رفتن به مطلب
imdoo

کامپوننت فرم با پیگیری

پست های پیشنهاد شده

سلام و خسته نباشید.

من نیاز به یه کامپوننتی دارم که واسم یه فرم آماده کنه.فقط هم 3 تا قابلیتش واسم مهمه.

1- وقتی شخص فرم جدید پر می کنه یه ایمیل به آدرس ایمیلی که اون تو نوشته بفرسته و یکی هم به ایمیل مدیر

2- یه کد پیگیری بهش بده که بعداً ما جواب اون پیغامش رو که می گذاریم بتونه توی یه فیلدی اون کد رو وارد کنه و به جوابش برسه.

(هم کد پیگیری دادنش واسم مهمه و هم این که قابل جواب دادن باشه.یعنی من بتونم از توی بخش مدیریت جواب بدم و هم این که خودش قابلیت پیگیری رو ایجاد کنه یعنی وقتی من ارسال کردم جواب رو اون کد رو که زد به پیغامی که من در جوابش نوشتم فرستاده بشه)

3- وقتی جواب دادم یه ایمیل دیگه به ایمیل اون شخص + ایمیل مدیر ارسال کنه(2تا ایمیل بفرسته)

ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

ماژول RSform!Pro 1.2.0 rev 22 یک فرم ساز قویه

بعد از تکمیل فرم یک ایمیل به کاربر و یک ایمیل به مدیر سایت ارسال میکنه

و می تواند کد رهگیری هم به کاربر بدهد

به خودی خود قسمتی برای رهگیری نداره ولی خودتون راخت میتونید اضافه کنید

:heart:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

در جومینا هم فرم سازهای مختلفی منتشر شده از جمله همین RSform که عمومی هم منتشر شده...

http://www.joomina.ir/%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87/%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-rsform-%D8%AC%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

دوست عزیز بهترین فرم سازی که من تا حالا دیدم Fabrik هست مه نسخه ای که در جومینا هست مخصوص اعضای سایت هست ولی فارسیش در نت موجود است.

ولی با این توضیحاتی که شما فرمودین به نظر من استفاده از سیستمهای ticketing برای شما بهتره

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بله منمم خودم اط سیستم تیکتینگ می خواستم استفاده کنم واسه همین rs ticket pro رو خریدم!

مشکلش اینه که شما واسه این که بعداً تیکت رو ببینید حتماً باید عضو سایت باشید ولی من می خوام که شخص بعداً فقط با داشتن شماره تیکت بتونه اون تیکت رو پیدا کنه و پیگیریش انجام بشه.

بعداً هرجاش رو هم که درست می کنم دوباره می بینم که یه جای دیگش گیر می ده به این عضو نبودن و مشکل ساز می شه.

چون هم خیلی عجله دارم زمان کافی واسه وقت گذاشتن ندارم.

ممنون می شم اگه لطف کنید و راهنماییم کنید که حالا یا اون rs ticket pro رو اونطوریش کنم(که نیازی به ثبت کاربر شدن واسه پیگیری تیکت ها نداشته باشه) یا چیز دیگه بهم معرفی کنید.

ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خ.د rsticket بعد از این که کاربر تیکت زد براش یک حساب کاربری تو سایت درست می کنه و با شماره تیکت براش میفرسته به ایمیلش

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

می دونم این رو که اکانت ایجاد می کنه!

اما من نمی خوام کلاً نیاز به ورود باشه واسه پیگیری.

باز هم ممنون واسه کمکتون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اين كار اگر امكان پذير هم باشد كار مناسبي نيست و ديگران هم ميتوانند به تيكت شخص ديگري دسترسي داشته باشند .

چون در اصل بايد سطح دسترسي عمومي باشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

راستش ما نیازی به تیکت زدن نداریم.

در واقع من یه سیستم ساده می خوام که یه پیغام از طرف مشتری بیاد واسمون.

بعد وقتی که این پیغام ارسال می شه (که در حد یکی دو خط هم بیشتر نیست) یه ایمیل واسه آدرس خودمون بفرسته که بفهمیم درخواست جدید اومده.

از اون طرف هم یه ایمیل واسه کس دیگه

بعد من می یام پیغام اون شخص رو می بینم و یه پیغام دیگه واسش می گذارم که حالا این پیغام رو هرکسی کد رهگیری اون شخص رو داشته باشه بتونه ببینه.

کل چیزی که من می خوام همینه.

گفتیم شاید RS Ticket Pro بتونه کار رو راه بندازه که اون مشکلی که عرض کردم رو داشت حالا می خوام ببینم می تونم از چیز دیگه ای استفاده کنم یا نه.

باز هم از کمک هاتون واقعاً ممنونم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز این توضیحاتی که شما دادید عیناً یک سیستم تیکت و پشتیبانی هست.

این چیزی که شما می خواید باید براتون کد نویسی بشه و فکر نکنم بتونید جایی پیدا کنید.

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سيستم هاي تيكتينگ معمولا خيلي جامع تهيه ميشن و براي كاربردهاي پشتيباني منتشر ميشن تا وب سايت هاي حد متوسط و بزرگ از اونها استفاده كنند.

اين افزونه اي كه شما ميخواهيد خليي كاربرد ساده تري داره و وجود نداره .. بايد براتون اختصاصي طراحي بشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از همگی!

باهاتون در پ.خ در تماس خواهم بود ;)

باز هم تشکر می کنم و شرمنده که وقتتون رو گرفتم:heart:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم دقیقا همینو می خوام

RSform نصب کردم منتهاش نمی دونم کجاش کد رهگیری می ده؟یا تنظیمات برای کد رهگیری دادنش کجاشه؟

دو اینکه کد رهگیری رو کجا وارد کنه تا نتیجه رو ببینه؟

ممنون می شم یکی جوابمو بده چون خیلی گشتم:(

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

در نسخه pro ان این امکان وجود داره. یه پلاگین داره که وقتی نصب و فعال بشه گزینه کد رهگیری در فرم فعال میشه.

نسخه pro اون چون تجاریه در انجمن نیست. باید جاهای دیگه البته اگه وجود داشته باشه دنبالش بگردید.

در پناه ایزد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...