی که سایت باید داشته باشد و یا اینفوگرافیک آن چگونه بوده و بقیه موارد به چه صورتی انجام می شود.

این روش ها به دو دسته تقسیم می شوند:

1-موضوعاتی که مربوط به مشتریان بوده.

2-مسائلی که متعلق به سایت شرکتی است که قرار است گسترش یابد.

تصمیم هایی که با این جریان پیوند دارند شامل:

 شناخت اهداف کاربران، شناسایی علایق افراد و بازدیدکنندگان و نیزروشی برای آگاهی دادن در رابطه با سایت به کاربران می باشد.
بوسیله وب سایت راه حلی برای در ارتباط بودن و تعامل با کاربران مانند نوع محتوای سایت بیابیم که اگر با قاعده مخصوصی باشد باعث رفت و آمد مداوم مشتریان و کاربران به وب سایت می شود.

در رابطه با امور شرکت تصمیم هایی به شرح زیر است:

با طراحی سایت چه هدفی را دنبال می کنید؟ تبلیغات و بازاریابی،تعلیم وآموزش مخاطبان،خرید و فروش کالا، بازی و سرگرمی و یا ارائه محصولات و خدمات وغیره…

کیفیت محتوای سایت به میزان نظم وترتیبی که در به روز رسانی اطلاعات و داده هاست بستگی دارد. برای داشتن یک پروژهء موفق طراحی وب سایت باید موارد بالا را رعایت کرد.که برای قسمت های بعدی امری اساسی و مهم است.
بر این مبنا، استراتژی توسعه دهندگان برای گسترش بیشتر فرمت های تعاملی در سایت همچون وبلاگ ها، فیلم،موزیک، چت زنده،انجمن ها، فرم های ثبت نام وغیره... می باشد.

طراحی سایت بوسیله قالب ونمونه ها
بطور کلی اغلب شرکتهای طراحی وب سایت برای این کار الگوها و نمونه های جذابی ارائه می دهند. اساساً برای ساخت سایت های ارزان قیمت به خاطر سهولت در ساخت و زمان کم این پیشنهادها ارائه می شود.

اگر مشتری این پیشنهاد را برای طراحی سایت قبول کند، می تواند طرحهای اولیه سایت با قابلیت انجام تغییرات کوچک مانند رنگ ها، سایز فونت، و ... را انتخاب نماید. با این حال دامنهء تغییرات این نمونه کارها زیاد نمی باشد . پسندیدن اغلب تصاویر و لوگوها در ساخت اینگونه وب سایت ها به توجه زیادی نیاز داشته و باید اندازه عکس و دیگر تصاویر(عرض،طول،ارتفاع، حجم و رزولوشن) را در نظر بگیرید.

برای افرادی که طراحی وب سایت بصورت ابتدایی انجام می دهند این نمونه کارها به دلیل استفاده راحت از ماژول ها و غیره...کمک بزرگی به آنها بوده است.

اگر پروژه طراحی شما مشکل و پیچیده بود، برای اینکه نتیجه خوبی بدست آورید روی طراحی سایت حرفه ای و سفارشی سرمایه گذاری کنید،چون شانس بیشتری برای عرضه طرح نسبت به طراحی الگویی به شما می دهد. شرکتهای طراحی وب سایت که به خوبی به این موضوع شناخت دارند در همان مدت کوتاه قادر به ارائه توانایی های خود هستند.

سایت طراحی شده برای بالا بردن ترافیک وب سایت باید هدف اصلی ایجاد آن وب را ارائه دهد. بنابراین رسیدن به این هدف اساسی با طراحی سایت شکیل،جذاب و مورد پسند کاربران، خیلی ساده است.

ساختار دقیقی از جذابیت و سادگی
نحوه استفاده از یک سایت باید راحت باشد و به همان میزان در طراحی ،امکانات و فن آوری ظرافت و جذابیت داشته باشد. به همین دلیل تخصص( دانش و آگاهی) متخصصین با استعداد طراحی وب سایت در زمان انجام کار نیز باید افزایش یابد.

یک سایت خوب باید در نگاه اول زیبا بوده وکارکردن با آن برای مخاطبان راحت باشد.همچنین داشتن عبارات و کلمات کلیدی لازم و متا تگ ها (برچسب) ها برای سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوی گوگل امری مهم است.

اگر بخواهیم بصورت چکیده بگوییم در واقع شرط لازم طراحی وب سایت کارآمد و گیرا داشتن زیبایی،جذابیت مناسب،سهولت کارکرد،سئو و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجوی گوگل می باشد.

ویرایش شده توسط محمدحسین میری
لینک به خارج تالار//قوانین را مطالعه کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...