mylove_iman 12 ارسال شده در شهریور 92 سلام دوستان من نیاز به یک سیستم پشتیبانی دارم.بعد از جستجو کامپوننت hoduma و کامپوننت RSTicket را نصب کردم ولی از هیچکدوم درست نمیدونم استفاده کنم.هر چقدر هم جستجو کردم تا اموزشی دراین باره پیدا کنم چیزی یافت نشد دوستان اگر لطف کنن به سوالات من جواب بدن ممنون میشم کدوم یک از کامپوننت ها بهتر و قوی تر می باشد در کامپوننت hoduma بخش و مجموعه به چه معناس؟آیا همان معنای بخش و مجموعه محتوا را دارد؟؟آیا مجموعه داخل بخش قرار می گیرد؟لطفا یه مثال برام بزنید واقعا شرمنده می کنید در کامپوننت hoduma سوالات به کی ارسال میشن؟آیا در قسمت مدیریت چای برای مشاهده سوالات ارسال شده و وضعیت انها وجود ندارد در کامپوننت hoduma چه کسانی کارشناس هستن؟؟و چطوری به سوالات جواب میدن؟؟ ممنون میشم یه توضیح کارآمد و مختصر و البته کامل در این کامپوننت بهم بدید در کامپوننت rsticket دپارتمان ، گروه کارشناسی، کارشناس را یکم با مثال برام باز کنید ممنون میشم اگر ما مثلا سه تا کارشناس در قسمت وب داشته باشیم سوالاتی که ارسال می شن چطوری بین این سه کارشناس تقسیم میشه؟ آیا باید برای هر قسمت یک کارشناس داشت که سوالات فقط برای اون ارسال بشه؟؟حالا اگر دو تا کارشناس داشتیم چطوری میتونیم بگیم سوال به کدوم کارشناس بره؟؟ واقعا ممنونم نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
mylove_iman 12 ارسال شده در شهریور 92 کسی نمیتونه کمکم کنه سوالم تو سوالات گم شد که نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر