رفتن به مطلب
dareush

تغییر نام کاربری و کلمه عبور مدیران و کاربران در سایت

پست های پیشنهاد شده

با سلام دیشب متوجه شدم که با کلمه عبور و نام کاربری نمی تونم وارد سایت بشوم و بعد از بررسی متوجه شدم که تمام نام کاربری ها از مدیران تا کاربران عضو به ادمین تبدیل شده (از افزونه نمایش لیست اعضا در سایت) و ظاهرا کلمه های عبور هم تغییر کرده الانم مدیران و کاربران نمی تونند وارد قسمت کاربری سایت بشوند سوالم این هست که آیا کسی با این مشکل مواجه شده یا می دونه به چه علت چنین اتفاقی افتاده ؟

در پایگاه داده از قسمت jos_users نام کاربری و کلمه عبور رو تغییر دادم ولی باز هم نمی توانم وارد مدیریت سایت بشوم و پیام اشتباه بودن کلمه عبور و نام کاربری می دهد.

با تغییر مقدار فیلد function مربوط به پسورد را روی MD5 اون مشکل دوم یعنی تغییر کلمه عبور در پایگاه داده حل شد و لی هنوز متوجه نمی شوم که چطور نام کاربری و کلمه عبور تغییر کرده است اگر کسی علت به وجود آمدن این مشکل رو می دونه متشکر میشوم به اشتراک بگذاره و آیا راهی برای بازگشت نام کاربری و کلمه عبور وجود داره لطفا اگر کسی میدونه در این زمینه راهنمایی کنه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

در مورد اینکه چطور شده که این اتفاق افتاده اطلاعی ندارم ولی میشه حدسهایی زد . مثلا" تاثیر افزونه هایی که با دیتابیس در ارتباطند و یا اینکه به هاستتون کسی نفوذ کرده و تغییراتی داده و ...

چاره کار اینه که آخرین بک آپ مربوط به دیتابیس را ریستور کنید

موفق و پیروز باشید

یا حق

:64 (17):

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...