رفتن به مطلب

alitaliya

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    20
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره alitaliya

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. alitaliya

    عدم نمایش رنگ بندی در جداول

    با سلام و احترام بنده وقتی یک جدول با رنگ بندی و اسلاید های گرافیکی ایجاد می کنم در سایت فقط یک متن ساده نمایش داده میشه و رنگ بندی بک گراند جدول نمایش داده نمیشه - حتی خط های جدول هم معلوم نیست در ادیتور درست هستش اما در سایت این مشکل رو دارم حتی از ادیتور خود جوملا هم استفاده کردم اما مشکل حل نشد لطفا در صورت امکان راهنمایی فرمایید :heart:
  2. از سایت زیر می توانید دانلود نمایید http://community.mybbiran.com/
  3. با سلام شما به وسیله اسکریپت انجمن ساز مای بی بی می توانید یک انجمن مانند انجمن جومینا راه اندازی کنید مای بی بی بهترین و جامع ترین اسکریپت انجمن ساز رایگان هستش :heart:
  4. alitaliya

    ایمیل مارکتینگ

    با سلام از اسکریپت fast mail استفاده کنید
  5. سلام از شما متشکرم 1. بهترین درگاه پرداخت آنلاین به ترتیب کیفیت : پارسیان ، ملت ، سامان ، پاسارگاد می باشد 2. اگر می شود سیتمی اضافه نمایید تا پس از سفارش کالا و یا خرید توسط کاربر یک پیامک به کاربر و یا همان مشتری ارسال شود ( این کار از طریق اتصال api و وب سرویس مقدور نمایید و پارامتر ها هم باز بزارید تا خود کاربر با توجه به شرکت ارائه دهنده پارامتر ها را درج کند) با تشکر فراوان
  6. alitaliya

    کد Google Analytics

    سلام کد آنالیز گوگل را در انتهای index.php قالب خود درج کنید همچنین می توانید از کامپوننت های موجود در این موضوع استفاده نمایید :heart:
  7. alitaliya

    چگونه فروم بسازیم؟

    سلام بهترین انجمن ساز به نظر من و اهل فن mybb می باشد http://community.mybbiran.com/ :heart:
  8. سلام با تشکر از شما اگر این ماژول ها و کامپوننت ها با پرداخت اینترنتی بانک ها مستقیما کار می کرد بسیار جذاب تر و بهتر بود استفاده از زرین پل برای شرکت های معتبر شاید جالب نباشد اگر می شود به فکر بهینه سازی برای درگاه پرداخت اینترنتی بانک سامان نیز باشید از شما بسیار متشکرم
  9. alitaliya

    بک آپ گیری و اجرای مجدد آن بدون اشکال

    سلام راحت ترین کار ممکن من خودم چند روز پیش انجام دادم تمامی اطلاعات موجود در root را بک آپ بگیرید و به هاست جدید منتقل کنید یک بگ آپ هم mysql بگیرید دیتابیسی را در هاست جدید با همان مشخصات دیتابیس قبلی درست کنید فایل sql را در دیتابیس ایمپورت نمایید و به ارحتی سایت شما بالا میاد البته من در انتقال سی پنل به سی پنل تست گرفته
  10. سلام پر بیننتده ترین مطالب که خود هسته جوملا داره باید فعالش کنید آزاکسی کردن سایت هم جومینا گذاشته یکم تو سایت سرچ کنید در خدمتم :heart:
  11. alitaliya

    سوال در مورد RSform

    سلام زمانی که این ماژول را نصب می کنید سمت راست ابزار های شما درج شده است من خیلی وقته که کار نکردم باهاش ولی نصب می کنم خدمت شما می گم در خدمتم:heart:
  12. alitaliya

    سوال در مورد ارسال ایمیل

    سلام شما با قرار دادن یک فرم تماس در سایت می توانید ایمیل خود را درج کنید که در این صورت نیازی به وارد کردن SMTP نمی باشد خود فرم عملیات ارتباط را برقرار می کند یا از فرم تماس های سایت های ارائه ابزار استفاده کنید البته این قضیه فقط برای فرم تماس نیست واسه تمامی فرآیند ها میشه استفاده نمود :heart:
  13. alitaliya

    2 مشکل در منوها

    سلام شما می توانید از ماژول منو ساز استفاده کنید که در جومینا فکر می کنم هستش برای تغییرات در ساختار از فایل های مندرج در فایل CSS قالب خود استفاده نمایید :heart:
  14. alitaliya

    سوال در مورد smtp

    سلام با یک اکانت دیگر امتحان کن یا یک gmail دیگر یا وب میل های اختصاصی شاید درست شد:heart:
  15. alitaliya

    قالب رعد

    سلام شما باید در قسمت css این قالب تغییراتی را ایجاد نمایید :heart:
×
×
  • افزودن...