imdoo 0 ارسال شده در بهمن 89 سلام و خسته نباشید. من نیاز به یه کامپوننتی دارم که واسم یه فرم آماده کنه.فقط هم 3 تا قابلیتش واسم مهمه. 1- وقتی شخص فرم جدید پر می کنه یه ایمیل به آدرس ایمیلی که اون تو نوشته بفرسته و یکی هم به ایمیل مدیر 2- یه کد پیگیری بهش بده که بعداً ما جواب اون پیغامش رو که می گذاریم بتونه توی یه فیلدی اون کد رو وارد کنه و به جوابش برسه. (هم کد پیگیری دادنش واسم مهمه و هم این که قابل جواب دادن باشه.یعنی من بتونم از توی بخش مدیریت جواب بدم و هم این که خودش قابلیت پیگیری رو ایجاد کنه یعنی وقتی من ارسال کردم جواب رو اون کد رو که زد به پیغامی که من در جوابش نوشتم فرستاده بشه) 3- وقتی جواب دادم یه ایمیل دیگه به ایمیل اون شخص + ایمیل مدیر ارسال کنه(2تا ایمیل بفرسته) ممنون نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
alitaliya 0 ارسال شده در بهمن 89 سلام ماژول RSform!Pro 1.2.0 rev 22 یک فرم ساز قویه بعد از تکمیل فرم یک ایمیل به کاربر و یک ایمیل به مدیر سایت ارسال میکنه و می تواند کد رهگیری هم به کاربر بدهد به خودی خود قسمتی برای رهگیری نداره ولی خودتون راخت میتونید اضافه کنید :heart: نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
فرحزادیان 947 ارسال شده در بهمن 89 با سلام در جومینا هم فرم سازهای مختلفی منتشر شده از جمله همین RSform که عمومی هم منتشر شده... http://www.joomina.ir/%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87/%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-rsform-%D8%AC%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7 موفق باشید نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Sir_Amin 21 ارسال شده در بهمن 89 با سلام دوست عزیز بهترین فرم سازی که من تا حالا دیدم Fabrik هست مه نسخه ای که در جومینا هست مخصوص اعضای سایت هست ولی فارسیش در نت موجود است. ولی با این توضیحاتی که شما فرمودین به نظر من استفاده از سیستمهای ticketing برای شما بهتره موفق باشید نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
imdoo 0 ارسال شده در بهمن 89 بله منمم خودم اط سیستم تیکتینگ می خواستم استفاده کنم واسه همین rs ticket pro رو خریدم! مشکلش اینه که شما واسه این که بعداً تیکت رو ببینید حتماً باید عضو سایت باشید ولی من می خوام که شخص بعداً فقط با داشتن شماره تیکت بتونه اون تیکت رو پیدا کنه و پیگیریش انجام بشه. بعداً هرجاش رو هم که درست می کنم دوباره می بینم که یه جای دیگش گیر می ده به این عضو نبودن و مشکل ساز می شه. چون هم خیلی عجله دارم زمان کافی واسه وقت گذاشتن ندارم. ممنون می شم اگه لطف کنید و راهنماییم کنید که حالا یا اون rs ticket pro رو اونطوریش کنم(که نیازی به ثبت کاربر شدن واسه پیگیری تیکت ها نداشته باشه) یا چیز دیگه بهم معرفی کنید. ممنون نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
محمد رزاقی 40 ارسال شده در بهمن 89 خ.د rsticket بعد از این که کاربر تیکت زد براش یک حساب کاربری تو سایت درست می کنه و با شماره تیکت براش میفرسته به ایمیلش نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
imdoo 0 ارسال شده در بهمن 89 می دونم این رو که اکانت ایجاد می کنه! اما من نمی خوام کلاً نیاز به ورود باشه واسه پیگیری. باز هم ممنون واسه کمکتون نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
رضاگنجی 155 ارسال شده در بهمن 89 اين كار اگر امكان پذير هم باشد كار مناسبي نيست و ديگران هم ميتوانند به تيكت شخص ديگري دسترسي داشته باشند . چون در اصل بايد سطح دسترسي عمومي باشد. نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
imdoo 0 ارسال شده در بهمن 89 سلام راستش ما نیازی به تیکت زدن نداریم. در واقع من یه سیستم ساده می خوام که یه پیغام از طرف مشتری بیاد واسمون. بعد وقتی که این پیغام ارسال می شه (که در حد یکی دو خط هم بیشتر نیست) یه ایمیل واسه آدرس خودمون بفرسته که بفهمیم درخواست جدید اومده. از اون طرف هم یه ایمیل واسه کس دیگه بعد من می یام پیغام اون شخص رو می بینم و یه پیغام دیگه واسش می گذارم که حالا این پیغام رو هرکسی کد رهگیری اون شخص رو داشته باشه بتونه ببینه. کل چیزی که من می خوام همینه. گفتیم شاید RS Ticket Pro بتونه کار رو راه بندازه که اون مشکلی که عرض کردم رو داشت حالا می خوام ببینم می تونم از چیز دیگه ای استفاده کنم یا نه. باز هم از کمک هاتون واقعاً ممنونم. نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ستار رضايي 80 ارسال شده در بهمن 89 دوست عزیز این توضیحاتی که شما دادید عیناً یک سیستم تیکت و پشتیبانی هست. این چیزی که شما می خواید باید براتون کد نویسی بشه و فکر نکنم بتونید جایی پیدا کنید. موفق باشید نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Tarantino 26 ارسال شده در بهمن 89 سيستم هاي تيكتينگ معمولا خيلي جامع تهيه ميشن و براي كاربردهاي پشتيباني منتشر ميشن تا وب سايت هاي حد متوسط و بزرگ از اونها استفاده كنند. اين افزونه اي كه شما ميخواهيد خليي كاربرد ساده تري داره و وجود نداره .. بايد براتون اختصاصي طراحي بشه نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
imdoo 0 ارسال شده در بهمن 89 ممنون از همگی! باهاتون در پ.خ در تماس خواهم بود باز هم تشکر می کنم و شرمنده که وقتتون رو گرفتم:heart: نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
mojdeh6583 0 ارسال شده در مهر 91 منم دقیقا همینو می خوام RSform نصب کردم منتهاش نمی دونم کجاش کد رهگیری می ده؟یا تنظیمات برای کد رهگیری دادنش کجاشه؟ دو اینکه کد رهگیری رو کجا وارد کنه تا نتیجه رو ببینه؟ ممنون می شم یکی جوابمو بده چون خیلی گشتم نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
محمدحسین میری 3,094 ارسال شده در مهر 91 سلام در نسخه pro ان این امکان وجود داره. یه پلاگین داره که وقتی نصب و فعال بشه گزینه کد رهگیری در فرم فعال میشه. نسخه pro اون چون تجاریه در انجمن نیست. باید جاهای دیگه البته اگه وجود داشته باشه دنبالش بگردید. در پناه ایزد نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر