رفتن به مطلب
mylove_iman

سیستم پشتیبانی

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان


من نیاز به یک سیستم پشتیبانی دارم.بعد از جستجو کامپوننت hoduma و کامپوننت RSTicket را نصب کردم ولی از هیچکدوم درست نمیدونم استفاده کنم.هر چقدر هم  جستجو کردم تا اموزشی دراین باره پیدا کنم چیزی یافت نشد


دوستان اگر لطف کنن به سوالات من جواب بدن ممنون میشم


  1. کدوم یک از کامپوننت ها بهتر و قوی تر می باشد
  2. در کامپوننت hoduma بخش و مجموعه به چه معناس؟آیا همان معنای بخش و مجموعه محتوا را دارد؟؟آیا مجموعه داخل بخش قرار می گیرد؟لطفا یه مثال برام بزنید واقعا شرمنده می کنید
  3. در کامپوننت hoduma سوالات به کی ارسال میشن؟آیا در قسمت مدیریت چای برای مشاهده سوالات ارسال شده  و وضعیت انها وجود ندارد
  4. در کامپوننت hoduma چه کسانی کارشناس هستن؟؟و چطوری به سوالات جواب میدن؟؟
  5. ممنون میشم یه توضیح کارآمد و مختصر و البته کامل در این کامپوننت بهم بدید

 


 


  1. در کامپوننت rsticket دپارتمان ، گروه کارشناسی، کارشناس را یکم با مثال برام باز کنید ممنون میشم
  2. اگر ما مثلا سه تا کارشناس در قسمت وب داشته باشیم سوالاتی که ارسال می شن چطوری بین این سه کارشناس تقسیم میشه؟
  3. آیا باید برای هر قسمت یک کارشناس داشت که سوالات فقط برای اون ارسال بشه؟؟حالا اگر دو تا کارشناس داشتیم چطوری میتونیم بگیم سوال به کدوم کارشناس بره؟؟

 


واقعا ممنونم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...